Poikani seurustelee koulussa jonkun tytön kanssa (molemmat 12v). Itse hyväksyn tämän mutta en ole aivan varma siitä että ovatko he vain ystäviä vai seurustelevatko he. Työ paikkani ikkuna on sopivasti koulun pihalle päin ja näen poikani ja kyseisen tytön leikkimässä kahdestaan (nauramassa tai tönimässä). Mitä mieltä te olette tästä?
Poikani "seurustelee"
14
713
Vastaukset
En usko että seurustelevat, luulen että kyseessä on niin sanottua "leikki seurustelua", jolloin seurustellaan usein vain koska muutkin "seurustelevat". Mutta ei kai se mitään haittaa, kyllähän se sosiaalisia taitoja kehittää.
- Äiti385
Se on vaan niin huolestuttavaa jos hän tykkää tytöistä. Ymmärtäisin jos pojista...
- voivituntyhmä
Ja huomaan että hyvät yhdys sana taidot on :) TYÖPAIKKA!!! EI TYÖ PAIKKA!!! Onko sitä koulua juuri käytykkään. Ja älä kyylää. Lapsesi ei koskaan uskalla rakastua kehenkään jos kokoajan kärkyt.
voivituntyhmä kirjoitti:
Ja huomaan että hyvät yhdys sana taidot on :) TYÖPAIKKA!!! EI TYÖ PAIKKA!!! Onko sitä koulua juuri käytykkään. Ja älä kyylää. Lapsesi ei koskaan uskalla rakastua kehenkään jos kokoajan kärkyt.
Yhdyssana on yhdyssana.
- Buster385
"Se on vaan niin huolestuttavaa jos hän tykkää tytöistä. Ymmärtäisin jos pojista..."
Trolli?
Se on ihan okei. Ei tarvi olla huolissaan :)
- Äiti385
Kiitos vastauksista! Tänne on tainnut tulla jo feikkejä :) t:ap
- olen.autisti
Mitä tarkottaa ap? Oon tyhmä xD
- Inholäjäys
ApP = AlkuPeräinen/Alkuperäinen Postaaja.
Jtn tollasta. Ei merkitys muutu.
Englannis vastaavasti
OP = Original Poster - Kagstlstl
Inholäjäys kirjoitti:
ApP = AlkuPeräinen/Alkuperäinen Postaaja.
Jtn tollasta. Ei merkitys muutu.
Englannis vastaavasti
OP = Original PosterSiis AP ofc.
Siis voi vittu
- ne.panee.kuitenki
Annat pojallesi kondoomeja sitten että ei tule yllätyksiä.
- Mom385
This was trolling by:OP
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti28735722Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s854994Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294714Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583972Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1003250Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192879Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta612666En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122044Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi502041Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4481727