Olisiko kenelläkään kokemuksia sellaiselta sivustolta kuin Gofinland tai Luxyry Holiday Oy yrityksestä?
Gofinland.fi
4
2752
Vastaukset
- Anne_59x
Minulla on. Aikaisemmin oli mökin vuokrailmoitus vuokraovi.com -sivustolla ja se toimi taivaallisesti. Tänään ryhdyin selvittämään, miksi en saa kyselyjä, ja mökkini ei edes näy haussa Gofinlandin sivustolla, vaikka olen maksanut ilmoituksesta sievän summan. Yrityksellä ei ole julkisia puhelinnumeroita, ainoastaan sähköpostipalvelu - joka ei reagoi. En voi suositella ja aion itse tehdä asiasta ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.
- IhmeellinenIT
Itse olen havainnut, että ilmoitukset näkyvät vain tietyllä selaimella, oletko kokeillut useampia?
- Gofinland.fi
Hei Anne_59x, ikävä että ilmoituksesi näkyvyyden kanssa oli ongelmia. Viestisi on kyllä käsitelty ja asian pitäisi nyt olla kunnossa ja ongelma korjattu. Valitettavasti meillä ei ole tällä hetkellä mahdollisuutta tarjota asiakaspalvelua puhelimitse, mutta sähköpostitse meidät kyllä saa takuuvarmasti kiinni, samoin Facebookin ja Twitterin kautta. Terveisin Gofinland.fi
- Gofinland.fi
IhmeellinenIT kirjoitti:
Itse olen havainnut, että ilmoitukset näkyvät vain tietyllä selaimella, oletko kokeillut useampia?
IhmeellinenIT, tämä ei toki ole tarkoitus. Laitatko tarkempia tietoja [email protected] niin saadaan ongelma korjattua. Terveisin Gofinland.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks645674Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää673433Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.233161- 1132896
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642357Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu401775Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11298En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131195Miksi kastetaan luterilaisia ?
Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt1801031- 59860