RC AUTON OSTO?

RC-harrastus

Hei.Olisin ostamassa rc autoa mutta en oikee tiedä kun en ennen ole sitä harrastanut.kerran kaverilla kokeilin ja tykästyin heti.

Itse meinasin hommata kyosho Dirt Hogin.Mitä mieltä te siitä olette kannattaako ostaa se vai mitä ehdottaisitte.

Mieluusti 100-200 euron sähkö rc auto

7

1852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RC-pilotti

Budjettia saat hiukan rustata. Tarvittset kumminkin auton lisäksi laturin, radiot, työkaluja ja muuta sälää jotka liittyvät ajamiseen. Laturi kumminkkin hyvä olla sellainen ettei akkua tartte tunteja ladata. Sen on myös hyvä osata muittenkin tyyppisten akkujen lataus ja lipoilla balansointi ja varastovaraus.
      Sähköllä on hyvä aloittaa. Oppii ajamisen kaikkiin suunttiin ja polttis on kumminkin yksi haaste enemmän kun alussa niitä haasteita on kumminkin riittävästi.

• MinkäLainen

Olisiko tietoa kuinka paljon siihen saisi satsata rahaa??? Plus minkä laista autoa suosittelisit

• RC-pilotti
        MinkäLainen kirjoitti:

Olisiko tietoa kuinka paljon siihen saisi satsata rahaa??? Plus minkä laista autoa suosittelisit

Lennokki on se mun juttu, siinämielessä en ole paras suosittelemaan jotain tiettyä mallia, mutta liki samat murheet/haasteet odottavat kumminkin harrasti sitten maalla, vedessä tai ilmassa kulkevaa härpäkettä. Kaputit ovat tietenkin erilailla, mutta rikki ne menee kumminkin ja tarvitsevat "huoltoa" aika ajoin.
        Ensimmäinen auto ei tarvitse olla hirmunätti, viimeisen päälle räyhäkkä kilpuri kun se kumminkin ei ole viimmeinen auto. Saisi olla sellainen keskihintainen mihin löytyy varaosat ilman odottelua.

• DIRTHOG

Entä jos teen niin että ostan aluksi dirt hogin ja akun ja sitten kun on tarvetta niin lisä osia

• LauriTuomi

Olen hämmästynyt että ihmiset ostavat lelukaupasta kovalla hinnalla RC-autoja ja kun se menee rikki niin sitten ei ole varaosia ja auton saa heittää "roskiin" ja todeta että sinne rahat meni.
      Viisas osto esimerkiksi on FTX-merkkisen auto osto Eurorc.stä, missä kaikki tarvittavaa on mukana. sekä varaosat saatavissa kun jotain menee rikki. Kun ostin lelu-autoja pojilleni lelukaupasta ne kestivät noin viikon verran, nyt niillä on pitkä ikä ja pitkällä tähtäimellä tuli huomattavasti halvemmaksi ja vaivattomampaa.

• AloittelevaRCautoilija

Yhdyn ylläolevaan. Minä en ole koskaan rc-autolla ajanut paitsi noilla markettien leluvehkeillä.

Nyt ostin ensimmäiseksi rc-autoksi pojille ja itselleni tutulta viritetyn Hpi Savage X 4.6 polttismonsterin hyvään hintaan ja varaosia sain mukavasti mukaan.

• rcpoju

Alle 200€ saa traxxasin laatu auton käytettynä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3934
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2019
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1823
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1702
    5. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      108
      1561
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1551
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1488
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1452
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1364
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1317
    Aihe