Mihin kiinnitit ensimmäisenä

Anonyymi-ap

huomiota kaivatussasi?

168

2634

Vastaukset 168

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hän vaikutti mukavalta ja rennolta.

• Anonyymi00081

JUMALA SUHTAUTUU SINUUN HYVÄNTAHTOISESTI!

Tiedämme, että Jumala tahtoo antaa anteeksi kaikkien ihmisten synnit, koska Hän rakastaa jokaista ihmistä. Siksi Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Taivas antaa avun ihmiselle, joka tahtoo aloittaa puhtaalta pöydältä uuden elämän Hänen armossaan ja rakkaudessaan. Jumalalla on hyvä tahto kaikkia ihmisiä kohtaan.
        ”Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen.” Luukas 15:10.

Halusin jakaa tämän viestin sinulle, ja aion myös itse sovittaa sitä itseeni. Toivottavasti pidät sitä mielenkiintoisena.

www.Jeesuspelastaa.com

• Anonyymi00131
        Anonyymi00081 kirjoitti:

JUMALA SUHTAUTUU SINUUN HYVÄNTAHTOISESTI!

Tiedämme, että Jumala tahtoo antaa anteeksi kaikkien ihmisten synnit, koska Hän rakastaa jokaista ihmistä. Siksi Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Taivas antaa avun ihmiselle, joka tahtoo aloittaa puhtaalta pöydältä uuden elämän Hänen armossaan ja rakkaudessaan. Jumalalla on hyvä tahto kaikkia ihmisiä kohtaan.
        ”Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen.” Luukas 15:10.

Halusin jakaa tämän viestin sinulle, ja aion myös itse sovittaa sitä itseeni. Toivottavasti pidät sitä mielenkiintoisena.

www.Jeesuspelastaa.com

Taidat olla huumorihmisiä kun puhut jumalasta. Kene jumalasta, hindujen, muslimien vai vaan siitä peilikuvasta jota katsot kun meikkaat. Kaikki uskonnot on ihmisten kusetusta. Päivi Räsänen ja sen jeesuspuolue on kusetusta. Raamattu on ihmisten vuiosisatojen ajoilta yhteen sovitettu tapahtumien satukirja. Raamatun mukaan nykyaikana ihmisille koitetaan tehdä lakeja joita täytyy muka noudattaa. Uskonnot on sitä samaa roskaa kun sateenkaari ja vihervasemmiston WOKE.

• Anonyymi00141

Energiaan

• Anonyymi00145
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Taidat olla huumorihmisiä kun puhut jumalasta. Kene jumalasta, hindujen, muslimien vai vaan siitä peilikuvasta jota katsot kun meikkaat. Kaikki uskonnot on ihmisten kusetusta. Päivi Räsänen ja sen jeesuspuolue on kusetusta. Raamattu on ihmisten vuiosisatojen ajoilta yhteen sovitettu tapahtumien satukirja. Raamatun mukaan nykyaikana ihmisille koitetaan tehdä lakeja joita täytyy muka noudattaa. Uskonnot on sitä samaa roskaa kun sateenkaari ja vihervasemmiston WOKE.

Hyvin sanottu, uskonnot pelkkää paskaa varsinkin kun ne uskikset yrittävät joka välissä käännyttää.
        Tuollainen uskonnon julistaminen vaan saa miettimään kuinka pipipäitä olette oikeasti.
        Antakaa ihmisten olla rauhassa.
        Jokainen uskoo ainakin itseensä se on tärkeintä jotta pysyy elämän langassa kiinni.

• Anonyymi00002

Peppuun ja sen jälkeen kasvoihin. En voinut sille mitään, kun kulki ohi minun istuessa ja sitten silmät vain osuivat täydelliseen peppuun.

• Anonyymi00047

Se on perse.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Se on perse.

Nainen voi käyttää sanaa peppu, mies ei.

• Anonyymi00109

"PURISTUKSET TÄYTYY KONEESSA OLLA HYVÄT,MYÖS NOSTOVOIMA"!!!

• Anonyymi00132

Siinä kaksi miestä kohtasi. Niin suloista ja ihanaa.

• Anonyymi00156
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Nainen voi käyttää sanaa peppu, mies ei.

Et taida sitten käydä salilla, myös mies PT käyttävät sanaa peppu.

• Anonyymi00003

Nauratti ja sit mopo karkas käsistä. pilailu meni vähän liian pitkälle. anteeks en silti pyydä.mieheltä

• Anonyymi00012

Päästään terve ei käyttäydy noin

• Anonyymi00163

Mies tuskin edes huomasi sinua, joten ei hätää.

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

Hyvä runko kivat fakku vaatteet sitä aikaa 😊

• Anonyymi00008

Farkku

• Anonyymi00023
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Farkku

m>n?

• Anonyymi00010

outous

• Anonyymi00015

Mikä outous?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mikä outous?

Varmaan joku voi kokea persoonallisuuden outoutena.

• Anonyymi00017

Oliko ensivaikutelma kuitenkin postiivinen

• Anonyymi00024
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mikä outous?

hän oli siis outo. oli pöydän päässä siinäniin ainoana. mietin aluks jotain että vttu mikä älykkö neutroni

• Anonyymi00025
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Varmaan joku voi kokea persoonallisuuden outoutena.

jeps

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oliko ensivaikutelma kuitenkin postiivinen

ei ollu poistin hyvin äkkiä yhteystiedoistakin

• Anonyymi00013

Miehen kauniit silmät ja katse.

• Anonyymi00079

Naiselle mieheltä samoin!

• Anonyymi00014

Näen naisessa heti kokonaisuuden, kehon muodon, persoonan ja luonteen, koska luonne heijastuu ulospäin ja naisen keho, liikkeet, eleet, tapa käyttäytyä, paljastavat heti muutamissa sekunneissa tosi paljon asioita ja tietoa naisesta.

• Anonyymi00018

Nuo eivät paljasta mitään.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi haluat mitätöidä toisen kokemuksen?

Sivusta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jos itse et osaa ”katsoa”, aivan turhaan epäilet ettei joku muu osaa katsoa. Ihmiset eivät ole samanlaisia kuin sinä, toiset ovat esim. herkempiä vaistoamaan asioita.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miksi haluat mitätöidä toisen kokemuksen?

Sivusta

Ihmisen persoonaa et . Tiedä pintapuolisesti vai oletko lpinäkijä?

• Anonyymi00029

No mitä hänen kokonaisuus kertoi?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Luonnehan pursuaa ihmisestä ulos, pitää olla aika sokea jos ei osaa tunnistaa ihmisen käytöksestä luonnetta ja tarkoitan ihmisen ”yleisluonnetta”.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No mitä hänen kokonaisuus kertoi?

Kiinnostun naisesta samasta mitä minulla itsellä on, positiivista energiaa huokuva, sydämen lämpöä ja aitoutta ilmaiseva.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sivusta kommentoin.

Kyllä ihmisen ulkoisesta olemuksesta, silmät etenkin ja siitä tavasta jolla ihmissielu kantaa raamejaan, niin siitä voi päätellä hyvinkin paljon.
        Jos sinulle ei ole tätä lahjaa suotu, niin älä siltikään yritä vähätellä toisten kokemuksia. Sinullakin on varmaan joitakin ominaisuuksia, jotka ovat vahvoja. Kehitä niitä elleivät ne ole negatiivisia asioita.

Näkijä

• Anonyymi00066

Se sun nainem on tuo transnainen,eikö olekkin,oletko sinä sit transmies,en oikein ymmärrä mitä nämä tarkoittaa,mut olette sopivia toisillenne,eikö vain?miks oleggi puskeudut sit heterojen välejä sotkemaan,katselet ja purat joka ikisen laatikon,kaapit ja laukut ja viet tavaroita,etkä tuo takaisi!Olet todellakin kieroon kasvanut äijä"! Omalle saarelle joutaisit asumaan,!

