Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? Ei sotketa perhekuvioita?
Vastaukset 61
- Anonyymi00001UUSI
Kävis erään kohdalla...
- Anonyymi00003UUSI
Hyvä tietää
- Anonyymi00002UUSI
Innostun
- Anonyymi00004UUSI
Noinhan kaikkien suhteiden pitäisi alkaa ja sitten edetään sovitunlaisesti ja molempien tahtojen mukaisesti.
- Anonyymi00005UUSI
Mulle toimisi, jos aloitettaisiin se ystävyyden kautta. Ei suoraan fyysisyydestä, ennen täysin avoimena toiselle olemista.
Mutta miten kaikki käytännössä alkaisi? En osaa sanoa. Tarvittaisiin jokin yhteinen tila, jossa käydä, säännöllisesti. Ei mitään hajua, mikä se voisi olla.
n>m- Anonyymi00007UUSI
Joku yhteinen harrastus esim. tanssi.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joku yhteinen harrastus esim. tanssi.
Ei oikein minun juttu. Harrastan liikuntaa vain yksin.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei oikein minun juttu. Harrastan liikuntaa vain yksin.
Eikä minulla oikein ole varaa eikä aikaa harrastuksiin. Sen pitäisi olla joku välttämätön, työhön liittyvä.
- Anonyymi00006UUSI
Täällä totisesti tulee huono olo näistä puolison pettämistä suunnittelevien ehdotuksista.
Ette ole ihan ok.- Anonyymi00011UUSI
Älä muuta virka!!
- Anonyymi00013UUSI
Joo ihan karmeeta. Miksi ei voi olla rehellinen ja erota. Ai niin kun onkin pelko että jäisikin yksin. Valitettavasti niin voi käydä jossain vaiheessa elämää.
- Anonyymi00014UUSI
Ethän voi tietää millainen tilanne puolison kanssa on. Jos vaikka on sellainen puoliso, joka pakottaa olemaan vain hänen kanssaan, ei saa olla ketään ystäviä, ei saa kotoaan lähteä. Ihmistä ei voi omistaa ja päättää kaikesta hänen puolestaan. Ja vaikka olisi toimintaakin ei puolison kesken, ei se tarkoita että pitäisi pettää esim. sänkyyn menemällä. Suomalainen kulttuuri on niin uskomattoman jäykkä. Normaali ihmisten kanssakäyminenkin voidaan nähdä pettämisenä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ethän voi tietää millainen tilanne puolison kanssa on. Jos vaikka on sellainen puoliso, joka pakottaa olemaan vain hänen kanssaan, ei saa olla ketään ystäviä, ei saa kotoaan lähteä. Ihmistä ei voi omistaa ja päättää kaikesta hänen puolestaan. Ja vaikka olisi toimintaakin ei puolison kesken, ei se tarkoita että pitäisi pettää esim. sänkyyn menemällä. Suomalainen kulttuuri on niin uskomattoman jäykkä. Normaali ihmisten kanssakäyminenkin voidaan nähdä pettämisenä.
Vain sellainen joka ei ole kokenut tuollaista, tai nähnyt todella läheltä tuollaista suhdetta, voi sanoa noin.
Kukaan joka oikeasti elää tuollaisessa suhteessa, siis jos pakotetaan, kielletään muut ihmiset, ja jos vielä pelkää puolisoaan, ei todellakaan alkaisi salasuhteeseen.
Ja kuinka voisikaan alkaa, jos ei saa edes kotoaan poistua. - Anonyymi00028UUSI
Apäijä nauttii kun saa vähän tohelon oloisia tosikoita tuohtumaan provoillaan. T naiselta
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vain sellainen joka ei ole kokenut tuollaista, tai nähnyt todella läheltä tuollaista suhdetta, voi sanoa noin.
Kukaan joka oikeasti elää tuollaisessa suhteessa, siis jos pakotetaan, kielletään muut ihmiset, ja jos vielä pelkää puolisoaan, ei todellakaan alkaisi salasuhteeseen.
Ja kuinka voisikaan alkaa, jos ei saa edes kotoaan poistua.Niinpä juuri!! Ei ole mitään halua ruveta tuollaiseen suhteeseen kenenkään kanssa!
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja kuinka voisikaan alkaa, jos ei saa edes kotoaan poistua.Tuollaisen ihmisen toiminta täyttää jo rikoksen rajan. Ihmisen itsemääräämisoikeus on Suomessakin ehdoton.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No tuossa puhuttiin fyysisestä kontaktista ja seksi on sitä jos ette ole sattuneet ymmärtämään. Ei sillä kädestä pitämistä tarkoitettu ja olisi sekin aika epämääräistä kädestä tulla pitämään kun toinen ehdottaa, ettei perhettä sotketa mukaan.
Sit sä sanoit ettei ketään voi pakottaa, mut selität samalla jostakin "mut jos sattuu olemsaanki puoliso joka pakottaa olemaan vain hänen kanssaan" ja hänen selän takana pitäisi sitten pitää toisiamme kädestä kiinni, mut ei tietenkään harrataa seksiä, lol.
