Kyse on siis calcista, ei writeristä. Olen tehnyt calciin asiakirjaa, samassa taulukossa on lukuisia sivuja. Olen tehnyt hienosti yläpalkkiin vaikka mitä ja alapalkkiin sivunumeroinnin. Vaikka olen näitä palstoja lukenut, niin en ole keksinyt kuinka voin jättää kahden ensimmäisen sivun ilman numerointia. Olen yrittänyt mm. tuota tyylit ja muotoilut kohtaa ja sieltä sivutyylit, mutta se vaikuttaa aina kaikkiin sivuihin. Eri taulukoihinhan tuo näyttäisi toimivan hienosti. Pyydän siis apua, kiitos
Tätä on varmaan kysytty miljoona kertaa:-)
11
189
Vastaukset
- linuxuser
calc on taulukkolaskentaa varten, ei tekstiä...
writer on tekstiä varten, ei numeroita... - Varma.vastaus
Siirry aitoon Microsoft Officeen niin johan taas toimii.
OpenOffice on liian rajoittunut.- varma.idiootti
Idiootti ei ymmärtänyt edes kysymystä, mutta pakko on vaan osoittaa tyhmyytensä.
- varmaakin.varmempi
varma.idiootti kirjoitti:
Idiootti ei ymmärtänyt edes kysymystä, mutta pakko on vaan osoittaa tyhmyytensä.
Microsoft Officessa tämä toimii. Voitko kertoa miten saa toimimaan OpenOfficessa?
- varma.idiootti
varmaakin.varmempi kirjoitti:
Microsoft Officessa tämä toimii. Voitko kertoa miten saa toimimaan OpenOfficessa?
Aloittaja rakenteli jotain calc:lla.
Sellainen varmaan on MSofficessa?
http://users.metropolia.fi/~kuivi/OO/sivunumerot.php - madonluvut
varma.idiootti kirjoitti:
Aloittaja rakenteli jotain calc:lla.
Sellainen varmaan on MSofficessa?
http://users.metropolia.fi/~kuivi/OO/sivunumerot.phpHyvä linkki joka kertoo ettei openofficella onnistu.
- hjgbdhh
Mitä tarkoitat sivuilla?
Calcissa ei ole taulukossa sivuja. Kun tulostat taulukon paperille jakaa kirjoitin pitkän taulukon useaksi sivuksi ja niihin tulee myös sivunumero.
Täältä ei vihjeitä löydy.
https://fi.libreoffice.org/ohjeet/kayttooppaat/ - Tämän_aloittaja
Arvelinkin käyvän niin, että pulma on liian visainen. Kyse on nimenomaan siitä, että tulostaessa taulukkoa eri sivut saavat numeroinnin, mutta en halua numeroa parille ensimmäiselle sivulle. Calc on monessa mielessä hyvin kätevä myös tekstille, varsinkin kun lukuja pitää käsitellä samalla. Näyttäkääs, että siellä on joku Openoffice velho.
- Libre_Office
Eipä tuohon taida olla muuta keinoa kuin erottaa ne kaksi ekaa sivua omaksi taulukokseen?
- Aloittaja3
Tuo onkin hyvä idea, kiitos sinulle:-)
- Aloittaja4
Ei onnistukaan. Parille ekalle sivulle saa kyllä numeroimattoman sivun, mutta myös nuo sivut lasketaan mukaan kun toiseen taulukkoon määritellään sivujen kokonaismäärä. Siis jos taulukossa yksi on kaksi sivua ja taulukossa kaksi on viisi sivua, niin sivunumerointi näyttää kolmannella sivulla 1/7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401