• Anonyymi00067
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kiinnostun naisesta samasta mitä minulla itsellä on, positiivista energiaa huokuva, sydämen lämpöä ja aitoutta ilmaiseva.

Kyllä sinä et ymmärrä tätä heterojen seurustelu käyttäytymistä,siihen kuuluu nainen ja mies,ei esim.kaks naista tai kaks miestä!

• Anonyymi00069

Näiden takia sen miehen arvio meneekin metsään. Se nainen pukeutuu massan mukaan
        Mies etsii sitä mihin se netissä on fiksoitunut

• Anonyymi00070
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Juurikin näin

• Anonyymi00071
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sivusta kommentoin.

Kyllä ihmisen ulkoisesta olemuksesta, silmät etenkin ja siitä tavasta jolla ihmissielu kantaa raamejaan, niin siitä voi päätellä hyvinkin paljon.
        Jos sinulle ei ole tätä lahjaa suotu, niin älä siltikään yritä vähätellä toisten kokemuksia. Sinullakin on varmaan joitakin ominaisuuksia, jotka ovat vahvoja. Kehitä niitä elleivät ne ole negatiivisia asioita.

Näkijä

Nyt olikin hauska😊
        Onko meitä kuinka monta näkijää paikalla? Vai oletko sä se mun kaksois olento?

T. Näkijä
        Ja vielä sivustakin😇 va

• Anonyymi00077
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Se sun nainem on tuo transnainen,eikö olekkin,oletko sinä sit transmies,en oikein ymmärrä mitä nämä tarkoittaa,mut olette sopivia toisillenne,eikö vain?miks oleggi puskeudut sit heterojen välejä sotkemaan,katselet ja purat joka ikisen laatikon,kaapit ja laukut ja viet tavaroita,etkä tuo takaisi!Olet todellakin kieroon kasvanut äijä"! Omalle saarelle joutaisit asumaan,!

Olet todella huvittava. Puhut ikäänkuin kansan suulla ja olet totaalisen väärässä. Sinut pitäisi laittaa lasikaappiin ja ihmiset voisivat miettiä, miksiköhän luoja on tuollaisen luonut, noin sekopäisen.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Näiden takia sen miehen arvio meneekin metsään. Se nainen pukeutuu massan mukaan

Ikäänkuin tietäisitte sen naisen ja miehen, ette tiedä.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Juu, mussa niin paljon massaa niin joudun pukeutumaan sen mukaan mitkä vaatteet mahtuvat.

• Anonyymi00172
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Luonnehan pursuaa ihmisestä ulos, pitää olla aika sokea jos ei osaa tunnistaa ihmisen käytöksestä luonnetta ja tarkoitan ihmisen ”yleisluonnetta”.

Ohan se rumaa sotkeutua varattuun mieheen ja houkutella peppuseksillähyi teitä!

• Anonyymi00020

Oikeastaan kiinnitin huomiota hänen vaikutukseensa erääseen naiseen.

• Anonyymi00057

Miehen vai naisen?

• Anonyymi00076
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Miehen vai naisen?

Miehen.

• Anonyymi00103

Vaikket sitä koskaan kertonut minulle niin silti tiesin sen hänen osaltaan.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Miehen vai naisen?

Naisen.

• Anonyymi00165
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Vaikket sitä koskaan kertonut minulle niin silti tiesin sen hänen osaltaan.

Miten sen tiesit?

• Anonyymi00022

Olemukseen yleisesti.

• Anonyymi00054

Sama👍

• Anonyymi00027

Perseen mä katson aina ensimmäisenä jos suinkin mahdollista on edes maisemia joita kahtella jos on susi muutoin minun kielelläni kehityskelvoton yksilö

• Anonyymi00031

🙄🙄

• Anonyymi00068

You are that!

• Anonyymi00173

Toiset valitsee ihan itse vastakkaisen sukupuolen,te ette kuulu valikoimiimme,ette ole makuumme! Valitkaa tekin itsellenne samanmoiset ja sopivat ja jättäkää meidät rauhaan!

• Anonyymi00174
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Toiset valitsee ihan itse vastakkaisen sukupuolen,te ette kuulu valikoimiimme,ette ole makuumme! Valitkaa tekin itsellenne samanmoiset ja sopivat ja jättäkää meidät rauhaan!

Ei ole tapana hyppiä sängystä toiséen,teistä kiusaajista pitää tehdä rikosilmoitus muutenkin!

• Anonyymi00033

Vaikea sanoa mikä tuli ensin, mutta kasvojen ja kaulan iho. Kädet. Silmät.

• Anonyymi00034

Jäin kiinni katseeseen jo vuonna 2016

• Anonyymi00035

Miehen rauhallisuus, katse, huumorintaju ja heti ensikohtaamisessa tuntui, että olemme aina tunteneet toisemme.

• Anonyymi00080

Mikset ottanu sitä syliin?

• Anonyymi00175

Haista paska!

• Anonyymi00036

Pitkä komea älykkö

• Anonyymi00082

Jonkun mielestä pitkä komea älykkö on hänen makuunsa, mutta minun makuuni ovat lyhyet tummatukkaiset miehet!

• Anonyymi00037

Aivoihin ja tunnemaailman 🤥
      Minulle ei sovi pinnallisuus.

• Anonyymi00038

Miten pääset ensinäkemältä noihin edes käsiksi?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Miten pääset ensinäkemältä noihin edes käsiksi?

Voihan olla vaikka joku ihmistutkija mukana instrumenttisalkkuineen.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Voihan olla vaikka joku ihmistutkija mukana instrumenttisalkkuineen.

Tai voi olla vaan kehittyneempi yksilö, jos päättää olla!

• Anonyymi00039

Olemukseen, arkuuteen ja herkkyyteen. Tosiaan se tunne että olemme aina tunteneet.
      Välitön ja kiva tunne meidän välissä mitä ei kaikista irtoa. m -n

• Anonyymi00043

Asoita mitkä aihuttaa kateutta ympäristössä.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Asoita mitkä aihuttaa kateutta ympäristössä.

Suosittelen olemaan välittämättä pskaakaan "ympäristöstäsi".

• Anonyymi00128

Ykstoista tykkäystä niin en voi olla väärässä, kiitos!. M -N 🤗🥰🥰

• Anonyymi00041

Siniset silmät ja matala ääni.

• Anonyymi00044

Tuo voi olla totta.

• Anonyymi00042

Kasvoihin, joiden kauneuteen ei ole sanoja.

• Anonyymi00046

Miehen hiuksiin.

• Anonyymi00049

Iloiseen ja reippaaseen olemukseen,hyvään käytökseen ja kauniisiin kasvoihin. Taidettiin kätellä mikä ei ole siinä tilanteessa kuitenkaan ihan selviö. Kiinnosti se hyvä peppukin sitten muutaman sekunnin päästä mutta nuo nyt ensin.

• Anonyymi00050

Hän oli niin komea. En ollut ikinä nähnyt mitään niin ihanaa. Hän jotenkin loisti. Ihastuin välittömästi.

• Anonyymi00151

Ja teit mitä? Et mitään.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Ja teit mitä? Et mitään.

Olen tehnyt vaikka mitä. Mutta hän olikin varattu, joten se siitä.

• Anonyymi00053

En muista mihin kiinnitin ensimmäisenä huomiota. En rakastunut ensisilmäyksellä, joten en tainnut kiinnittää mihinkään erityiseen huomiota.

Ensimmäisinä tarkkoina muistikuvina hänestä tulee mieleen kaksi asiaa, joihin sitten ilmeisesti kiinnitin ensimmäisenä huomioita, vaikka ensikohtaamisesta olikin kulunut jo jonkin verran aikaa. Eka asia oli yksi minun kommentti, jolle hän nauroi ihan hyväntahtoisesti. Toinen oli se, kun hän puhutteli minua nimeltä ja muistan ihmetelleeni, miten hän muisti nimeni ja mistä oli ylipäätään saanut sen tietoonsa.

• Anonyymi00055

Sanoihin.

• Anonyymi00058

Helposti huijattavissa. 🙋🏼‍♂️

• Anonyymi00059

Ei kannata aliarvioida..

• Anonyymi00060

Joskus tarkoituksella uskoo johonkin, että se joku ottaa vastuun tekemisistään. Lisäksi se "huijaus" on se mikä toisen kärsimään kohtuuttomia, ei sen itse asian takia, vaan sen taustalla vallitseien asioiden takia.

• Anonyymi00061

On siinä ihminen, joka arvostaa huijauksia. Etkö ymmärrä ettei lähes kaikki ihmiset eivät ymmärrä tai hyväksy tuollaista ajattelua tai toimintaa ollenkaan.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00061 kirjoitti:

On siinä ihminen, joka arvostaa huijauksia. Etkö ymmärrä ettei lähes kaikki ihmiset eivät ymmärrä tai hyväksy tuollaista ajattelua tai toimintaa ollenkaan.

Tuo tyyppi on pelkkä trolli. Jätä omaan arvoonsa.

• Anonyymi00062

Kun katsoin ylöspäin hänen ruskeisiin silmiinsä jotka tuijottivat takaisin. Mieleeni jäi kuitenkin se että hän valehteli minulle. Valhe ei ollut iso mutta valhe kuitenkin.

• Anonyymi00064

Tapahtuiko ylipäätään tunnistus.

• Anonyymi00063

hänen eleisiin, kasvoihin, liikkeisiin ja hänen auraansa..

J<3L

• Anonyymi00065

Lempeyteen, läsnäoloon, hulvattomaan huumorintajuun. Valitettavasti mies on varattu, mutta tulen aina muistamaan hänet.

• Anonyymi00072

Hän katsoi minua aina samoin ilmestyinpä paikalle minkä näköisenä tahansa.

• Anonyymi00078

Eli open-minded.

• Anonyymi00074

Hyvään käytökseen, kohteliaituuteen ja siistiin ulkonäköön.

• Anonyymi00075

sivuprofiili

• Anonyymi00083

Kiva 🙃 kai

• Anonyymi00087
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Kiva 🙃 kai

ihanimmat NENÄT ei ole ihan suoria vaan niissä on ns hyppyri :) noita akka nenät on myös mieleeni :) ne on kauneimpia

• Anonyymi00084

Hihoihin 🤔 muistaakseni.

• Anonyymi00086

Rento ja iloinen

• Anonyymi00090

penis

• Anonyymi00094

Oliko huomiota herättävä?

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Oliko huomiota herättävä?

samaa väriä kun oma alapää

• Anonyymi00091

selkä

• Anonyymi00092

oli pitkä:)

• Anonyymi00093

En voi yhtä ainutta asiaa nimetä niin kyllä se on tuo kokonaisuus joka kolahti 👩‍❤️‍👩❤️

• Anonyymi00097

oma tunnemaailma on välillä niin tumman puhuva hän on taas niin loistava jotenkin jopa kirkas siinä itsekin ihan nauttii säteistä kirkastuu hän vaikuttaa vilpittömältä ja välittävältä ihmiseltä se todellakin huokuu edelleen eikä ehkä jaksa mua mutta silti rakastaa

• Anonyymi00098

Kauniiseen lauluääneen.

• Anonyymi00099

Koko naiseen, liikunnallinen peppu ym.

• Anonyymi00100

Tuoksunsa, se oli sellaista, jonka huomasi vasta hänen lähdettyään huoneesta, ei hänen ollessaan siellä. Silloinkaan ei tajunnut sen olevan mitä, mietti vain, mikä oli saanut ajattelemaan häntä juuri silloin.

• Anonyymi00101

Hyvin hoikka ihminen, eikä lainkaan kulmia, ja niin magneettinen ettei voi irrottaa katsetta hänestä..silmissään jotain viistoa. Niin ja kiemurtelee viehkosti kävellessään. Käärmenainen.

• Anonyymi00102

Kun seisoi ikkunan edessä ja katsoi alas pihalle mennessäni sisään niin jo pelkkä selkänsä, joka oli hieman kumara päänsä kallistuksen vuoksi, teki minulle jotain. Ja kuka tahansa, joka osaa rakastaa jo selkää, osaa varmaankin rakastaa.

• Anonyymi00104

Hajuun !

• Anonyymi00105

Rauhallisuuteen. Oli itseni vastakohta.

• Anonyymi00106

Valtaviin daisareihin. En ole edes tissimies mutta niin vain huumaannuin noista suunnattomista hinkeistä.

• Anonyymi00122

Onko koripallon kokoiset?

• Anonyymi00107

Maailman kauneimpiin silmiin 🤩❤️

• Anonyymi00115

Eli muhun 🤭😁

• Anonyymi00130
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Eli muhun 🤭😁

😁Kaikilla varmasti jonkun mielestä ne kauneimmat 🥰

• Anonyymi00108

SUUREEN KULLIIN

• Anonyymi00110

HALUAN SUURIKULLISIA LAPSIA

• Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

mmm

• Anonyymi00124

Joo sama!

• Anonyymi00137
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Poikalapset tulevat kiittämään äitiä, että valitsi heille suurikullisen isän ja suurikullisuusgeenit

• Anonyymi00176
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Poikalapset tulevat kiittämään äitiä, että valitsi heille suurikullisen isän ja suurikullisuusgeenit

Mistä te niitä lapsia,prisman leluosastolta,olette jo sen ikäisiäkin!olette tosi ärsyttäviäkin!

• Anonyymi00179
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Ei kait jumaliste naisilla sellaista ole!

• Anonyymi00180
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Hahaa vai kiittämään äitiä!?

• Anonyymi00112

Siihen että se kusee jämä tumppeilijan suuhun ja paukuttaa sen päätä patteriin.

• Anonyymi00113

ihanat jake ja maisku

• Anonyymi00114

Kauniit kasvot, hyvä peppu, solakat sääret. Luonnekin kehityskelpoinen.

• Anonyymi00117

😝🤢

• Anonyymi00116

söpö olemus tietenkin, sitten huomasin että tyttö on tähtiainesta.

• Anonyymi00119

Millä tavalla tähtiainesta?

• Anonyymi00135

Ja minkähän ikäinen tyttö on

• Anonyymi00118

Äly, huumori, tunneyhteys. Ääni, tuoksu. Silmät, veistoksellinen ja urheilullinen kroppa. Koin satukirjan omaisen rakastumisen. Tunne olikin yksipuolinen ja siten vain omassa päässäni.

• Anonyymi00123

Varmaan sama mies ollut itsellä kyseessä 🤭

• Anonyymi00125
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Varmaan sama mies ollut itsellä kyseessä 🤭

Tiedän ainakin kolme häneen ihastunutta. Heistä kaksi inhosivat minua ennen, tuskin enää.
        Mies vaikuttaa löytäneen lnnensa, josta olen hyvin, hyvin iloinen ja onnellinen.
        Itsekin olen mennyt eteenpäin, ei meistä tule koskaan mitään. Rakastumisen kokemus oli silti järisyttävä. Lähestyin häntä joskus ja se ahdistaa edelleen.

• Anonyymi00120

Näyttävä nenä ja silmät.
      Suuri, mutta kaunis persoonallisuus.
      Erityinen herkkyys ja äly.

• Anonyymi00121

Rehevään ja rönsyilevään karvoitukseen emättimen ympäristössä.

• Anonyymi00129

😊🤭🐏

• Anonyymi00134

:D. kyl

• Anonyymi00177

Haaveet on haaveita,mut totuus voi olla toinen!

• Anonyymi00133

En muista hän tais kätellä ja kysyy mun nimen kysyy onko mulla synttärit ja onnitella.

• Anonyymi00136

Takkiinsa ja jostain se vain tupsahti suoraan eteen. Mainittakoon tässä että en ollut autoilemassa

• Anonyymi00139

laski askeleita ko sekopää

• Anonyymi00140

vtu vattupulla

• Anonyymi00142

Energiaan

• Anonyymi00161

Sitten kun energiat on samaa sorttia, silloin toimii.

• Anonyymi00143

Olemukseen, rauhalliseen luonteeseen. Hän oli liikunnanopettajani. Elää edelleen. Ehken yli 80 vuotias. Puoliso kuoli vuosi sitten keväällä. En tuntenut häneen mitään seksuaalista viehtymystä - pois sellainen! Hänen edesmennyt veljensä oli arvostettu poliisi. Hän on ihminen jollainen haluaisin itsekin olla.

• Anonyymi00144

Jalkojen asentoon, jalkoihin ja lantion muotoon. Vetosi heti. Ja tuimaan ja intohimon paljastavaan, tutkitaan katseeseen. Tämä siis ensinmäisillä hieman pidemmillä keskustelukerroilla.

• Anonyymi00148

Pituuteen, koska en pidä pitkistä miehistä! Pidän tummatukkaisista miehistä!

• Anonyymi00149

Hänen kasvoihinsa, kun hän seisoi minun edessäni samalla kassalla. Ja hän on lyhyt ja tummatukkainen mies, joista juuri pidän erityisen paljon! Halut ovat tulleen takaisin!

• Anonyymi00150

tulleet

• Anonyymi00154

---

• Anonyymi00155

Tapaansa puhua sitten silmiin ja hymyyn , A kuin tavalla tai toisella Aina mielessä. A mies🥰

• Anonyymi00157

Ihanaan sööttiin olemukseen ja siniseen mössyyteen erään nuoremman kohdalla. ;)
      m>n

• Anonyymi00160

Mitä on sininen mössyys??

• Anonyymi00158

Uimarannan labyrinttimallisen, ovettoman, pukusuojan sisältä kuuluviin ääniin.

m

• Anonyymi00159

Punaiset posket ja pienet kannikat

• Anonyymi00162

hiekotti yllättävän paljon niin minun kun muidenkin syyttömien naisten elämää

• Anonyymi00164

Eikös tuollainen ole vihollinen eikä kaivattu.

• Anonyymi00166

Ei ollut ensimmäinen huomio, mutta kerran olimme syömässä ja mietin hänen syödessään, että hän olisi ihana sängyssä. Tiesin sen vain varmasti.

(nainen miehestä)

• Anonyymi00169

Ei. Enkä tarkoita, että olisin mitään yrittänyt hänen suhteensa. En yrittänyt, enkä koskaan tule yrittämään.

Se oli ajatus, josta olin vain aivan varma monestakin syystä. Tiesin myös, että hän halusi minun ajattelevan sitä.

(nainen miehestä)

• Anonyymi00167

Älykäs, ihana, hyvävartaloinen nainen.

• Anonyymi00171

Mahtavan iso p*rse, näin sen sivulta päin ja oli upean muotoinen. Takaapäin katsoen ei ollut kovin leveä, mutta sivuprofiili täydellinen ja täyteläinen.

• Anonyymi00178

Tekopylly!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      14
      2704
    2. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1196
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1138
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      82
      946
    5. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      853
    6. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      818
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      24
      765
    8. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      72
      745
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      721
    10. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      137
      700
    11. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      142
      691
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      47
      670
    13. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      646
    14. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      634
    15. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      624
    16. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      618
    17. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      613
    18. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      40
      564
    19. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      558
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      538
    Aihe