Näkijä
- Anonyymi00008UUSI
herää yks kyssä
saamma nähä sun naamas- Anonyymi00010UUSI
Koitahan poikaparka ryhdistäytyä jo. Sivusta momma
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Koitahan poikaparka ryhdistäytyä jo. Sivusta momma
en ikinä
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
en ikinä
Well go get em tiger
- Anonyymi00009UUSI
Aa niinku panosuhde vähän kauniimmin muotoiltuna. Mitäpä lottoot.
- Anonyymi00015UUSI
Mie kyllä jo kerran ehotin loistavaa suunnitelmaa jotta vois toteutua. mutta nyt ei oo kämpän tarve kun kysyin oisitko ottanut kämppikseks kerran siellä muualla sillo asuit. 😀
Sulla ois paikalla ollessa ollu siivoja, kokki ja oisin vaan silmät hymyillen kuunnellu jos mielenpäällä mitä ikinä onkaan.
Kyllä jotenki päädytään älä huoli yhtään, mulla menee vielä kuukaus ainaki täällä vaan se pelko hävis johonki tällä viikolla täysin kaikki järjestyy niinkun kuuluu. - Anonyymi00017UUSI
Luulin että tämä oli juuri sitä mitä vanhempi M-nainen halusi. Tuo myös sopii minulle hyvin. Epäselvä tilanne tällä hetkellä.
- Anonyymi00018UUSI
Ehdotat siis salaista s.ksisuhdetta mulle? Kylläpäs nyt tunnen itseni ala-arvoiseksi ja taidatkin olla (kaikista vastaväitteistäsi huolimatta) juuri sellainen millainen sun pohjimmiltas ajattelinkin olevan ja minkä sulle olen irl sanonutkin. Mulla ei ole myöskään missään vaiheessa käynyt mielessäkään virallistaa mitään ikinä tai rikkoa perhekuvioita, ei todellakaan, se kun olisi aivan järkyttävä katastrofi mulle.
*syvä huokaus* .................................................................................................................................... :(- Anonyymi00020UUSI
Kenelle, tai kenestä kirjoitat tuossa noin?
Ja kuka itse olet? - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja kuka itse olet?Joo odotas hetki, kohta kirjoitan meidän molempien koko nimet ja asuinkaupunginkin tänne
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja kuka itse olet?Tämä on kuule apäijän kellariteatterin dialogin toinen osapuoli. Tai kolmas, ehhee. T naiselta kerää jo ittes sinäkin
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tämä on kuule apäijän kellariteatterin dialogin toinen osapuoli. Tai kolmas, ehhee. T naiselta kerää jo ittes sinäkin
Ihan samaa todellakin suosittelen hänelle!
- Anonyymi00019UUSI
Kerroppa ennen vastausta noista perhekuvioista enemmän, ja rikkomisista.
- Anonyymi00024UUSI
Sen minäkin haluaisin tietää.
- Anonyymi00031UUSI
Joku on ihan tippa mu..nokan päässä jo, että mitä palstasetä eli aapee vastaa. Hankkikaa elämä ja nk oikea todellisuus. Tee
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sen minäkin haluaisin tietää.
Pick up a daddy at your local toys 'r us i guess, sport🥱 get real you too
- Anonyymi00021UUSI
🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi00023UUSI
Jos sinulla on kokemusta vanhenpiesi erosta, niin ei. Etsi joku muu panopuu.
- Anonyymi00026UUSI
Se oot sie joka saa luvan ensin sen fyysisen kontaktin ottaa kerran oot hipassu oikeen käden etusormella minuu selästä tunnen sen vieläkin vaikka olin sillä hetkellä päissään tajusin huomattavasti myöhemmin kuka ja miks sen tunnen vieläkin, hölmö kun en päätä kääntäny. En vaan muista missä äläkä yritä jututtaa pitempään en oo parhaillaan ihan ku kuumetta tulis.
Eise ihme iso, tunnistamaton stressi mikä on ollu päällä tuntuu helpottavan suuresti tälläviikolla.
En myonnä että stressaisin vaan sen kuitenki jotta tunnistamaton voi olla päällä mikä nyt helpotuksesta laukeemalla nostaa pientä lämpöä. Niin rauhassa kun tarve on, edetään. Varmaan riittää tosissaan vähäks aikaa ainaki ku oot tehny miusta taas niin vahvan ettei tarvii epäillä, jos siusta ei kuulu tai näy nii sit saatan tänne vielä joskus eksyä vaan toivottavasti ei tartte. 😀
Sinkulta sinkulle- Anonyymi00062UUSI
Ihanko kuumetta tulossa.
Voi ei.
Laitapa ite viesti tai soita.
- Anonyymi00030UUSI
itte säpsähdän ihmisiä. olen erittäin vainoissa suurimman isan ajasta. siksi suosittelen lähestymään varoen.
- Anonyymi00034UUSI
Mistä vainot?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mistä vainot?
liikaa huonoja kokemuksia. en luota varsinkaan naisiin. korjaantuu vuosien vuosien päästä tämäkin hätätila kehossa vaatii pitkää terapiaa ja oma ehtoisia ihmissuhteita. en kaipaa ihmisiä meidän elämään yhtään juu just koska arvostelevia sivusta ihmettelijöitä naureskelijoita olen nähnyt aivan liikaa. se on helppo koittaa esittää kaveria tässä vaiheessa. ei voi kun ihmetellä
- Anonyymi00036UUSI
Olet juuri asian ytimessä , minä haluan tutustua sinuun
- Anonyymi00037UUSI
Ja jes tajusin ettet ollu sie mutta halusin vastata ihan ku sulle.
- Anonyymi00041UUSI
Hei, ensinäkin jätä perheelliset rauhaan ja toiseksi kysy asiat muualla kuin täällä.
- Anonyymi00044UUSI
En osannut odottaa sulta muuta kuin, että euron opportunista tartut guben provoon
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
En osannut odottaa sulta muuta kuin, että euron opportunista tartut guben provoon
PS guben hahmo on kai perheellinen itsekin tässä aikuisten pikkutuhmassa kivassa sadussa. T naiselta
- Anonyymi00046UUSI
Kommentista otin lämpöä sanoin jotta älä yritä ku ei jaksa muu oli siule
- Anonyymi00047UUSI
Lohdutuksena kaikille voin sanoa että riippumatta homman moraalista tai moraalittomuudesta tämän palstan kautta ei kyllä mikään että etene. Vai ketkä muka tapaisivat toisensa? Tee ja apgubbe?
- Anonyymi00049UUSI
Minä en ainakaan halua tavata ketään, jotka tuollaiseen puuhaan ryhtyvät!
- Anonyymi00048UUSI
Kuka keksii moisia juttuja, mitä tuo kirjoittaja keksii!
- Anonyymi00050UUSI
Minä oon kyllä henkilökohtaisesti kiitollinen tälle palstalle ku oon löytäny hukkaamani T naisen täältä vaan kyllä löysin myöhään enkä vieläkään usko todeks. Ja parempi ku ei oikeesti hirveen paljo viettäs aikaa täällä ettei aivan mahottomaks sekoilu mene, mieluummin kohtais oikeesti.
Vaan toisaalta kun täältä kuvittelen sut uudestaan löytäneeni niin eikö voitas yhessä karata ja jättää palsta. Ps sulla on mielettömän hyviä ystäviä, pakko olla kun niin ovat kivoja täällä.
En usko että ois kukaan muu eikä kukaan voi tehdä sitä noin täydellisesti.
Haluun olla siun joku kaunispäivä mutta just niinku oot aloituksessa kirjottanu
T A - Anonyymi00051UUSI
Tai en oo hukannu vaan säikytelly tieheni :(
- Anonyymi00052UUSI
Ei kävisi, en halua tietentahtoen sydänsuruja enkä riskeerata kenenkään perheen rauhaa.
- Anonyymi00053UUSI
Ai kauhee ku rupes naurattaa mutta onhan se nyt sata miljoonaa kertaa parempi idea kun mitä tässä nykysessä tilanteessa eletään. Sanoinha jotta kuumeinen tulee hirmulorut vaikka ois voinu lyhyestikki
- Anonyymi00054UUSI
Petä ihan rauhassa jonkun muun kanssa
- Anonyymi00055UUSI
Meillähän on jo tuollainen ❤️
- Anonyymi00056UUSI
Ei. Se on edelleen se kaikki tai ei mitään. Jos sul on intiimiä kanssakäymistä jonkun muun kanssa, niin silloin sitä ei voi olla minun kanssa, koska yhteytemme on pyhä ja sellaisena uskon sen kuulua vaalittavan. Mketi siis ylä- ja alapälläsi tarkkaan mihin ne ohjaa, mutta älä emmi enää kauaa. En tiedä muistatko mitä kauan sitten sanoit? Jotain hyvin erikoista. Minä muistan.
Näkijä- Anonyymi00057UUSI
Mitä sanoin?
- Anonyymi00059UUSI
En ole tainut kertoa, että ehkä yksi aika omituinen asia oli sekin, kun olin nukkumassa ja sille tuli naapuri käymään. Siinä heräilin ja mulla oli niin hyvä, niin hyvä aamuhetki jotenkin ja jälkeenpäin tajusin, että sillä oli sun kahden aika läheisen tutun nimet nimenä.
Kävi niinkin kerran... no ehkä mä en nyt enempää kerro.
sivusta
kuin hänelle - Anonyymi00060UUSI
Tämän enempää tai vähempää en mies kanssasi haluaisikaan 😉
- Anonyymi00061UUSI
Minä taas haluaisin toiveesi täyttää 👅
- Anonyymi00063UUSI
Eihän tuollaisia voi luvata.
Tai voi, mutta mitä se hyödyttää, jos ei kuitenkaan pysty niitä pitämään?
Ei voi luvata että kumpikaan haluaisi mitään fyysistä, senhän näkee sitten, eikä voi luvata ettei kumpikaan alkaisi haluta enempää tai kaikkea. Ja sitten olisi asiat solmussa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091733Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272898- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö108661- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520