Mini coopper

Trapperman1

Olin aikeissa ostaa uuden Minin,mutta kuulin,että ko.auton maahantuonti loppuu.
Ei oikein haluta ostaa jos maahantuonti loppuu.
Onko kukaan muu kuulut moista asiaa?

17

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meluprobleema

      Olisisiko Trafi kieltänyt Minin maahantuonnin Suomeen meluisuuden vuoksi samoin kuten kävi Espanjassa. Uutinen Espanjansta tiivistettynä tässä:

      Espanjalaisen Actualidad Motorin mukaan Mini Cooper D:n myynti on keskeytetty meluprobleemoiden vuoksi Quote: "Mini Cooper D - Suspendidas las entregas por problemas de ruido":
      http://www.actualidadmotor.com/mini-cooper-d-suspendidas-las-entregas-por-problemas-de-ruido/
      "Los motores han resultado más ruidosos de lo esperado", unquote: "Moottorit ovat osoittutuneet paljon meluisimmiksi mitä oli odotettu, joten autojen toimittamisesta pidättäydytään kunnes ongelmaan on löytynyt ratkaisu".

      Según Autoexpressin mukaan jopa ostopäivänä asiakas on palauttanut auton meluisuuden vuoksi.

      • MelupoikaOnSairas

        Voi poikaressua. Eikö sulla ole muuta tekemistä yöllä kuin provoilla asioista joista et ymmärrä mitään.


      • kaikkiaTäälläkinLoisii

        Aivan, tuo "ongelma" on hoidettu jo vuosia sitten. Eikä tuo tyyppi edes tajunnut mistä oli kysymys.


    • NoProblemos

      En ole kuullut, eikä tuollaisia asioita etukäteen huhuilla muutenkaan.
      Huoltoketju säilyy joka tapauksessa entisellään, koska Mini on BMW:n tekniikkaa ja Mini on todella suosittu merkki maailmalla. Juuri viimeviikolla Laakkonen lanseerasi uuden Countrymanin, eli ei lopettaminen tunnu kovin todelliselta vaihtoehdolta.

      • Jojote

        Toinen vaihtoehto on tietenkin, että maahantuoja ennakoi mahdollista Trafin tulevaa Minin käyttökieltoa vakavan meluhaitan vuoksi ja näin lopettaa maahantuonnin omasta aloitteestaan.


      • Vasta viime viikolla oli uuden Mini C esittely.... Mitäköhän kaatellisten juttuja olet kuunnellut!


    • Trapperman1

      No tää tieto tuli kilpailevan automyyjän suusta ja varmana tietona....

    • Trapperman1

      Ai,niin soitin tänään BMW Suomi maahantuojalta ja siellä kyllä sanottiin,että Minin myynti on,tosin pientä mutta vakaata ja tulevaisuudessa myyntiverkostoa laajennetaan. Lisäsi viellä,että Mini säilyy myyntoiohjelmassa yhtä kanavan kuin BMW suomessa pysyy.

      Ongelmaksi muodostuu nyt vaan se,että myynti on vaan Helsingissä ja muutamia satoja km matkaa.

    • maahantuontionneksilopp

      Aika hassua että tuollaista autoa suomessa yritetään myydä.
      Vielä paljon hassumpaa on että joku tuollaisen ostaa.

      • Veekasi

        Kui se nyt niin rämisee ja römpöttää, vaikka espanjas on lämmin ilmasto?


    • kateusAnsaitaanTiedoksi

      Auts, tuota kateutta. Pojat kouluun ja töihin niin saatte ehkä joskus oikean auton.

    • Trapperman1

      No niin..nyt takana 2v. Minillä ajelua ja täytyy kyllä sanoa,kyllä on hieno peli.
      Ajolleen aivan täysin 10 ja lämmin joka korostuu näillä pakkasilla. Ja ihmettelen niitä jotka urputtaa ( koska kuitenkin joku pian sanoo meluisa) melusta,oikeesti yx hiljaisimmista autoista joita ajanut. Kertakaikkiaan hieno auto ajaa ja omistaa.

      • Narsistii

        Älä valehtele kirkkain silmin!


      • EhkäVaihdanUuteenSamaan
        Narsistii kirjoitti:

        Älä valehtele kirkkain silmin!

        Itse olen ajellut reilut 4 vuotta ja tyytyväinen ole edelleen. Jos jotain miinuksia pitää hakea, niin rengasmelu voisi olla miedompi, tosin ei sekään paha.


    • Trapperman1

      Eeen valhtele kirkkain silmin...sameet ne on. Tämä on tietysti minun oma mielipiteeni ja joku toinen tietysti saa ja voi olla eri mieltä. Yleisesti ottaen keskustelut jonkin automerkin ympäriltä on aikalailla kovastikkin tunteita herättävää.
      Kerroin vaan ja ainoastaan oman kokemukseni ja myös sen,että olen kovastikin tyytyväinen ajokkiini kaikinpuolin.

    • Anonyymi

      Eipä noita juuri missään näe. Kalliita ja meluisia ja huonosti tehtyjä.

      • Anonyymi

        Laadukkaasti tehtyjä ja kohtuullisen hiljaisia, hintavia kyllä, mutta rahalle reilusti vastiketta.
        Mikä sinua riivaa kun aina palaat tänne saman tietämättömän juttusi kanssa??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1770
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      77
      1388
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      193
      1356
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1308
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1081
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1063
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      912
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      896
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe