Saan palkkioita yhdeltä taholta josta maksut maksamatta yli 2,5kk ajalta.
Laskuissa ei ole eräpäivää, mutta tulisiko ne silti maksaa vähintään 30 päivän kuluessa lain mukaan?
Minulla ei ole työsopimusta koska kysymyksessä on palkkiot eikä palkka.
Mitkä on oikeuteni tässä tilanteessa?
Voinko vaatia korkoa tai jotain muuta?
Palkkioiden myöhästymiskorko?
7
161
Vastaukset
- SoppariSoppari
"Minulla ei ole työsopimusta koska kysymyksessä on palkkiot eikä palkka."
Johonkin sopimukseen se palkkioiden maksu perustuu. Mitä siinä on sovittu? - Hyväksikäyttetty
Siinä sovittu niistä tehtävistä ja siitä palkkion määrästä. Ei ole muistaakseni sovittu koska maksetaan.
- huonosopimus
No miten sä nyt noin dorkan sopparin olet mennyt tekemään?!
- Hyväksikäyttetty
Se ei ole soppari. Työstä josta saa palkkioita eikä palkkaa ei välttämättä tehdä sopparia. Kun alotin sanovat maksatuksessa että kuun lopussa maksavat..paskas puhetta
- zirlanzaa
No suullinenkin sopimus sitoo, oothan sä jonkun kanssa suullisesti sopinut, että hei mä teen tätä ja te maksatte mulle palkkioita. Ja kyllä toi maksatuksen sanoma asia on ihan selvä. Mitä ne lafkan maksatuksessa ovat sanoneet, miksi eivät ole maksaneet palkkiota? Kai sä oot sieltä ensin kysynyt?
- kesäkuunko
Minkä kuun lopussa?
- Hyväksikäyttetty
Savoivat maksatuksessa että he ovat ruuhkautuneet eivätkä osaa sanoa milloin maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261653- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731261Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381244Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131107- 51974
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189928Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25838
- 48837