Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa?
Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
Onko sinulla vihan tunteita
118
667
Vastaukset 118
- Anonyymi00001UUSI
Ei...
- Anonyymi00002UUSI
Ei.
- Anonyymi00003UUSI
Tienaako sillä?
- Anonyymi00017UUSI
Tiedän millä tienaa.
- Anonyymi00005UUSI
Käsittääkseni olet kuitenkin pahoinpidellyt toisen ihmisen?
- Anonyymi00013UUSI
Ethän levitä kenestäkään perättömiä väitteitä?
- Anonyymi00034UUSI
Mietis hetki nyt muullakin kun sillä sun munalla .
Tämä on julkinen polisin seuraama alusta et
Kirjoitaisitko itse kysymyksesi vastauksen .... - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ethän levitä kenestäkään perättömiä väitteitä?
Muutenkin tämä tuttavallinen tmv lähestymistapa guben gallupeita kohtaan on vähän mielipuolisen oloista, mutta syyn tmv kehrääjille varmaan lähes uskonnollinen kokemus
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mietis hetki nyt muullakin kun sillä sun munalla .
Tämä on julkinen polisin seuraama alusta et
Kirjoitaisitko itse kysymyksesi vastauksen ....Kertoisitko trollimies vaikka sinä siitä, että mikä olisi voinut aiheuttaa tilanteen, että joutuvat seuraamaan koko kansan kuslaaria? Fasilitoikaamme kohti viranomaistason yleiselle edulle rittäin tärkeitä ulottuvuuksia tmv
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kertoisitko trollimies vaikka sinä siitä, että mikä olisi voinut aiheuttaa tilanteen, että joutuvat seuraamaan koko kansan kuslaaria? Fasilitoikaamme kohti viranomaistason yleiselle edulle rittäin tärkeitä ulottuvuuksia tmv
Ps jonkun mu na mainittu siitäkin voi olla hyvä lähteä liikenteeseen polpoottisesti. Kauan kesti vastata ed kommenttiin
- Anonyymi00006UUSI
Sinua tuskin. Exää kohtaan vihaa. En todellakaan halua kostaa mitää tai haluaisi näyttää vihaani. En haluaisi olla missään tekemisissä, mutta ei ole mahdollista pysyä erossa kun on jälkikasvua.
- Anonyymi00019UUSI
Ja mitä tarina opetti?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja mitä tarina opetti?
Varmaan haluat että vastaan että älkää tehkö lapsia. Mutta minulle lapseni on tärkein maailmassa. Ja varmasti tekisin lapsen uudestaan, jos pystyisin palaamaan ajassa takaisin. -isi
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Varmaan haluat että vastaan että älkää tehkö lapsia. Mutta minulle lapseni on tärkein maailmassa. Ja varmasti tekisin lapsen uudestaan, jos pystyisin palaamaan ajassa takaisin. -isi
Nyt ei tainnut tulla sitä kalaa mitä misogyyni haki. Voi juku
- Anonyymi00007UUSI
ajan yli :)
- Anonyymi00009UUSI
Et ehdi enää.
- Anonyymi00008UUSI
Mitä tienaa?
- Anonyymi00010UUSI
Ei minulla vihan tunteita ole. Mutta vähän pelkään. Olet niin arvaamaton.
n>m- Anonyymi00072UUSI
Liikuttavaa kun iso mies päivittelee omaa huljaa luonnettaan. Mähtävää gubbe.- TT
- Anonyymi00011UUSI
Pelkään erästä henkilöä.
- Anonyymi00037UUSI
Ei pidä mennä vainoaa viattomia ihmisiä koska sieltä voi löytyä salaisia voimia.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei pidä mennä vainoaa viattomia ihmisiä koska sieltä voi löytyä salaisia voimia.
Niitä, sekä huulluuutta ja ehkä takapirujakin.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Niitä, sekä huulluuutta ja ehkä takapirujakin.
