huomiota kaivatussasi?
Vastaukset 62
- Anonyymi00001UUSI
Hän vaikutti mukavalta ja rennolta.
- Anonyymi00002UUSI
Peppuun ja sen jälkeen kasvoihin. En voinut sille mitään, kun kulki ohi minun istuessa ja sitten silmät vain osuivat täydelliseen peppuun.
- Anonyymi00047UUSI
Se on perse.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Se on perse.
Nainen voi käyttää sanaa peppu, mies ei.
- Anonyymi00003UUSI
Nauratti ja sit mopo karkas käsistä. pilailu meni vähän liian pitkälle. anteeks en silti pyydä.mieheltä
- Anonyymi00012UUSI
Päästään terve ei käyttäydy noin
- Anonyymi00005UUSI
Kaunis olemus miellytti silmää.
https://www.youtube.com/watch?v=fCTaS15t_sg&list=RDlPidX7JCQwU&index=5
💞 - Anonyymi00006UUSI
Hyvä runko kivat fakku vaatteet sitä aikaa 😊
- Anonyymi00008UUSI
Farkku
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Farkku
m>n?
- Anonyymi00010UUSI
outous
- Anonyymi00015UUSI
Mikä outous?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä outous?
Varmaan joku voi kokea persoonallisuuden outoutena.
- Anonyymi00017UUSI
Oliko ensivaikutelma kuitenkin postiivinen
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä outous?
hän oli siis outo. oli pöydän päässä siinäniin ainoana. mietin aluks jotain että vttu mikä älykkö neutroni
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Varmaan joku voi kokea persoonallisuuden outoutena.
jeps
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oliko ensivaikutelma kuitenkin postiivinen
ei ollu poistin hyvin äkkiä yhteystiedoistakin
- Anonyymi00013UUSI
Miehen kauniit silmät ja katse.
- Anonyymi00014UUSI
Näen naisessa heti kokonaisuuden, kehon muodon, persoonan ja luonteen, koska luonne heijastuu ulospäin ja naisen keho, liikkeet, eleet, tapa käyttäytyä, paljastavat heti muutamissa sekunneissa tosi paljon asioita ja tietoa naisesta.
- Anonyymi00018UUSI
Nuo eivät paljasta mitään.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi haluat mitätöidä toisen kokemuksen?
Sivusta - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos itse et osaa ”katsoa”, aivan turhaan epäilet ettei joku muu osaa katsoa. Ihmiset eivät ole samanlaisia kuin sinä, toiset ovat esim. herkempiä vaistoamaan asioita.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksi haluat mitätöidä toisen kokemuksen?
SivustaIhmisen persoonaa et . Tiedä pintapuolisesti vai oletko lpinäkijä?
- Anonyymi00029UUSI
No mitä hänen kokonaisuus kertoi?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ihmisen persoonaa et . Tiedä pintapuolisesti vai oletko lpinäkijä?
Luonnehan pursuaa ihmisestä ulos, pitää olla aika sokea jos ei osaa tunnistaa ihmisen käytöksestä luonnetta ja tarkoitan ihmisen ”yleisluonnetta”.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
No mitä hänen kokonaisuus kertoi?
Kiinnostun naisesta samasta mitä minulla itsellä on, positiivista energiaa huokuva, sydämen lämpöä ja aitoutta ilmaiseva.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ihmisen persoonaa et . Tiedä pintapuolisesti vai oletko lpinäkijä?
Sivusta kommentoin.
Kyllä ihmisen ulkoisesta olemuksesta, silmät etenkin ja siitä tavasta jolla ihmissielu kantaa raamejaan, niin siitä voi päätellä hyvinkin paljon.
Jos sinulle ei ole tätä lahjaa suotu, niin älä siltikään yritä vähätellä toisten kokemuksia. Sinullakin on varmaan joitakin ominaisuuksia, jotka ovat vahvoja. Kehitä niitä elleivät ne ole negatiivisia asioita.
Näkijä
- Anonyymi00020UUSI
Oikeastaan kiinnitin huomiota hänen vaikutukseensa erääseen naiseen.
- Anonyymi00057UUSI
Miehen vai naisen?
- Anonyymi00022UUSI
Olemukseen yleisesti.
- Anonyymi00054UUSI
Sama👍
- Anonyymi00027UUSI
Perseen mä katson aina ensimmäisenä jos suinkin mahdollista on edes maisemia joita kahtella jos on susi muutoin minun kielelläni kehityskelvoton yksilö
- Anonyymi00031UUSI
🙄🙄
- Anonyymi00033UUSI
Vaikea sanoa mikä tuli ensin, mutta kasvojen ja kaulan iho. Kädet. Silmät.
- Anonyymi00034UUSI
Jäin kiinni katseeseen jo vuonna 2016
- Anonyymi00035UUSI
Miehen rauhallisuus, katse, huumorintaju ja heti ensikohtaamisessa tuntui, että olemme aina tunteneet toisemme.
- Anonyymi00036UUSI
Pitkä komea älykkö
- Anonyymi00037UUSI
Aivoihin ja tunnemaailman 🤥
Minulle ei sovi pinnallisuus.- Anonyymi00038UUSI
Miten pääset ensinäkemältä noihin edes käsiksi?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miten pääset ensinäkemältä noihin edes käsiksi?
Voihan olla vaikka joku ihmistutkija mukana instrumenttisalkkuineen.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Voihan olla vaikka joku ihmistutkija mukana instrumenttisalkkuineen.
Tai voi olla vaan kehittyneempi yksilö, jos päättää olla!
- Anonyymi00039UUSI
Olemukseen, arkuuteen ja herkkyyteen. Tosiaan se tunne että olemme aina tunteneet.
Välitön ja kiva tunne meidän välissä mitä ei kaikista irtoa. m -n- Anonyymi00043UUSI
Asoita mitkä aihuttaa kateutta ympäristössä.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Asoita mitkä aihuttaa kateutta ympäristössä.
Suosittelen olemaan välittämättä pskaakaan "ympäristöstäsi".
- Anonyymi00041UUSI
Siniset silmät ja matala ääni.
- Anonyymi00044UUSI
Tuo voi olla totta.
- Anonyymi00042UUSI
Kasvoihin, joiden kauneuteen ei ole sanoja.
- Anonyymi00046UUSI
Miehen hiuksiin.
- Anonyymi00049UUSI
Iloiseen ja reippaaseen olemukseen,hyvään käytökseen ja kauniisiin kasvoihin. Taidettiin kätellä mikä ei ole siinä tilanteessa kuitenkaan ihan selviö. Kiinnosti se hyvä peppukin sitten muutaman sekunnin päästä mutta nuo nyt ensin.
- Anonyymi00050UUSI
Hän oli niin komea. En ollut ikinä nähnyt mitään niin ihanaa. Hän jotenkin loisti. Ihastuin välittömästi.
- Anonyymi00053UUSI
En muista mihin kiinnitin ensimmäisenä huomiota. En rakastunut ensisilmäyksellä, joten en tainnut kiinnittää mihinkään erityiseen huomiota.
Ensimmäisinä tarkkoina muistikuvina hänestä tulee mieleen kaksi asiaa, joihin sitten ilmeisesti kiinnitin ensimmäisenä huomioita, vaikka ensikohtaamisesta olikin kulunut jo jonkin verran aikaa. Eka asia oli yksi minun kommentti, jolle hän nauroi ihan hyväntahtoisesti. Toinen oli se, kun hän puhutteli minua nimeltä ja muistan ihmetelleeni, miten hän muisti nimeni ja mistä oli ylipäätään saanut sen tietoonsa. - Anonyymi00055UUSI
Sanoihin.
- Anonyymi00058UUSI
Helposti huijattavissa. 🙋🏼♂️
- Anonyymi00059UUSI
Ei kannata aliarvioida..
- Anonyymi00060UUSI
Joskus tarkoituksella uskoo johonkin, että se joku ottaa vastuun tekemisistään. Lisäksi se "huijaus" on se mikä toisen kärsimään kohtuuttomia, ei sen itse asian takia, vaan sen taustalla vallitseien asioiden takia.
- Anonyymi00061UUSI
On siinä ihminen, joka arvostaa huijauksia. Etkö ymmärrä ettei lähes kaikki ihmiset eivät ymmärrä tai hyväksy tuollaista ajattelua tai toimintaa ollenkaan.
- Anonyymi00062UUSI
Kun katsoin ylöspäin hänen ruskeisiin silmiinsä jotka tuijottivat takaisin. Mieleeni jäi kuitenkin se että hän valehteli minulle. Valhe ei ollut iso mutta valhe kuitenkin.
- Anonyymi00064UUSI
Tapahtuiko ylipäätään tunnistus.
- Anonyymi00063UUSI
hänen eleisiin, kasvoihin, liikkeisiin ja hänen auraansa..
J<3L - Anonyymi00065UUSI
Lempeyteen, läsnäoloon, hulvattomaan huumorintajuun. Valitettavasti mies on varattu, mutta tulen aina muistamaan hänet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052990Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71903- 42790
- 62730
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39484Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446