Kysymys näkyy jo ostikossa^^, oon 15 ja tuun samaan kohta raudat ja mua pelottaa että kukaa poika ei enää tykkää musta ja must tulee sellanen luokan nörtti. :(( En haluis yhtään rautoja mut haluun kyl suorat hampaat , ihanat pojat auttakaa 🙏🏻🙏🏻🙏🏻:((:)
Pojat, haittaako teitä tytöillä hammasraudat?
15
548
Vastaukset
Miksi haittaisi?
Ei minua ainakaan.
Joitakuita varmaan haittaa. Toisaalta jotkut jopa nimenomaan tykkäävät. ;) Suurinta osaa tuskin kiinnostaa.En tunne 15v kiimakakaroiden ajatusmaailmaa, mutta minua ainakaan ei haittaisi.
- poikaaaa
Ei haittaa
t.poika Ei todellakaan haittaa. Ja ei sun kannata sitä yhtään miettiä kun saat sitten myöhemmin tosi siistit tasaset hampaat:) tsemppiä
- Antirasisti
Ei todellakaan. Mullakin on ollu raudat
- sgdrhdhd
Sana hammasraudat haittaa enemmän, koska on inhoottava lausuu sanoja, joisso s ja r peräkkäi, yleisradio, Israel...menee helposti Issailiksi tai Ihrailiksi tai yleissadioksi tai yleihhradioksi (ainakin radiotoimittajilla)....täytys käyttää amerikkailaista pyörähtävää äyrräää, tai laatia helppoja sijaissanoja. Hammasrattaan voi muuttaa pykäläpyöräksi. Sen sanominen ja kuuleminen on kaikille kiusatonta
- brace4theblowjob
Haittaa koska jää blowjobit saamatta :-(
Mä tykkään ;)))
- nammm
Mun mielipide tohon on että eipä haittaa ollenkaa ja se on jopa söpöö. Haluisin et olisit mun tyttöystävä. Ehkä voi pussailuu vähä haitata mut seksii ei onneks vaikuta milläätavalla.
- hahahahahahahahahahaha
Ei sua voi suudella ilman et kieli menee paskaks. Jää kieli kiinni rautoihin
- poitsutäält
Ei se juurikaan haittaa ellei myös poikakaverillasi ole hammasrautoja. Silloin voi suudellessa käydä niin, että molempien raudat takertuvat toisiinsa. Sitten ne pitää mennä irroituttamaan lähimpään terveyskeskukseen. Näin on joillekin kuulemma käynyt. Joten jos molemmilla on raudat, parasta on suudella vain siten, että molemmat kurottavat kielensä ulos suusta ja hierovat niitä vastakkain. Sekin tuntuu kivalta.
- Poika118
Ei mua ainakaan haittais!
Riippuu siitä, käytätkö rautoja esinahan tuhoamiseen antaessasi suuta. Jos vastaus on kyllä, niin ei haittaa, oikeastaan arvostan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti7611824Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2322340Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori721900Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141705- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1811436- 541166
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2231145Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos231113- 311055