Vttu mitä fasistei puolustaa viatonta, yo
- Anonyymi00012UUSI
Sinulla niitä on ja aistin sen.
- Anonyymi00014UUSI
Karma hoitaa puolestani kaiken.
- Anonyymi00015UUSI
Ei, miksi vihaisin?
- Anonyymi00016UUSI
Ei ole miestä kohtaan. Tunnen oloni turvalliseksi ja hyväksi hänen lähellään.
- Anonyymi00018UUSI
Ei ole tapana kostaa.
- Anonyymi00091UUSI
Naiset enemmän suosii kostotoimia, nähty on sekin.
- Anonyymi00020UUSI
Trolli aloitus. Huomaatteko miten jokaisesta jutusta täällä alkaa uusi jutun siemen itämään.
- Anonyymi00038UUSI
Trolli tietää milloin käyn suihkussa.Aika hyvä trolli.Mitään trollia ei ole usko jo!Ikävä palstalla nimittäin.
- Anonyymi00074UUSI
No eihän sellainen ole mitenkään mahdollista Suomi kakkosella. Trollaava äijä gallupoi tmv ja vastailee itselleen hämäriä ja orientaation aikaan ja paikkaan menettäneet hoitaa lopun sirkuksen sekä typerryttävän sekoilun. T naiselta
- Anonyymi00021UUSI
Jollakulla ilmeisesti on, jos pitää valehahmojen takaa esittää uhkauksia.
- Anonyymi00026UUSI
Taikka joku mustistelee, ja haluaa että joku uskoisi olevan joltakin toiselta. ;)
- Anonyymi00028UUSI
Haluatko hieman selventää että mikä on tuo mainitsemasi "valehahmo", en ymmärrä.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Haluatko hieman selventää että mikä on tuo mainitsemasi "valehahmo", en ymmärrä.
Miksi sitten luulet että se liittyy sinuun?
- Anonyymi00075UUSI
Vai niin oot taas tehnyt jotain retardia koostetta guben sgagailuista ja menossa kohta jepareille näyttämään tätä näyttökuvakollaasia ja tyrkyttämään väärää henkilöllisyyttä vai mitä nainen
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Guben huuhaaprofiileihin varmaankin viittaa sairaalloinen sleuth, kaiken olevaisen selvittäjämies
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Vai niin oot taas tehnyt jotain retardia koostetta guben sgagailuista ja menossa kohta jepareille näyttämään tätä näyttökuvakollaasia ja tyrkyttämään väärää henkilöllisyyttä vai mitä nainen
Ja kohta maalittamasi nainen on niin käräjillä. Selvennetään varmuuden vuoksi sekin joka soppaan hyppääjille tmv
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miksi sitten luulet että se liittyy sinuun?
Ehkä tällä setämiehellä on tavallista suurempi tarve pyörittää jokainen skeema päässään ympäri, koska vintillä tuulee kovin
- Anonyymi00022UUSI
Ei ole halu kostaa
- Anonyymi00030UUSI
Minulla se on päätavoite.En tee mitään laitonta sen eteen.Käytän muita keinoja ja näistä kommenteista joka päivä luen miten se porukka kärsii.
- Anonyymi00023UUSI
En harrasta.
- Anonyymi00024UUSI
Jotain ripitystä saattaa olla
- Anonyymi00025UUSI
Kukas sä oikein olet, se varmaankin vaikuttaa eniten kuinka vastaan kysymyksiin?
- Anonyymi00029UUSI
Sinä tulet kärsiin siinä sivussa koska vihani kohdentuu siihen sinua 9v.vanhempaan h"tsuun.
- Anonyymi00036UUSI
Sun viha menee hukkaan kun ei ole mitään sen kanssa.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sun viha menee hukkaan kun ei ole mitään sen kanssa.
Hän ei oo todistanut muuta kun päinvastasta.Hänen käytös muuttui tasan seuraavana päivänä kun se l*mppu vaihto paikkaa.Muistutetaan,meni eri reittiä hoitamaan velvotteita .Kaikki irl jutut muuttui sinulla sen jälkeen.
Sinua pelottaa tiedän sen, koska kuulet minut.Edelleen ärsytät niillä yhdillä jutuilla minua .Et sinä hyppää noin vain kelkasta pois l*tka.Sinä kannat vastuun siitä minkä aloitit vastaamalla minun viestiini täällä suoli24.
Sen jälkeen mitä olette tehneet .
Sinun piti jo menehtyä sairauteen.Jokin meni loitsussa vinoon.Jatkan niin kauan että kosto tulee. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Hän ei oo todistanut muuta kun päinvastasta.Hänen käytös muuttui tasan seuraavana päivänä kun se l*mppu vaihto paikkaa.Muistutetaan,meni eri reittiä hoitamaan velvotteita .Kaikki irl jutut muuttui sinulla sen jälkeen.
Sinua pelottaa tiedän sen, koska kuulet minut.Edelleen ärsytät niillä yhdillä jutuilla minua .Et sinä hyppää noin vain kelkasta pois l*tka.Sinä kannat vastuun siitä minkä aloitit vastaamalla minun viestiini täällä suoli24.
Sinun piti jo menehtyä sairauteen.Jokin meni loitsussa vinoon.Jatkan niin kauan että kosto tulee.Lisään.Sinäpä et tiedä kenen kanssa rupesit l*tka leikkiin.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Lisään.Sinäpä et tiedä kenen kanssa rupesit l*tka leikkiin.
Lisään.Jokainen neula minkä upotat ihosi läpi tulee olemaan venäläistä rulettia.Olen loihtinut kirouksen mikä liittyy verenmyrkytykseen,keuhkokuumeeseen,veritulppaan tjms.joten se voi olla milloin vain.VIHAAAAAN SINUA H*ORA!
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Lisään.Jokainen neula minkä upotat ihosi läpi tulee olemaan venäläistä rulettia.Olen loihtinut kirouksen mikä liittyy verenmyrkytykseen,keuhkokuumeeseen,veritulppaan tjms.joten se voi olla milloin vain.VIHAAAAAN SINUA H*ORA!
lisään.MINÄ SAAN TAJUNNAN RÄJÄYTTÄVÄN ORGASMIN pelkästään kuullessani sinun kuolleen jonain päivä.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
lisään.MINÄ SAAN TAJUNNAN RÄJÄYTTÄVÄN ORGASMIN pelkästään kuullessani sinun kuolleen jonain päivä.
Mutta tällä hetkellä sinähän et sitä lue koska juuri nyt n*ssit P m kanssa.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mutta tällä hetkellä sinähän et sitä lue koska juuri nyt n*ssit P m kanssa.
korjaan Tn n*sii tällähetkellä sohvalla P m kanssa.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Jaa no mitä meidän gubbe pitäisi siitä ajatella näissä kahdesta kirjaimesta siis?
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ihanaa kilvoittelua gubbe, joko alkaa helpottaa? T naiselta näyttökuvaspedeille
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ihanaa kilvoittelua gubbe, joko alkaa helpottaa? T naiselta näyttökuvaspedeille
Joku epätoivoinen jylläsi tätäkin kommenttia vasten onko niin kiire jo?
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Just niin gubbe toivotaan, että vaikka toi nk ämmän neula tai noidannuoli menee eetterikerroksen läpi. Hurjaa on
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
No en kyl ole mikään Tn ja siitä en tiedä mitään mitä he tekevät kun ei kiinnosta kyseinen mies millään tavalla enkä ole tekemisissä siksi etten halua olla. Ennemminkin kuulostaa siltä ettei sulla ole kaikki hyvin ja tarvit apua kuka sitten oletkaan.
Sn - Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sinun piti jo menehtyä sairauteen.Jokin meni loitsussa vinoon.Jatkan niin kauan että kosto tulee.Jokin taisi todellakin mennä vinoon sun loitsuissasi 🤬
Tiedoksi että sinulla on ollut kohteenasi täysin väärä t nainen nämä pari vuotta.
Asiasta on mainittu ties kuinka monesti.
Mutta ei vain mene jostakin syystä perille sun ymmärrykseen.
Suosittelen mitä pikimmiten selvittämään asiat t kanssa.
Siis sen väärän t naisen, jota maalitat. - Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mitä neuloja se upottaa ihonsa läpi?
Huuuume neulojako?
- Anonyymi00031UUSI
Kenellä ketä kohtaan
- Anonyymi00032UUSI
Ei ole . Eikä kiinista joku teini kosto
tyyppinen draama enää 40 .
Mutta sulla mies oli mua kohtaan
Vuosikausua
Kunnes päätun lopettaa kyseusen harrastuksen omalta osaltani
Väkivalta ei innosta mua.
Enkä oikeesti ymmörrä niitä
Jotka siitä jotakn melihyvää saavat!
Naiselta - Anonyymi00046UUSI
Aikamoista vihanpitoa
Arvasin jo alussa et T nainen kohteena- Anonyymi00048UUSI
T nainen vastasi tahallisesti esittäin minun kaivattuani täällä koska T nainen oli jo älylaitteessani ja tiesi koko ajan mitä teen laitteessa ja puhun kotonani.T n historiasta voi tte kyllä tarkistaa että ei ole mikään mitä esittää .Se alkoi matkiin kaikessa minua.Se laittoi jopa sukulais miehet perääni eri kaupunkiin.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
T nainen vastasi tahallisesti esittäin minun kaivattuani täällä koska T nainen oli jo älylaitteessani ja tiesi koko ajan mitä teen laitteessa ja puhun kotonani.T n historiasta voi tte kyllä tarkistaa että ei ole mikään mitä esittää .Se alkoi matkiin kaikessa minua.Se laittoi jopa sukulais miehet perääni eri kaupunkiin.
Se Tn joka on puhdas pulmunen ei reakoi niin voimakkaasti kun se joka on vaarassa joutua kiinni rikollisesta toiminnastaan.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ässä mies maksaa ne miehet teidän perään kyttäämään. Ne osaa myös puhelimen stalkkaamisen
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ässä mies maksaa ne miehet teidän perään kyttäämään. Ne osaa myös puhelimen stalkkaamisen
Ässämies on maksanut sille huoralle myös sen duunit.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ässämies on maksanut sille huoralle myös sen duunit.
Eikä kyse ollut seksistä.Tietokone juttuja.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Joo. Oisko tämä guben kaoottinen näytelmä jo kulutettu loppuun kakarat?
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Eikä kyse ollut seksistä.Tietokone juttuja.
Jaa jtn tekoälyhommiako gubbe, jotka on about samaa tasoa tänä päivänäkin kuin Zelenskyn kasvot jotka ei ees pysy kuvan sisällä? Sotapropagandaa vuodelta nakki ja miekka siis. TT
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Se Tn joka on puhdas pulmunen ei reakoi niin voimakkaasti kun se joka on vaarassa joutua kiinni rikollisesta toiminnastaan.
Laitonta ridiguloivaa sutkauttelua ja mitä muuta? En ehkä haastattele kekeä tosissani, vaan. No käyttäkää vaikka parviälyä
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mistä tuon jonkun historian voi nähdä?
- Anonyymi00047UUSI
Ässä mies käy kuumana
- Anonyymi00050UUSI
Sinulle tollo,joka toinen mies kuvittelee olevansa ässä.
Elikä ei hyvä tunniste. - Anonyymi00066UUSI
Täällä ei mitkään Ässä hypi silmille.
- Anonyymi00087UUSI
Jaa onko sillä jotenkin tukala paikka koko laboratoorion agitaattorina? Sivusta ihan kysyn aloituksiin psykedeelisesti suhtautuva
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Jaa onko sillä jotenkin tukala paikka koko laboratoorion agitaattorina? Sivusta ihan kysyn aloituksiin psykedeelisesti suhtautuva
Lisään vielä teille tinasotilaat sen, että tottakai esim tämä S kirjain tmv ajautuu osaksi gubbeuutisia kun se on mt-ongelmainen trolli hiippalakit hoi
- Anonyymi00051UUSI
Ässällä (m) ja Tn on ollut suhde jossa harrastettu jonkinlaista noituutta ( joka ei siis toimi enihow..,.)
Nyt jostain on ilmestynyt Tnaiselle p mies :) mustis ässä on vihainen- Anonyymi00052UUSI
Ei ole kauaakaan kun ssä pyysi apuja t naiselta täällä
Osaavat yhdessä puhelin kuuntelun ym koska ovat uskovaisia ja kuuluvat muurareihin - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Osaavat yhdessä puhelin kuuntelun ym koska ovat uskovaisia ja kuuluvat muurareihinSiis jotain noituus juttuja pyysi t naiselta
- Anonyymi00089UUSI
Jaa no höh onpa gubbe harmi ettei se toimi. Joko alkaa hönöt hahmottua?
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Osaavat yhdessä puhelin kuuntelun ym koska ovat uskovaisia ja kuuluvat muurareihinHurja tarina😳 joka päivä oppii uutta. Ain ollut siinä uskossa, että muurarit muuraa tiilistä. Mutta että puhelinkuuntelua. No jopas on. Ei saakeli, jos mielikuvitustarinoita tekisitte muualla oikeassa paikassa vaikka käsikirjoittajina tai harlequin tyyliin rakkaus saagoja prisman kassan vierushyllyyn, niin voisitte oikeasti saada rahaa ja mainetta ja kunniaa. Mutta jokainen tyylillään.
- Anonyymi00105UUSI
Edelleen siis täällä mustamaalataan täysin väärää t naista, vaikka ja millä tavoin.
Pieni selvennys, hänellä ei ole ollut mitään suhteita tai muutakaan kenenkään S miehen kanssa, eikä myöskään nyt ole ketään ihme P miestä hänellä.
Se nainen ei ole osallinen noihin kuuntelu, hakkkkeroiiinti tai muihinkaan pskoihin.
Hän on itse joutunut sellaisen tyypin uhriksi perheineen.
On se kyllä kumma kuinka täällä syytetään ja maalitetaan jatkuvasti mutta kukaan ei silti ole yrittänyt edes selvittää totuutta asioista hänen kanssaan.
On ollut yhteystiedot esillä, sanonut mistä löytyy jos ei muutoin uskota.
Täällä on valehdeltu hänestä erittäin vakaviakin asioita. Joilla on ollut oikeasti todella vakavia ja peruutamattomiakin (!!) seurauksia, eikä vain t naiselle vaan hänen lapsiinsa myös on nämä vaikuttaneet.
Olisi monestakin ollut syytä tehdä r.ilmoitus, kurjaa että niitä ei voi ulkopuoliset tehdä.
Harmillista että t välittää liikaa muista, jopa ihan tuntemattomista, eikä siksi ole tehnyt niistä r.ilmoituksia, vielä.
Luojan kiitos!!!!!!!
Että kunhan M saa tietää kaikesta pystyy hän edes joistakin tekemään,
ja vaikuttamaan siihen että t myös tekee.
Toivottavasti ehtii ajoissa :(
Asianajaja yms ovat olleet onneksi tietoisia näistä myös koko tämän ajan.
- ulkopuolinen joka laittaa näitä poliisille
tiedoksi -
Jk. Vielä tämä tieto joillekin:
Viranomaiset ovat kyllä näitä jo seurailleet
t naisen osalta lähes alusta asti. (8-9/23)
ANTEEKSI t, en osaa, enkä haluakaan enää vierestä vaan katsoa hiljaa ja puuttumatta 💚 - Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Siis jotain noituus juttuja pyysi t naiselta
Nyt varmaan voisit näyttää missä noin oli.
Laita ihan rohkeasti se linkki siihen ⬆️ kun noin väititkin.
Kerrohan myös mikä sun syy on maalailla valheillasi t naista?
Oletko mustis, ja jos olet, niin kenestä? Vaiko katkera, kun t ei halua suhdetta?
Äläkä jaksa jauhaa enää tota sun täysin valheellista satuasi 🤡
Tunget näitä maalituksias sinne sun tänne eri aloituksiin piiloon.
Tietenkin anonyymisti kun eihän sulla ole pokkaa muuten.
Tiesithän että näistä jää jälki siltikin,
ja reitti sun luoksesi.
Ja Sun nimi, osoite yms selviivät siten.
Ihan kaikille!
Tai ainakin muutamalle joille et todellakaan halua noiden tietojen menevän.
Etenkään t naiselle 😁😚😉
- Anonyymi00053UUSI
Ssä on ihastunut johonkin nuorempaan naiseen. Mutta se nainen ei tiedä tätä tilannetta mihin on ajautumassa. Se on friikkiä
- Anonyymi00055UUSI
Jos sinä tiedät mikset auta nuorta naista?
Auttasin heti jos saisin tietää. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Jos sinä tiedät mikset auta nuorta naista?
Auttasin heti jos saisin tietää.Olen yrittänyt mutta jos ihminen rakastaa vaaleanpunaiset rillit silmillään tai on tehty rakkausloitsuja alvariinsa ei hänen päätään kukaan käännä.
Eikä pysty järjelliseen päätöksen tekoon. Vaan kuvittelee asioita.miehen sanat on vain sanoja ja tietää mikä naisiin toimii. Raha
- Anonyymi00058UUSI
on todellakin en voi sietää sitä ihmistä on r mutta vihaa on enemmän juuri kaiken sen takia en todellakaan voisi enää koskaan luottaa olla hänessä kiinni
- Anonyymi00059UUSI
ei oo, en oo tännekkää koskaa kirjottanu mittää surullista...
kaikella on kai tarkotuksensa ja syy.
J<3L- Anonyymi00090UUSI
I love you too, Jennifer Lopez 👍
- Anonyymi00060UUSI
Ei minulla ole aikaa vihaan.
Koitan välttää ihmisiä, jotka syövät energiaani.
Tulkitset sen vihaksi? - Anonyymi00061UUSI
M**han olit suunnittelut mutta peruit sen sitten, sillon viime käynnillä :(
- Anonyymi00062UUSI
Kukaan ei tiedä kuka edes olet. Joitakin meistä toki ärsyttää palstalla ruikuttavat, itsekeskeiset tollot.
- Anonyymi00063UUSI
Oli minulla avaimet piilossa varulta...
- Anonyymi00067UUSI
En jaksa tai osaa vihata pitkään. Suuttunut ja loukkaantunut sekä jotenkin mennyt rikki tai sydän on rikki.
- Anonyymi00092UUSI
Juuri nyt tuntuu siltä, että keneenkään ei oikeasti voi luottaa.
- Anonyymi00094UUSI
kappas, aivan samat tuntemukset, paitsi mulla rajoittuu vain tiettyihin ihmisiin.
- Anonyymi00096UUSI
Minusta tuntuu etten yhteen mieheen. Se särkee sydämeni 💔
- Anonyymi00093UUSI
Uhri voi helposti sekoittaa toisen himon rakkaudeksi, vaikka se tavallaan onkin rakkautta mutta se on vain rakkautta sitä omaa himoa kohtaan.
- Anonyymi00095UUSI
antteksi, mitä mä just luin 😂
- Anonyymi00097UUSI
Jotkut on muka stanan hyviä selittämään pskaa käytöstä ja pitämään toisia vielä hlvetin tyhminä. en niin kestä 🤣🤣🤣
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
No vaikka tämä sukkeliveneessä murhaaja, ei se rakastanut tätä naista ollenkaan vaan sitä, että se saa tehdä sen himoitsemansa teon.
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
No vaikka tämä sukkeliveneessä murhaaja, ei se rakastanut tätä naista ollenkaan vaan sitä, että se saa tehdä sen himoitsemansa teon.
nojoo, onhan noita. Silti ajattelin, että täällä pysyttäisiin ihan näissä ikäväpalstan tavallisissa tilanteissa.
sivu - Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
nojoo, onhan noita. Silti ajattelin, että täällä pysyttäisiin ihan näissä ikäväpalstan tavallisissa tilanteissa.
sivuOlen ihan tavallinen ihminen ja joutunut vastaavaan tilanteeseen. Varoituksena siis.
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen, koska en ole tuntenut himoa häirikköä kohtaan koskaan! Hän on aivan väärän tyyppinen minulle monista syistä johtuen!!
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Aivan käsittämätön tapaus!
- Anonyymi00101UUSI
Minulla on vihantunteita kannelmäkeläisiä kohtaan ja jokaista kohtaan, joka yrittää esitellä minulle omasta mielestään sopivia " ystäviä".
- Anonyymi00103UUSI
On se ihan saatanan katkera omaa elämää kohtaan ja helvetin kateellinen.
Joka päivä mietin että miksi ihmeessä. Jos kaiken ton energian ois käyttäny töiden etsimiseen nii olis jo unelmaduunipaikassa
https://youtu.be/Db31MIsO3aU - Anonyymi00108UUSI
Minulla ei ole vihan tunteita häirikköä kohtaan, mutta en pidä hänestä ollenkaan! Ja siksi minun on täysin mahdotonta olla koskaan missään tekemissä hänen kanssaan koskaan! Näen aina silloin tällöin painajaisia hänestä ja niin on ollut jo vuosien ajan!
- Anonyymi00110UUSI
Ketä kohtaan? Joitain ihmisiä kohtaan on kyllä vihan tunteita, mistään kostosta en kuitenkaan haaveile. Toivon vaan että totuus selviää.
- Anonyymi00114UUSI
Saattaisi auttaa siihen että totuus selviää,
se että otat yhteyttä ja selvittelet asioita. Vai? - Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Saattaisi auttaa siihen että totuus selviää,
se että otat yhteyttä ja selvittelet asioita. Vai?Ei ole kyse mistään romanttisesta jutusta.
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Ei ole kyse mistään romanttisesta jutusta.
En niin sanonutkaan, enkä tosiaan kuvitellut myöskään olevan mitään romanttista.
- Anonyymi00115UUSI
Kenellä ketä kohtaan paras kosto on antaa toisen odottaa tekemättä mitään ette uskokkaan kuinka se raastaa useimpien hermoja kun saa elää jatkuvassa pelossa jotain olen näiltä osin luvannut niille jokka eivät uskalla itse kostaa koska pelkäävät seurauksia mut on opetettu vastaamaan seurauksista siksi en seurauksia pelkää
- Anonyymi00120UUSI
Auttaako se odottelu ja sivussa oleminen hiljaa asioista sitten kuinka sitten sitä uhrin osassa olevaa? Jos ja kun siis se uhri on oikeasti täysin syytön johonkin minkä joku muu on vain keksinyt tai sellasta.
- Anonyymi00117UUSI
Onko sulla väärä palsta Uuno?
- Anonyymi00118UUSI
Purit kikulia! En piä!! :) 🤷🏼♂️
m - Anonyymi00121UUSI
Jossain vaiheessa oli vihan tunteita, mutta ei enää! En ole ihminen joka kostaisi kenellekään, mutta siitä olen todella tarkka kenet elämääni voin hyväksyä! Ja eroni jälkeen en ole koskaan ollut kiinnostunut muista kuin lyhyistä tummatukkaisista miehistä, koska he eivät muistuta minua lasteni isästä! Ja se on todella tärkeää minulle!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013608Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721123- 501112
- 72880
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit94862- 94707
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi51707- 53698
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k32690Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.118667