Kouvolasta

Tietoahaluava

Kokemuksia kiitos. Lastensuojelun toiminta tms.

7

446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsiuhrina
      • Tositarinat

Kyseisessä tapauksessa lapsen tietoja urkki Kouvolan kuusaankosjen perhetukikeskuksen työntekijä ja tällä ei ollut mitään oikeutta tietoihin.
        Valpas lapsen huoltaja puuttui asiaan huomattuaan epämääräisen käynnin lokitiedoista.
        Rikoksen tekijän esimies palvelupäälikkö Sanna - Riitta Junnonen antoi selvityksen lapsen huoltajalle että käynti tiedoissa on ollut tahatonta ja spontaania . Huomioikaa selvitys spontaani . Erittäin naurunalaisena pidettävä selostus junnoselta. Junnonen nähtävästi kuvittelee että ylipäätänsä henkilörekisteriin kirjaudutaan kulun omilla tunnuksilla spontaanisesti.
        Kyseinen selvitys kuitenkaan mennyt läpi lapsen huoltajalla ja hän vei asian kanteena Kymenlaakson käräjäoikeuteen ja Kouvolan lastensuojelun työntekijä sai tuomion tekemästään rikoksesta , sakkokkouneen ja korvaamaan lapselle vahingonkorvausta .
        Muutoinkin tapauksessa Kouvolan lastensuojelu yritti jopa sairailla väittämillään vieraannuttaa lasta äidistään ja jopa kyseinen Junnonen teki Lanulan nimissä hakemuksen isälle yksinhuollosta oikeuteen perustellen yksinhuoltoa siksi koska äiti oli muuttanut neuvola aikaa ja muulla omilla sairailla sepostuksillla.
        Tosin oikeus ei tuollaista hakemusta ottanut vastaan ja Junnosen kerma jäi nuolemaan haavojaan.
        Kyseiseen tapaukseen liittyy myös sellainen asia että Kouvolan sosiaalipuoli , perheneuvolasta tms lasuun saakka ovat jäävejä osallistumaan kyseisen lapsen perheen asioihin, eli niin kauan kun kyseiset henkilöt jotka lapsen asioihin suoranaisesti ovat sotkeutuneet niin eivät jatkossa voi osallistua.
        Kouvolan lasu tms kaivoi itselleen haudan kun alkoivat leikkiä peliään.
        Perhe selvisi tästä Kouvolan sekoilusta ja lapsi on äidiltään puolet kk ja isällä puolet eli vuoroasuminen. Kouvolan lasu ei puoltanut vuoroasumisesta koska hölmönään päivittelivät että sittenhän asuminen menee puoliksi. Käräjäoikeus oli toista mieltä.
        Kouvolan lasu aikoinaan osasi väistyä lapsen ja perheen elämästä kaiketi tajusivat että pelkkää tuhoa tekivät .
        Asiasta jäi lapsen äidille vain mielipide että Kouvolan lasu tms ovat täysin turha usemmiten pelkkä perheitten tuhooja ja suoranaisesti muijat jauhavat paskaa ja ovat totaalisesti mielisairas lahko.

• linkkieitoimi

suomessa peitellään kun asioista puhutaan- ja avaudutaan; suojellaan perusteetonta "viranomais" menettelyä perättömin selvityksin, lausumin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista vieraannuttaessa lapsia tarkoitus-hakuisesti omasta isästään m. suvustaan luonnehäiriöisenä "äitinä- ja viranomaisena".

• sivukatselija

Myös vanhemmissa vikaa. Eivät välitä tai osaa hoitaa ja kasvattaa lapsiaan. Niin moneen kertaan nähty. Uusavuttomat. Apua tarvitaan tai yhteiskunta menee mädäksi.

• Kouvolastafaktaa

Tapauksessa lapsen äiti voitti koko jutun. Kouvolan lastensuojelu yritti kaikin keinoin vieraannuttaa lasta äidistään ja Kouvolan lasun palvelupäälikkö Junnonen yritti hakea oikeudelta yksinhuoltoa isälle perusteena että äiti muutti neuvola aikaa . Miettikää kuinka sairas jopa psykopaatisen ihmisen toimintaa on tuollainen toiminta Kouvolan lasulta.

• Uskaltakaapyytääapua

Meillä taas on pelkkiä hyviä kokemuksia. Kun ei hölmöile, niin ei ole mitään hätää.

• onneavaanteille

Teille on sattunut ammattitaitoinen sosiaalityöntekijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe