Inhouse Group

IHG

Millainen yritys on tämä Inhouse Group? Ainakin Lahteen hakevat jatkuvasti työntekijöitä.
Mitä siis tekevät, millainen on palkkaus?
Haastattelussa ei irronnut mitään tietoa yrityksestä, työstä, palkasta jne.. Siksi kyselen täältä.

10

6604

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234555769

Kyllä nyt mustamaalata kyseistä firmaa..
      Tämä firma juuri kertoo rehellisesti palkkaus yms asiat ja toimii todella rehdisti..
      Ja kyselet täältä???
      Hei haloo pahvi

• Klovnipelle

Olin hetken siellä. En pitänyt. Minulla ei ollut varaa olla siellä enempää.

• 100Tietoa

Myyvät DNA:n liittymiä puhelimitse, mm. prepaid ja laajakaistat löytyy eli ratkaisumyynnistä on kyse.

• OtahanSelvää

Ei siellä mitään DNA:ta myydä :) Käy katsoon niiden nettisivut!

• Bitterwasser

Joo eivät myy DNA:n liittymiä. Kauppaavat Elisaa Espanjasta käsin, kait halvempaa tehdä näin. Tuttu oli joskus töissä siellä jonkun aikaa. Ilmeisesti tuo puhelinmyynti on se mikä vaikuttaa vaihtuvuuteen - aika raskasta hommaa.

• Anonyymi

Inhouse group ei myy mitään. Ei ole mikään myynti yritys. Kannattaa lukea heidän sivuilta mitä ne tekee?

• Anonyymi

Hauskat sivut! Iso osa kuvien työntekijöistä onkin jo entisiä. Taitaa vaihtuvuus olla kohtuullisen hurja.

• Anonyymi

Onko jollain kokemuksia minkälainen paikka on työskennellä?

• Anonyymi

Vaihtuu vaihtuu. Tekijät.

• Anonyymi00010

Pakko antaa palautetta tästä yrityksestä kun ei kelpaa tälle ammattilaismyyjä / huippumyyjä koska selvästi ikä on ongelma. Tuli mielikuva että ei kiinnostanut tehdä edes haastattelua tai harkita minua mutta tehtiin vaan hutaisten ja sitten viesti että ei valittu. Kun olen menestyksekäs myyjä niin ei kelpaa. Ihme teinifirma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe