mikä se on se sinisen värinen ahtoseatti ku työstää kyläraittie aina sitä alinoppeutta.. liekkä matallussarja kun ei uskalla ajjoo.. Taetaa olla kevennetty versio seatista kun ei vilikun konneistotkaan toemi..
turposeatti
10
774
Vastaukset
- Ymmm
Pikkukaljossaan uskalla noppeempaa ajaa
- Vanaha_kettu
Tännäänni ohitin kysseisen sukkulan niiku ruusperi aekonnaa vormulalla monacon s mutkissa. Kovasti vastaan pisti van räekkösen tapaan ku jiämies oon ni taipu ukko kakkos sijalle. Nyt samppania pullo auki ja palakintopallille naattimaa!
- Sivikki
Sinäpä ku rallin salat tiijjät ni lähettäänhän sitä joku päevä kiveksen mutkie hiomaan... ralli civikkille oisi hyvä kenkee antoo pitkästä aekaa
- Stt2017
Se ajaa päissään niinky vävysäkin!
- Tylsääkö
Seat mikä?
- Teräsperse
Paskoin ohi pöntöstä ku näin tämän keskustelun huussissa istuessani... antakaa mun nauraa😂😂😂
- SEAT_paremmuutta
No miten täydellistä ajosuoritetta voi odottaa siellä joltain seat kuskilta?
- Ostaskunnonauton
Varsinkin tyypiltä joka ajaa todellakin jollain espanjalaisella muovikauhalla
- mersullaajam
minä ajam mersulla
- 3.0
lähtöö kuulkemma 3 baaria... vai oliko se promillea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525