Inhouse Group

IHG

Millainen yritys on tämä Inhouse Group? Ainakin Lahteen hakevat jatkuvasti työntekijöitä.
Mitä siis tekevät, millainen on palkkaus?
Haastattelussa ei irronnut mitään tietoa yrityksestä, työstä, palkasta jne.. Siksi kyselen täältä.

10

6582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234555769

Kyllä nyt mustamaalata kyseistä firmaa..
      Tämä firma juuri kertoo rehellisesti palkkaus yms asiat ja toimii todella rehdisti..
      Ja kyselet täältä???
      Hei haloo pahvi

• Klovnipelle

Olin hetken siellä. En pitänyt. Minulla ei ollut varaa olla siellä enempää.

• 100Tietoa

Myyvät DNA:n liittymiä puhelimitse, mm. prepaid ja laajakaistat löytyy eli ratkaisumyynnistä on kyse.

• OtahanSelvää

Ei siellä mitään DNA:ta myydä :) Käy katsoon niiden nettisivut!

• Bitterwasser

Joo eivät myy DNA:n liittymiä. Kauppaavat Elisaa Espanjasta käsin, kait halvempaa tehdä näin. Tuttu oli joskus töissä siellä jonkun aikaa. Ilmeisesti tuo puhelinmyynti on se mikä vaikuttaa vaihtuvuuteen - aika raskasta hommaa.

• Anonyymi

Inhouse group ei myy mitään. Ei ole mikään myynti yritys. Kannattaa lukea heidän sivuilta mitä ne tekee?

• Anonyymi

Hauskat sivut! Iso osa kuvien työntekijöistä onkin jo entisiä. Taitaa vaihtuvuus olla kohtuullisen hurja.

• Anonyymi

Onko jollain kokemuksia minkälainen paikka on työskennellä?

• Anonyymi

Vaihtuu vaihtuu. Tekijät.

• Anonyymi00010

Pakko antaa palautetta tästä yrityksestä kun ei kelpaa tälle ammattilaismyyjä / huippumyyjä koska selvästi ikä on ongelma. Tuli mielikuva että ei kiinnostanut tehdä edes haastattelua tai harkita minua mutta tehtiin vaan hutaisten ja sitten viesti että ei valittu. Kun olen menestyksekäs myyjä niin ei kelpaa. Ihme teinifirma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe