niin oliko joku?
kysyn tätä siks et haluaisin tietää että näkikö/tunteeko joku siellä ollutta nuorta kundia, jolla oli keskiviikkona aika tiukka musta paita ja siniset farkut ja to ja pe sillä oli valkoset lötköt housut ja valkonen huppari? älyttömän hyvän näkönen ilmestys (ruskettunu, tummat silmät, vaalean ruskeet hiukset etc..), pukeutu aika tyylikkäästi, on aika nuori, oli kaiketi mutsinsa kanssa laivalla, oli karaokee laulamas ainaki torstai yönä (tai kattomas kun karaokea laulettiin) ja se on suomalainen.
en osaa kuvaa sitä paremmin (enkä ees muista nimee!!!), ja toivon et joku joka siellä oli osais sanoo jotain! oleilin sen kanssa siellä to iltana, ja haluaisin tietää tunteeko joku sen, tai tietääkö joku miten saisin siihen yhteyden...
jos joku tietää, ni voisko vaikka mailaa os: [email protected]
tää olis mulle aika tärkeetä.. vaikka onki muuten aika tyhmä juttu... :)
oliko joku SILJA SYMPHONYllä 20-22.2??
wild horse
1
219
Vastaukset
- wild horse
niin siis mä tiedän et on aika mahdotonta osata kertoa mulla kuka hän on, mut voin ainaki sanoo et oon yrittäny... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661