Millainen yritys on tämä Inhouse Group? Ainakin Lahteen hakevat jatkuvasti työntekijöitä.
Mitä siis tekevät, millainen on palkkaus?
Haastattelussa ei irronnut mitään tietoa yrityksestä, työstä, palkasta jne.. Siksi kyselen täältä.
Inhouse Group
10
6604
Vastaukset 10
- 1234555769
Kyllä nyt mustamaalata kyseistä firmaa..
Tämä firma juuri kertoo rehellisesti palkkaus yms asiat ja toimii todella rehdisti..
Ja kyselet täältä???
Hei haloo pahvi - Klovnipelle
Olin hetken siellä. En pitänyt. Minulla ei ollut varaa olla siellä enempää.
- 100Tietoa
Myyvät DNA:n liittymiä puhelimitse, mm. prepaid ja laajakaistat löytyy eli ratkaisumyynnistä on kyse.
- OtahanSelvää
Ei siellä mitään DNA:ta myydä :) Käy katsoon niiden nettisivut!
- Bitterwasser
Joo eivät myy DNA:n liittymiä. Kauppaavat Elisaa Espanjasta käsin, kait halvempaa tehdä näin. Tuttu oli joskus töissä siellä jonkun aikaa. Ilmeisesti tuo puhelinmyynti on se mikä vaikuttaa vaihtuvuuteen - aika raskasta hommaa.
- Anonyymi
Inhouse group ei myy mitään. Ei ole mikään myynti yritys. Kannattaa lukea heidän sivuilta mitä ne tekee?
- Anonyymi
Hauskat sivut! Iso osa kuvien työntekijöistä onkin jo entisiä. Taitaa vaihtuvuus olla kohtuullisen hurja.
- Anonyymi
Onko jollain kokemuksia minkälainen paikka on työskennellä?
- Anonyymi
Vaihtuu vaihtuu. Tekijät.
- Anonyymi00010
Pakko antaa palautetta tästä yrityksestä kun ei kelpaa tälle ammattilaismyyjä / huippumyyjä koska selvästi ikä on ongelma. Tuli mielikuva että ei kiinnostanut tehdä edes haastattelua tai harkita minua mutta tehtiin vaan hutaisten ja sitten viesti että ei valittu. Kun olen menestyksekäs myyjä niin ei kelpaa. Ihme teinifirma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520