Elikkä etsin mökkiä pitkäaikaiseen vuokraukseen rauhallisella alueella missä ei naapureita lähellä. Saa olla rauhassa jne :) kiitos vastauksista!
Mistä rauhallisella alueella mökkiä ilman naapurei
6
452
Vastaukset
Mistäpäin suomea haet, mikä varustetaso,maksimihinta kk.käykö saarimöķki
Mitä tarkoitat pitkäaikaisella vuokrauksella- hhhbjj
Hamppumies prkl tai jotain muita laittomuuksia.
- Isabelle1
Hei! Kemiönsaareessa Västanfjärdissä löytyy vanha kunnostettu kalastustila kaikkine mukavuuksine. Sisustettu asuintalo 90 m2 ja rantasauna 25 m2 annetaan vuokralle pitkälle tai lyhyelle ajalle. Saarimökki, pysäköinti 1 km etäisyydeltä. Paikalle pääsee sillan yli ja metsäpolun pitkin. Rantaviiva n. 200 m. Rauhallinen ja idyllinen ympäristö ja mukavat naapurit. Vuosivuokra 6 000 euroa. Ota yhteyttä numeroon 040 715 8026 ja kerron lisää saaristomökistä!
- Kuntojuoksija
Taipalsaarella n. 50 neliön saunallinen sähköistetty rantamökki. Naapurimökkikin löytyy, mutta ei häiriötä. puh. 050 5622618
- Mane48
Pikkumökki varustelussa. Mukavuuksiakin löytyy. Sähköt,kaivo,uusittu keittiö,sauna ym
Järvi ja hyvä laituri. Nurmeakin on kuntoiluun. Naapurit ei näy. 200 m lähimpään, hiljaiseen tupaan. 100 km Hesasta
Jos kiinnostaa . Ota yhteys. Kerron lisää - puutarhurille
Minulla olis mökki, ei naapureita, yhdestä huoneesta olen valmiiksi tehnyt yrttien kasvatukseen sopivan, tietokoneohjauksella toimiva lämpö, kastelu ja ilmastointi, muutaman vuoden testasin ja sato oli runsas ja laatu hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221