Kyseinen systeemi ei minulla ainakaan toimi USB jakajan kanssa. Toimii kyllä kun laittaa suoraan kiinni kannettavan USB porttiin lähettimen kiinni.
Niin onko muilla samanlaista kokemusta ja miksi ei suostu toimimaan USB jakajan kanssa? Entinen Bilteman langaton näppäimistö&hiiri toimivat normaalisti jakajan kanssa.
Logitech MK270 langaton näppäimistö&hiiri.
lopolopolo
3
296
Vastaukset 3
- pentti2polo2
Paskaa tavaraa.
- samavika
Minullakin pöytäkoneessa Logitechin hiiri eikä toimi jälkiasennetussa usb-kortissa muiden laitteiden kanssa, toisessa koneessa ei muu hiiri toiminut jakajassa eli taitaa olla yleinen vika.
- kijkijki
No on ihme homma. Muut näppäimistö hiiri yhdistelmät ovat toimineet aivan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r125641- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463- 34447
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19440- 5438
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379