Kyse on siis calcista, ei writeristä. Olen tehnyt calciin asiakirjaa, samassa taulukossa on lukuisia sivuja. Olen tehnyt hienosti yläpalkkiin vaikka mitä ja alapalkkiin sivunumeroinnin. Vaikka olen näitä palstoja lukenut, niin en ole keksinyt kuinka voin jättää kahden ensimmäisen sivun ilman numerointia. Olen yrittänyt mm. tuota tyylit ja muotoilut kohtaa ja sieltä sivutyylit, mutta se vaikuttaa aina kaikkiin sivuihin. Eri taulukoihinhan tuo näyttäisi toimivan hienosti. Pyydän siis apua, kiitos
Tätä on varmaan kysytty miljoona kertaa:-)
11
262
Vastaukset
- linuxuser
calc on taulukkolaskentaa varten, ei tekstiä...
writer on tekstiä varten, ei numeroita... - Varma.vastaus
Siirry aitoon Microsoft Officeen niin johan taas toimii.
OpenOffice on liian rajoittunut.- varma.idiootti
Idiootti ei ymmärtänyt edes kysymystä, mutta pakko on vaan osoittaa tyhmyytensä.
- varmaakin.varmempi
varma.idiootti kirjoitti:
Idiootti ei ymmärtänyt edes kysymystä, mutta pakko on vaan osoittaa tyhmyytensä.
Microsoft Officessa tämä toimii. Voitko kertoa miten saa toimimaan OpenOfficessa?
- varma.idiootti
varmaakin.varmempi kirjoitti:
Microsoft Officessa tämä toimii. Voitko kertoa miten saa toimimaan OpenOfficessa?
Aloittaja rakenteli jotain calc:lla.
Sellainen varmaan on MSofficessa?
http://users.metropolia.fi/~kuivi/OO/sivunumerot.php - madonluvut
varma.idiootti kirjoitti:
Aloittaja rakenteli jotain calc:lla.
Sellainen varmaan on MSofficessa?
http://users.metropolia.fi/~kuivi/OO/sivunumerot.phpHyvä linkki joka kertoo ettei openofficella onnistu.
- hjgbdhh
Mitä tarkoitat sivuilla?
Calcissa ei ole taulukossa sivuja. Kun tulostat taulukon paperille jakaa kirjoitin pitkän taulukon useaksi sivuksi ja niihin tulee myös sivunumero.
Täältä ei vihjeitä löydy.
https://fi.libreoffice.org/ohjeet/kayttooppaat/ - Tämän_aloittaja
Arvelinkin käyvän niin, että pulma on liian visainen. Kyse on nimenomaan siitä, että tulostaessa taulukkoa eri sivut saavat numeroinnin, mutta en halua numeroa parille ensimmäiselle sivulle. Calc on monessa mielessä hyvin kätevä myös tekstille, varsinkin kun lukuja pitää käsitellä samalla. Näyttäkääs, että siellä on joku Openoffice velho.
- Libre_Office
Eipä tuohon taida olla muuta keinoa kuin erottaa ne kaksi ekaa sivua omaksi taulukokseen?
- Aloittaja3
Tuo onkin hyvä idea, kiitos sinulle:-)
- Aloittaja4
Ei onnistukaan. Parille ekalle sivulle saa kyllä numeroimattoman sivun, mutta myös nuo sivut lasketaan mukaan kun toiseen taulukkoon määritellään sivujen kokonaismäärä. Siis jos taulukossa yksi on kaksi sivua ja taulukossa kaksi on viisi sivua, niin sivunumerointi näyttää kolmannella sivulla 1/7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1009556Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554662Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051642- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491341Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651291