Illallisristeily

Helena-Maaria

Hei!

Kertokaahan kokemuksia Marinan illallisristeilyistä? Mistä kautta ostitte? Toimivatko noudot hotellista ok? Hinnatkin kiinnostaa.
Itse olin viimeksi risteilemässä Dubainlahdella ja nyt kiinnostaisi Marinan alue.

3

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marinadubai

      Olimme Exclusive yacht nimisen lafkan illallisristeilyllä. Paatti lähti Marinasta ja teki lenkin merellä Bur al Arabin lähellä. Olihan se upea lipua pimeällä lahdella ja merellä hyvän musiikin ja ruoan kera, pilvenpiirtäjien valomeri taustalla. Hieno kokemus.

      Marina Walkilta lähtee lukuisia risteilyjä joka ilta.
      Meillä oli hotelli Marinan alueella, joten noutamisesta hotellilta en osaa sanoa. Ostimme risteilyn suoraan paikanpäältä, juuri ennen laivan lähtöä.
      Mutta itse ruoasta senverran, että ei kannata odottaa mitään kulinaristista elämystä. Se on enemmänkin puffet sapuskaa.. toki ihan hyvää. Vaikkakin ruoka pitäisi ko. järjestäjällä olla parempaa kuin muilla, tiedä sitten.
      Kun suunnittelee illallisristeilylle menemistä, kannattaa vilkaista säätiedotuksia. Nimittäin tuulisilla keleillä paatit ei käsittääkseni edes mene merelle, vaan pyörivät siinä satama alueella.

    • Helena-Maaria

      Kiitos vastauksestasi!oliko minkä hintainen tuo risteily?
      Oliko risteilyn aikana jotain esityksiä? Saiko siellä viiniä/olutta ostettua? Kiitos,jos saisin vastauksen vielä näihin kysymyksiin...

    • Meenamee

      Ei saa alkoholipitoisia. Googlaile Xclusive yacht dinner cruise
      Illallisristeilyjä tekeviä yrityksiä/laivoja on paljon. Xclusive vain yksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1831
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1260
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1039
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      66
      959
    6. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe