kaivatullesi?
kerro rehellisesti totuus
Vastaukset 60
- Anonyymi00001
En mitään.
- Anonyymi00002
En mitään. Välitän hänestä.
- Anonyymi00003
Pieniä valheita ei sen ihmeempää. Mieheltä.
- Anonyymi00006
Mikä on mielestäsi pieni valhe?
Sivusta - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
SivustaNo vaikka että on kiireitä. Ja oonkin ollu toisen naisen kans.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No vaikka että on kiireitä. Ja oonkin ollu toisen naisen kans.
Nasse narsu on palstalla 🤫
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Och samma på swenska 😂😂😂
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuota harrastaa melko moni. Mikäs siinä jos ei ota omantunnon päälle..
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuota harrastaa melko moni. Mikäs siinä jos ei ota omantunnon päälle..
Sillon pitää takoa ku rauta on kuuma.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pieni????????????????????????????
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sillon pitää takoa ku rauta on kuuma.
Sama pätee varmaankin molemmilla osapuolilla sitte.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
SivustaEi sellaista olekkaan lumipallon lailla kasvavat
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tunnistin heti, mutta koska en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä häirikön kanssa, niin minulle on ollut ihan sama mitä hän on elämässän tehnyt ja kenen kanssa!
- Anonyymi00004
Onko kertomatta jättäminen valehtelua? Ei kai, jos siitä ei jää kiinni.
- Anonyymi00005
Vastasit jo itse. "jos ei jää kiinni"
Sivusta
- Anonyymi00007
Jos on valehdellut niin silloin varmaankin sietää toiseltakin samalaista valehtelua eikös niin?
- Anonyymi00009
Olisko syytä selvitää tälläset muualls eikä aiheuttaa turhas draamaa ja välirikkoa kysymällä epäilyksiä aiheuttavia juttujs .?
Jotka omii sitten ihan väärät ihmiset.
Mietinpä vain mikä ap pontti kysyä oli 🥱- Anonyymi00013
Mun mielestä ihan aiheellinen kysymys. Ei täällä mitään yllätyksiä pitäisi kenellekään tulla, jos vähänkään ihmisiä tuntee. Tietenkään ei pidä omia mitään, mutta sellaisena yleiskatsauksena ihan mielenkiintoista.
- Anonyymi00014
Sanoin syöväni pitsan mut en syönytkään
- Anonyymi00015
:D
- Anonyymi00016
Kauhea valhe 🤣
- Anonyymi00017
En varmasti ole edes valehdellut sitä, että miehestäni on tullut PATOLOGINEN VALEHTELIJA.
Minä olin sentään OVELAMPI, koska minähän olen VAIMO!
Hänelle piti olla kahvia ja minä otin sen kupin puhtaana ja laitoin kahvia siihen.
Sanoin, että : Et ainakaan voi syyttää kunnian loukkauksesta etkä syrjinnästä!
Sitten me istuttiin vierekkäin ja alko taas valehtelemaan, mutta hän vielä jollekkin naiselle ja sopi treffit hänen kanssa.
Keskusteltiin käsistä ja hän lähti tuosta.
Minä jäin miettimään sitä asiaa ja miehelleni piti muka soittaa.
Sano näin, että : Mulla on kaiutin päällä ja kaveri istuu kyydissä ja sano kaverin nimenki. Toinen sano minun ja mistä oltiin intetty ja minä olin sanonu ettei tarvi soittaa.
Oli jonku naisen kanssa ajelemassa ja heille tuli tietenkin bänksit ja minun oma mies on tietenkin pahalla päällä, kun vaimon veli soittaa vaimon kanssa perään ja hän oli lähteny naisiin!
Oli menossa apteekista ostamaan kliimaxia ja seki jäi kysymättä, että oliko sitä siellä apteekissa! - Anonyymi00018
Minun oli tarkoitus kysyä jotain, mutta tuli ihmisiä häiritsemään ja piti muka lopettaa, vaikka olisin voinut siirtyä muualle. Suretti jälkeenpäin, taas kerran.
- Anonyymi00020
No ei kasvotusten.
- Anonyymi00022
En ole valehdellut hänelle sanaakaan kaikkina vuosina mitä ollaan tunnettu.
- Anonyymi00023
En ole valehdellut mitään. Olen aina ollut inhorealistisen rehellinen jopa sillon kun se sotii omaa etuani vastaan mutta samalla karkottaa heidät keidenkä ei ollut koskaan tarkoitus jäädä.
- Anonyymi00025
Sama.
- Anonyymi00027
En mitään. E
- Anonyymi00028
Ei kuulu valehtelu toimenkuvaan.
- Anonyymi00029
Sanoin että kaikki on ihan hyvin ja mulla on ihan hyvä mieli. Oikeasti olin ihan palasina.
- Anonyymi00030
Otin yhteyttä virkavaltaan teistä kiusaajista
- Anonyymi00031
Eipä oo hänelle tullu valehdeltua.
Naiselle Mieheltä - Anonyymi00032UUSI
Hän on tärkeä, n->m.
- Anonyymi00056UUSI
Mutta oikeasti hän ei olekaan tärkeä.
- Anonyymi00033UUSI
Me esikoiset olemme tunnollisia. Tai en ole koskaan oppinut valehtelemaan kenellekään.
En ymmärrä mitä sillä voi saavuttaa.
Mutta vaikeaa se valehtelu olisi ollut, vaikka osaisinkin, koska tuskin olemme jutelleet hänen kanssaan. Emme oikeastaan.
Huono puoli rehellisyydessä on se että minun on myös joskus vaikea peittää tunteitani. Niin kuin että pidänkö jostain vai en. - Anonyymi00037UUSI
Kerroin että rakastan.
Valehtelin tietysti teidän mielestä.
Mutta kerroin totuuden.
Nyt voitte yrittää tehdä siitä valheen.- Anonyymi00038UUSI
Kaipaat ihmistä jolle valehtelit tunteesi. Okei.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kaipaat ihmistä jolle valehtelit tunteesi. Okei.
Moni suhde loppuu valheeseen.
Miksi siis suhde ei voi alkaa valheella?
Aivan hyvin voi alkaa.
Etkä sinä sitä saa selville vaikka alkaisi.
Voit yrittää estää, mutta ei se mitään muuta. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Moni suhde loppuu valheeseen.
Miksi siis suhde ei voi alkaa valheella?
Aivan hyvin voi alkaa.
Etkä sinä sitä saa selville vaikka alkaisi.
Voit yrittää estää, mutta ei se mitään muuta.Et vastannut kysymykseeni. Kyllä sen jossain vaiheessa astii ja näkee tarkoittaako mitä toinen sanoo. Kyllä se toinen tietää rakastetaanko häntä. Koska rakkaus näkyy teoissa ei sanoissa.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Et vastannut kysymykseeni. Kyllä sen jossain vaiheessa astii ja näkee tarkoittaako mitä toinen sanoo. Kyllä se toinen tietää rakastetaanko häntä. Koska rakkaus näkyy teoissa ei sanoissa.
Vastaan mihin huvittaa. Taidat ottaa palstan liian vakavasti.
Ehkä tarvitset tauon täältä?
Teot on tietysti hyvä analysoida täällä.
Miten meinasit tehdä sen? - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Vastaan mihin huvittaa. Taidat ottaa palstan liian vakavasti.
Ehkä tarvitset tauon täältä?
Teot on tietysti hyvä analysoida täällä.
Miten meinasit tehdä sen?Toki vastaat. Kiinnostaa vaan miksi kirjoitat ihmiselle jolle olet valehdellut tunteesi ja miksi kaipaat häntä kun et ole alunperinkään välittänyt hänestä. En ymmärrä pointtia mut jokainen tavallaan. Jotenki tuntuukin et yrität esittää tai kiusata et ihmiset ajatellesivat et heille on valehdeltu ja rikkoa heidän luottamusta rakkauteen ja ihmisten hyvyyteen. Kuinka minä suhtaudun palstaa ei liene ongelmasi ja mitä otan tosissani ei myöskään. Ei minua sinun teot kiinnosta eikä kuulu. Uskon kyllä ettet häntä rakastanut. Ei kait kukaan anonyyminä muuten tuollaista kirjoittele.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Toki vastaat. Kiinnostaa vaan miksi kirjoitat ihmiselle jolle olet valehdellut tunteesi ja miksi kaipaat häntä kun et ole alunperinkään välittänyt hänestä. En ymmärrä pointtia mut jokainen tavallaan. Jotenki tuntuukin et yrität esittää tai kiusata et ihmiset ajatellesivat et heille on valehdeltu ja rikkoa heidän luottamusta rakkauteen ja ihmisten hyvyyteen. Kuinka minä suhtaudun palstaa ei liene ongelmasi ja mitä otan tosissani ei myöskään. Ei minua sinun teot kiinnosta eikä kuulu. Uskon kyllä ettet häntä rakastanut. Ei kait kukaan anonyyminä muuten tuollaista kirjoittele.
Missä kohtaa sanoin etten välitä?
En kirjoita sille ihmiselle täällä.
Kirjoitan sinulle.
Et siis ymmärtänyt pointtia? Mikkä siinä oli vaikea ymmärtää että kerroin että rakastan. En toki täällä kuvittele hänen olevan kirjoittamaassa, koska IRL kerroin.
Mitä järkeä olisi yrittää kiusata jotain täällä?
No eo se rakkaus tarvitse vakuuttelua tai todisteita täällä.
Todistan sen todella mielelläni hänelle, aina kun nähdään. - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Missä kohtaa sanoin etten välitä?
En kirjoita sille ihmiselle täällä.
Kirjoitan sinulle.
Et siis ymmärtänyt pointtia? Mikkä siinä oli vaikea ymmärtää että kerroin että rakastan. En toki täällä kuvittele hänen olevan kirjoittamaassa, koska IRL kerroin.
Mitä järkeä olisi yrittää kiusata jotain täällä?
No eo se rakkaus tarvitse vakuuttelua tai todisteita täällä.
Todistan sen todella mielelläni hänelle, aina kun nähdään.Kysymys oli mitä olet valehdellut kaivatullesi. Minulle on kerrottu irl. En tietääkseni ole kaivattusi ja jos olen älä kirjoita minulle enää. Vihaisin sinua lopun elämäni jos olet valehdellut minulle tunteesi. Enkä ikinä antaisi anteeksi.Ei kukaan joka välittää valehtele tuollaisesta. Rikot toisen kokonaan.
- Anonyymi00040UUSI
Valehdellut etten välittäisi.
Helpompi päästää irti kun varma kun toista ei vain kiinnosta - Anonyymi00042UUSI
En ole valehdellut kenellekään, koska minulla ei ole ollut kaivattua, mutta haaveissa on löytää sellainen ihana tummatukkainen lyhyt mies!
- Anonyymi00043UUSI
En kykenisi paljastuttumatta olemaan epärehellinen häntä kohtaa, koskaan.
https://www.youtube.com/watch?v=1LW7e4klMcc&list=RD1LW7e4klMcc&start_radio=1
. - Anonyymi00044UUSI
En ole valehdellut hänelle mitään. Olen aina ollut rehellinen👍🩷
- Anonyymi00045UUSI
En paljoa mitään. Valehtelin tosin, että olisin sinkku.
- Anonyymi00049UUSI
no se on ollut tiedossa hyvin kauan
- Anonyymi00050UUSI
ei olla vaihdettu kun pari sanaa
- Anonyymi00051UUSI
En mitään koska minulla ei ole ollut kaivattua pariinkymmeneen vuoteen!
- Anonyymi00052UUSI
En mitään
- Anonyymi00055UUSI
Ei enää pitkään aikaan kaivattu mutta valehtelin harrastaneeni seksiä ihan kaikkien kanssa jotka sillä hetkellä sattui näkökenttään ja lisäsin vielä perään että ihan kaikkia olen pannut. Ihan vaan että osaisi siirtyä elämässä eteenpäin koska minusta ei ollut suhteeseen silloin. Muutenkin meillä tausta ja lähtökohdat liian erilaiset. Rakkaus ja tunne ei riitä. Totuus on että oli aina vain ja ainostaan hän.
- Anonyymi00057UUSI
Pahinta valehtelua on jättää kertomatta asioita mitkä vaikuttaa elämän ratkaiseviin päätöksiin kuten onko seurustelu tai pano kumppani valituinen.Ei kaikki halua semmoiseen jäädä kiinni!
- Anonyymi00059UUSI
Verenpainemittarin hinnan.
- Anonyymi00060UUSI
Paljonkin, mutta se on tapahtunut täällä, joten en ole hänelle valehdellut. Olen vain purkanut tunteitani.
- Anonyymi00061UUSI
Olen salannut rakkauteni naiselta, koska en usko minun rakkauteni olevan merkityksellistä hänelle. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00062UUSI
Miksihän uskot noin ikävällä tavalla… :(
- Anonyymi00063UUSI
Valehtelin antaessani ymmärtää ettei minua yhtään muka häiritsisi miten monella tavalla on ehtinyt jo elämänsä sössiä. Hänen ei ole ollut tarkoitus olla kaikkea tuota hajanaista ja epämääräistä, olla niin makean perään, ja kuolleiden. Ja silti vilkaisunsa tai enemmänkin tarkoituksellinen katseensa on aina kaikkea muuta kuin tyhjä tai satunnainen, siinä on kirkas kipinä pysyvyyttä ja tietoa omasta paikastaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 60596
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506