Saan palkkioita yhdeltä taholta josta maksut maksamatta yli 2,5kk ajalta.
Laskuissa ei ole eräpäivää, mutta tulisiko ne silti maksaa vähintään 30 päivän kuluessa lain mukaan?
Minulla ei ole työsopimusta koska kysymyksessä on palkkiot eikä palkka.
Mitkä on oikeuteni tässä tilanteessa?
Voinko vaatia korkoa tai jotain muuta?
Palkkioiden myöhästymiskorko?
7
244
Vastaukset
- SoppariSoppari
"Minulla ei ole työsopimusta koska kysymyksessä on palkkiot eikä palkka."
Johonkin sopimukseen se palkkioiden maksu perustuu. Mitä siinä on sovittu? - Hyväksikäyttetty
Siinä sovittu niistä tehtävistä ja siitä palkkion määrästä. Ei ole muistaakseni sovittu koska maksetaan.
- huonosopimus
No miten sä nyt noin dorkan sopparin olet mennyt tekemään?!
- Hyväksikäyttetty
Se ei ole soppari. Työstä josta saa palkkioita eikä palkkaa ei välttämättä tehdä sopparia. Kun alotin sanovat maksatuksessa että kuun lopussa maksavat..paskas puhetta
- zirlanzaa
No suullinenkin sopimus sitoo, oothan sä jonkun kanssa suullisesti sopinut, että hei mä teen tätä ja te maksatte mulle palkkioita. Ja kyllä toi maksatuksen sanoma asia on ihan selvä. Mitä ne lafkan maksatuksessa ovat sanoneet, miksi eivät ole maksaneet palkkiota? Kai sä oot sieltä ensin kysynyt?
- kesäkuunko
Minkä kuun lopussa?
- Hyväksikäyttetty
Savoivat maksatuksessa että he ovat ruuhkautuneet eivätkä osaa sanoa milloin maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790