Pojat, haittaako teitä tytöillä hammasraudat?

Kiinnostaaa

Kysymys näkyy jo ostikossa^^, oon 15 ja tuun samaan kohta raudat ja mua pelottaa että kukaa poika ei enää tykkää musta ja must tulee sellanen luokan nörtti. :(( En haluis yhtään rautoja mut haluun kyl suorat hampaat , ihanat pojat auttakaa 🙏🏻🙏🏻🙏🏻:((:)

15

496

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi haittaisi?

    • Ei minua ainakaan.
      Joitakuita varmaan haittaa. Toisaalta jotkut jopa nimenomaan tykkäävät. ;) Suurinta osaa tuskin kiinnostaa.

    • En tunne 15v kiimakakaroiden ajatusmaailmaa, mutta minua ainakaan ei haittaisi.

    • poikaaaa

      Ei haittaa
      t.poika

    • Ei todellakaan haittaa. Ja ei sun kannata sitä yhtään miettiä kun saat sitten myöhemmin tosi siistit tasaset hampaat:) tsemppiä

      • T poika


    • Antirasisti

      Ei todellakaan. Mullakin on ollu raudat

    • sgdrhdhd

      Sana hammasraudat haittaa enemmän, koska on inhoottava lausuu sanoja, joisso s ja r peräkkäi, yleisradio, Israel...menee helposti Issailiksi tai Ihrailiksi tai yleissadioksi tai yleihhradioksi (ainakin radiotoimittajilla)....täytys käyttää amerikkailaista pyörähtävää äyrräää, tai laatia helppoja sijaissanoja. Hammasrattaan voi muuttaa pykäläpyöräksi. Sen sanominen ja kuuleminen on kaikille kiusatonta

    • brace4theblowjob

      Haittaa koska jää blowjobit saamatta :-(

    • Mä tykkään ;)))

    • nammm

      Mun mielipide tohon on että eipä haittaa ollenkaa ja se on jopa söpöö. Haluisin et olisit mun tyttöystävä. Ehkä voi pussailuu vähä haitata mut seksii ei onneks vaikuta milläätavalla.

    • hahahahahahahahahahaha

      Ei sua voi suudella ilman et kieli menee paskaks. Jää kieli kiinni rautoihin

    • poitsutäält

      Ei se juurikaan haittaa ellei myös poikakaverillasi ole hammasrautoja. Silloin voi suudellessa käydä niin, että molempien raudat takertuvat toisiinsa. Sitten ne pitää mennä irroituttamaan lähimpään terveyskeskukseen. Näin on joillekin kuulemma käynyt. Joten jos molemmilla on raudat, parasta on suudella vain siten, että molemmat kurottavat kielensä ulos suusta ja hierovat niitä vastakkain. Sekin tuntuu kivalta.

    • Poika118

      Ei mua ainakaan haittais!

    • Riippuu siitä, käytätkö rautoja esinahan tuhoamiseen antaessasi suuta. Jos vastaus on kyllä, niin ei haittaa, oikeastaan arvostan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe