Hei.Olisin ostamassa rc autoa mutta en oikee tiedä kun en ennen ole sitä harrastanut.kerran kaverilla kokeilin ja tykästyin heti.
Itse meinasin hommata kyosho Dirt Hogin.Mitä mieltä te siitä olette kannattaako ostaa se vai mitä ehdottaisitte.
Mieluusti 100-200 euron sähkö rc auto
RC AUTON OSTO?
7
1830
Vastaukset
- RC-pilotti
Budjettia saat hiukan rustata. Tarvittset kumminkin auton lisäksi laturin, radiot, työkaluja ja muuta sälää jotka liittyvät ajamiseen. Laturi kumminkkin hyvä olla sellainen ettei akkua tartte tunteja ladata. Sen on myös hyvä osata muittenkin tyyppisten akkujen lataus ja lipoilla balansointi ja varastovaraus.
Sähköllä on hyvä aloittaa. Oppii ajamisen kaikkiin suunttiin ja polttis on kumminkin yksi haaste enemmän kun alussa niitä haasteita on kumminkin riittävästi.- MinkäLainen
Olisiko tietoa kuinka paljon siihen saisi satsata rahaa??? Plus minkä laista autoa suosittelisit
- RC-pilotti
MinkäLainen kirjoitti:
Olisiko tietoa kuinka paljon siihen saisi satsata rahaa??? Plus minkä laista autoa suosittelisit
Lennokki on se mun juttu, siinämielessä en ole paras suosittelemaan jotain tiettyä mallia, mutta liki samat murheet/haasteet odottavat kumminkin harrasti sitten maalla, vedessä tai ilmassa kulkevaa härpäkettä. Kaputit ovat tietenkin erilailla, mutta rikki ne menee kumminkin ja tarvitsevat "huoltoa" aika ajoin.
Ensimmäinen auto ei tarvitse olla hirmunätti, viimeisen päälle räyhäkkä kilpuri kun se kumminkin ei ole viimmeinen auto. Saisi olla sellainen keskihintainen mihin löytyy varaosat ilman odottelua.
- DIRTHOG
Entä jos teen niin että ostan aluksi dirt hogin ja akun ja sitten kun on tarvetta niin lisä osia
- LauriTuomi
Olen hämmästynyt että ihmiset ostavat lelukaupasta kovalla hinnalla RC-autoja ja kun se menee rikki niin sitten ei ole varaosia ja auton saa heittää "roskiin" ja todeta että sinne rahat meni.
Viisas osto esimerkiksi on FTX-merkkisen auto osto Eurorc.stä, missä kaikki tarvittavaa on mukana. sekä varaosat saatavissa kun jotain menee rikki. Kun ostin lelu-autoja pojilleni lelukaupasta ne kestivät noin viikon verran, nyt niillä on pitkä ikä ja pitkällä tähtäimellä tuli huomattavasti halvemmaksi ja vaivattomampaa. - AloittelevaRCautoilija
Yhdyn ylläolevaan. Minä en ole koskaan rc-autolla ajanut paitsi noilla markettien leluvehkeillä.
Nyt ostin ensimmäiseksi rc-autoksi pojille ja itselleni tutulta viritetyn Hpi Savage X 4.6 polttismonsterin hyvään hintaan ja varaosia sain mukavasti mukaan. - rcpoju
Alle 200€ saa traxxasin laatu auton käytettynä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082