Käviskö tällainen suhde

Anonyymi-ap

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? Ei sotketa perhekuvioita?

61

539

Vastaukset 61

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kävis erään kohdalla...

• Anonyymi00003
        UUSI

Hyvä tietää

• Anonyymi00002
      UUSI

Innostun

• Anonyymi00004
      UUSI

Noinhan kaikkien suhteiden pitäisi alkaa ja sitten edetään sovitunlaisesti ja molempien tahtojen mukaisesti.

• Anonyymi00005
      UUSI

Mulle toimisi, jos aloitettaisiin se ystävyyden kautta. Ei suoraan fyysisyydestä, ennen täysin avoimena toiselle olemista.
      Mutta miten kaikki käytännössä alkaisi? En osaa sanoa. Tarvittaisiin jokin yhteinen tila, jossa käydä, säännöllisesti. Ei mitään hajua, mikä se voisi olla.
      n>m

• Anonyymi00007
        UUSI

Joku yhteinen harrastus esim. tanssi.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joku yhteinen harrastus esim. tanssi.

Ei oikein minun juttu. Harrastan liikuntaa vain yksin.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei oikein minun juttu. Harrastan liikuntaa vain yksin.

Eikä minulla oikein ole varaa eikä aikaa harrastuksiin. Sen pitäisi olla joku välttämätön, työhön liittyvä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Täällä totisesti tulee huono olo näistä puolison pettämistä suunnittelevien ehdotuksista.
      Ette ole ihan ok.

• Anonyymi00011
        UUSI

Älä muuta virka!!

• Anonyymi00013
        UUSI

Joo ihan karmeeta. Miksi ei voi olla rehellinen ja erota. Ai niin kun onkin pelko että jäisikin yksin. Valitettavasti niin voi käydä jossain vaiheessa elämää.

• Anonyymi00014
        UUSI

Ethän voi tietää millainen tilanne puolison kanssa on. Jos vaikka on sellainen puoliso, joka pakottaa olemaan vain hänen kanssaan, ei saa olla ketään ystäviä, ei saa kotoaan lähteä. Ihmistä ei voi omistaa ja päättää kaikesta hänen puolestaan. Ja vaikka olisi toimintaakin ei puolison kesken, ei se tarkoita että pitäisi pettää esim. sänkyyn menemällä. Suomalainen kulttuuri on niin uskomattoman jäykkä. Normaali ihmisten kanssakäyminenkin voidaan nähdä pettämisenä.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ethän voi tietää millainen tilanne puolison kanssa on. Jos vaikka on sellainen puoliso, joka pakottaa olemaan vain hänen kanssaan, ei saa olla ketään ystäviä, ei saa kotoaan lähteä. Ihmistä ei voi omistaa ja päättää kaikesta hänen puolestaan. Ja vaikka olisi toimintaakin ei puolison kesken, ei se tarkoita että pitäisi pettää esim. sänkyyn menemällä. Suomalainen kulttuuri on niin uskomattoman jäykkä. Normaali ihmisten kanssakäyminenkin voidaan nähdä pettämisenä.

Vain sellainen joka ei ole kokenut tuollaista, tai nähnyt todella läheltä tuollaista suhdetta, voi sanoa noin.
        Kukaan joka oikeasti elää tuollaisessa suhteessa, siis jos pakotetaan, kielletään muut ihmiset, ja jos vielä pelkää puolisoaan, ei todellakaan alkaisi salasuhteeseen.
        Ja kuinka voisikaan alkaa, jos ei saa edes kotoaan poistua.

• Anonyymi00028
        UUSI

Apäijä nauttii kun saa vähän tohelon oloisia tosikoita tuohtumaan provoillaan. T naiselta

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vain sellainen joka ei ole kokenut tuollaista, tai nähnyt todella läheltä tuollaista suhdetta, voi sanoa noin.
        Kukaan joka oikeasti elää tuollaisessa suhteessa, siis jos pakotetaan, kielletään muut ihmiset, ja jos vielä pelkää puolisoaan, ei todellakaan alkaisi salasuhteeseen.

Niinpä juuri!! Ei ole mitään halua ruveta tuollaiseen suhteeseen kenenkään kanssa!

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tuollaisen ihmisen toiminta täyttää jo rikoksen rajan. Ihmisen itsemääräämisoikeus on Suomessakin ehdoton.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No tuossa puhuttiin fyysisestä kontaktista ja seksi on sitä jos ette ole sattuneet ymmärtämään. Ei sillä kädestä pitämistä tarkoitettu ja olisi sekin aika epämääräistä kädestä tulla pitämään kun toinen ehdottaa, ettei perhettä sotketa mukaan.

Sit sä sanoit ettei ketään voi pakottaa, mut selität samalla jostakin "mut jos sattuu olemsaanki puoliso joka pakottaa olemaan vain hänen kanssaan" ja hänen selän takana pitäisi sitten pitää toisiamme kädestä kiinni, mut ei tietenkään harrataa seksiä, lol.

Näkijä

• Anonyymi00008
      UUSI

herää yks kyssä

saamma nähä sun naamas

• Anonyymi00010
        UUSI

Koitahan poikaparka ryhdistäytyä jo. Sivusta momma

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Koitahan poikaparka ryhdistäytyä jo. Sivusta momma

en ikinä

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

en ikinä

Well go get em tiger

• Anonyymi00009
      UUSI

Aa niinku panosuhde vähän kauniimmin muotoiltuna. Mitäpä lottoot.

• Anonyymi00015
      UUSI

Mie kyllä jo kerran ehotin loistavaa suunnitelmaa jotta vois toteutua. mutta nyt ei oo kämpän tarve kun kysyin oisitko ottanut kämppikseks kerran siellä muualla sillo asuit. 😀
      Sulla ois paikalla ollessa ollu siivoja, kokki ja oisin vaan silmät hymyillen kuunnellu jos mielenpäällä mitä ikinä onkaan.
      Kyllä jotenki päädytään älä huoli yhtään, mulla menee vielä kuukaus ainaki täällä vaan se pelko hävis johonki tällä viikolla täysin kaikki järjestyy niinkun kuuluu.

• Anonyymi00017
      UUSI

Luulin että tämä oli juuri sitä mitä vanhempi M-nainen halusi. Tuo myös sopii minulle hyvin. Epäselvä tilanne tällä hetkellä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ehdotat siis salaista s.ksisuhdetta mulle? Kylläpäs nyt tunnen itseni ala-arvoiseksi ja taidatkin olla (kaikista vastaväitteistäsi huolimatta) juuri sellainen millainen sun pohjimmiltas ajattelinkin olevan ja minkä sulle olen irl sanonutkin. Mulla ei ole myöskään missään vaiheessa käynyt mielessäkään virallistaa mitään ikinä tai rikkoa perhekuvioita, ei todellakaan, se kun olisi aivan järkyttävä katastrofi mulle.
      *syvä huokaus* .................................................................................................................................... :(

• Anonyymi00020
        UUSI

Kenelle, tai kenestä kirjoitat tuossa noin?
        Ja kuka itse olet?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja kuka itse olet?

Joo odotas hetki, kohta kirjoitan meidän molempien koko nimet ja asuinkaupunginkin tänne

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja kuka itse olet?

Tämä on kuule apäijän kellariteatterin dialogin toinen osapuoli. Tai kolmas, ehhee. T naiselta kerää jo ittes sinäkin

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tämä on kuule apäijän kellariteatterin dialogin toinen osapuoli. Tai kolmas, ehhee. T naiselta kerää jo ittes sinäkin

Ihan samaa todellakin suosittelen hänelle!

• Anonyymi00019
      UUSI

Kerroppa ennen vastausta noista perhekuvioista enemmän, ja rikkomisista.

• Anonyymi00024
        UUSI

Sen minäkin haluaisin tietää.

• Anonyymi00031
        UUSI

Joku on ihan tippa mu..nokan päässä jo, että mitä palstasetä eli aapee vastaa. Hankkikaa elämä ja nk oikea todellisuus. Tee

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sen minäkin haluaisin tietää.

Pick up a daddy at your local toys 'r us i guess, sport🥱 get real you too

• Anonyymi00021
      UUSI

🤮🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi00023
      UUSI

Jos sinulla on kokemusta vanhenpiesi erosta, niin ei. Etsi joku muu panopuu.

• Anonyymi00026
      UUSI

Se oot sie joka saa luvan ensin sen fyysisen kontaktin ottaa kerran oot hipassu oikeen käden etusormella minuu selästä tunnen sen vieläkin vaikka olin sillä hetkellä päissään tajusin huomattavasti myöhemmin kuka ja miks sen tunnen vieläkin, hölmö kun en päätä kääntäny. En vaan muista missä äläkä yritä jututtaa pitempään en oo parhaillaan ihan ku kuumetta tulis.
      Eise ihme iso, tunnistamaton stressi mikä on ollu päällä tuntuu helpottavan suuresti tälläviikolla.
      En myonnä että stressaisin vaan sen kuitenki jotta tunnistamaton voi olla päällä mikä nyt helpotuksesta laukeemalla nostaa pientä lämpöä. Niin rauhassa kun tarve on, edetään. Varmaan riittää tosissaan vähäks aikaa ainaki ku oot tehny miusta taas niin vahvan ettei tarvii epäillä, jos siusta ei kuulu tai näy nii sit saatan tänne vielä joskus eksyä vaan toivottavasti ei tartte. 😀
      Sinkulta sinkulle

• Anonyymi00062
        UUSI

Ihanko kuumetta tulossa.
        Voi ei.
        Laitapa ite viesti tai soita.

• Anonyymi00030
      UUSI

itte säpsähdän ihmisiä. olen erittäin vainoissa suurimman isan ajasta. siksi suosittelen lähestymään varoen.

• Anonyymi00034
        UUSI

Mistä vainot?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Mistä vainot?

liikaa huonoja kokemuksia. en luota varsinkaan naisiin. korjaantuu vuosien vuosien päästä tämäkin hätätila kehossa vaatii pitkää terapiaa ja oma ehtoisia ihmissuhteita. en kaipaa ihmisiä meidän elämään yhtään juu just koska arvostelevia sivusta ihmettelijöitä naureskelijoita olen nähnyt aivan liikaa. se on helppo koittaa esittää kaveria tässä vaiheessa. ei voi kun ihmetellä

• Anonyymi00036
      UUSI

Olet juuri asian ytimessä , minä haluan tutustua sinuun

• Anonyymi00037
      UUSI

Ja jes tajusin ettet ollu sie mutta halusin vastata ihan ku sulle.

• Anonyymi00041
      UUSI

Hei, ensinäkin jätä perheelliset rauhaan ja toiseksi kysy asiat muualla kuin täällä.

• Anonyymi00044
        UUSI

En osannut odottaa sulta muuta kuin, että euron opportunista tartut guben provoon

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

En osannut odottaa sulta muuta kuin, että euron opportunista tartut guben provoon

PS guben hahmo on kai perheellinen itsekin tässä aikuisten pikkutuhmassa kivassa sadussa. T naiselta

• Anonyymi00046
      UUSI

Kommentista otin lämpöä sanoin jotta älä yritä ku ei jaksa muu oli siule

• Anonyymi00047
      UUSI

Lohdutuksena kaikille voin sanoa että riippumatta homman moraalista tai moraalittomuudesta tämän palstan kautta ei kyllä mikään että etene. Vai ketkä muka tapaisivat toisensa? Tee ja apgubbe?

• Anonyymi00049
        UUSI

Minä en ainakaan halua tavata ketään, jotka tuollaiseen puuhaan ryhtyvät!

• Anonyymi00048
      UUSI

Kuka keksii moisia juttuja, mitä tuo kirjoittaja keksii!

• Anonyymi00050
      UUSI

Minä oon kyllä henkilökohtaisesti kiitollinen tälle palstalle ku oon löytäny hukkaamani T naisen täältä vaan kyllä löysin myöhään enkä vieläkään usko todeks. Ja parempi ku ei oikeesti hirveen paljo viettäs aikaa täällä ettei aivan mahottomaks sekoilu mene, mieluummin kohtais oikeesti.
      Vaan toisaalta kun täältä kuvittelen sut uudestaan löytäneeni niin eikö voitas yhessä karata ja jättää palsta. Ps sulla on mielettömän hyviä ystäviä, pakko olla kun niin ovat kivoja täällä.
      En usko että ois kukaan muu eikä kukaan voi tehdä sitä noin täydellisesti.
      Haluun olla siun joku kaunispäivä mutta just niinku oot aloituksessa kirjottanu
      T A

• Anonyymi00051
      UUSI

Tai en oo hukannu vaan säikytelly tieheni :(

• Anonyymi00052
      UUSI

Ei kävisi, en halua tietentahtoen sydänsuruja enkä riskeerata kenenkään perheen rauhaa.

• Anonyymi00053
      UUSI

Ai kauhee ku rupes naurattaa mutta onhan se nyt sata miljoonaa kertaa parempi idea kun mitä tässä nykysessä tilanteessa eletään. Sanoinha jotta kuumeinen tulee hirmulorut vaikka ois voinu lyhyestikki

• Anonyymi00054
      UUSI

Petä ihan rauhassa jonkun muun kanssa

• Anonyymi00055
      UUSI

Meillähän on jo tuollainen ❤️

• Anonyymi00056
      UUSI

Ei. Se on edelleen se kaikki tai ei mitään. Jos sul on intiimiä kanssakäymistä jonkun muun kanssa, niin silloin sitä ei voi olla minun kanssa, koska yhteytemme on pyhä ja sellaisena uskon sen kuulua vaalittavan. Mketi siis ylä- ja alapälläsi tarkkaan mihin ne ohjaa, mutta älä emmi enää kauaa. En tiedä muistatko mitä kauan sitten sanoit? Jotain hyvin erikoista. Minä muistan.

Näkijä

• Anonyymi00057
        UUSI

Mitä sanoin?

• Anonyymi00059
      UUSI

En ole tainut kertoa, että ehkä yksi aika omituinen asia oli sekin, kun olin nukkumassa ja sille tuli naapuri käymään. Siinä heräilin ja mulla oli niin hyvä, niin hyvä aamuhetki jotenkin ja jälkeenpäin tajusin, että sillä oli sun kahden aika läheisen tutun nimet nimenä.

Kävi niinkin kerran... no ehkä mä en nyt enempää kerro.

sivusta
      kuin hänelle

• Anonyymi00060
      UUSI

Tämän enempää tai vähempää en mies kanssasi haluaisikaan 😉

• Anonyymi00061
        UUSI

Minä taas haluaisin toiveesi täyttää 👅

• Anonyymi00063
      UUSI

Eihän tuollaisia voi luvata.
      Tai voi, mutta mitä se hyödyttää, jos ei kuitenkaan pysty niitä pitämään?

Ei voi luvata että kumpikaan haluaisi mitään fyysistä, senhän näkee sitten, eikä voi luvata ettei kumpikaan alkaisi haluta enempää tai kaikkea. Ja sitten olisi asiat solmussa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1733
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      272
      898
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      857
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      108
      661
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      581
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      540
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      539
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      522
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe