Kouvolasta

Tietoahaluava

Kokemuksia kiitos. Lastensuojelun toiminta tms.

7

636

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsiuhrina
      • Tositarinat

Kyseisessä tapauksessa lapsen tietoja urkki Kouvolan kuusaankosjen perhetukikeskuksen työntekijä ja tällä ei ollut mitään oikeutta tietoihin.
        Valpas lapsen huoltaja puuttui asiaan huomattuaan epämääräisen käynnin lokitiedoista.
        Rikoksen tekijän esimies palvelupäälikkö Sanna - Riitta Junnonen antoi selvityksen lapsen huoltajalle että käynti tiedoissa on ollut tahatonta ja spontaania . Huomioikaa selvitys spontaani . Erittäin naurunalaisena pidettävä selostus junnoselta. Junnonen nähtävästi kuvittelee että ylipäätänsä henkilörekisteriin kirjaudutaan kulun omilla tunnuksilla spontaanisesti.
        Kyseinen selvitys kuitenkaan mennyt läpi lapsen huoltajalla ja hän vei asian kanteena Kymenlaakson käräjäoikeuteen ja Kouvolan lastensuojelun työntekijä sai tuomion tekemästään rikoksesta , sakkokkouneen ja korvaamaan lapselle vahingonkorvausta .
        Muutoinkin tapauksessa Kouvolan lastensuojelu yritti jopa sairailla väittämillään vieraannuttaa lasta äidistään ja jopa kyseinen Junnonen teki Lanulan nimissä hakemuksen isälle yksinhuollosta oikeuteen perustellen yksinhuoltoa siksi koska äiti oli muuttanut neuvola aikaa ja muulla omilla sairailla sepostuksillla.
        Tosin oikeus ei tuollaista hakemusta ottanut vastaan ja Junnosen kerma jäi nuolemaan haavojaan.
        Kyseiseen tapaukseen liittyy myös sellainen asia että Kouvolan sosiaalipuoli , perheneuvolasta tms lasuun saakka ovat jäävejä osallistumaan kyseisen lapsen perheen asioihin, eli niin kauan kun kyseiset henkilöt jotka lapsen asioihin suoranaisesti ovat sotkeutuneet niin eivät jatkossa voi osallistua.
        Kouvolan lasu tms kaivoi itselleen haudan kun alkoivat leikkiä peliään.
        Perhe selvisi tästä Kouvolan sekoilusta ja lapsi on äidiltään puolet kk ja isällä puolet eli vuoroasuminen. Kouvolan lasu ei puoltanut vuoroasumisesta koska hölmönään päivittelivät että sittenhän asuminen menee puoliksi. Käräjäoikeus oli toista mieltä.
        Kouvolan lasu aikoinaan osasi väistyä lapsen ja perheen elämästä kaiketi tajusivat että pelkkää tuhoa tekivät .
        Asiasta jäi lapsen äidille vain mielipide että Kouvolan lasu tms ovat täysin turha usemmiten pelkkä perheitten tuhooja ja suoranaisesti muijat jauhavat paskaa ja ovat totaalisesti mielisairas lahko.

• linkkieitoimi

suomessa peitellään kun asioista puhutaan- ja avaudutaan; suojellaan perusteetonta "viranomais" menettelyä perättömin selvityksin, lausumin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista vieraannuttaessa lapsia tarkoitus-hakuisesti omasta isästään m. suvustaan luonnehäiriöisenä "äitinä- ja viranomaisena".

• sivukatselija

Myös vanhemmissa vikaa. Eivät välitä tai osaa hoitaa ja kasvattaa lapsiaan. Niin moneen kertaan nähty. Uusavuttomat. Apua tarvitaan tai yhteiskunta menee mädäksi.

• Kouvolastafaktaa

Tapauksessa lapsen äiti voitti koko jutun. Kouvolan lastensuojelu yritti kaikin keinoin vieraannuttaa lasta äidistään ja Kouvolan lasun palvelupäälikkö Junnonen yritti hakea oikeudelta yksinhuoltoa isälle perusteena että äiti muutti neuvola aikaa . Miettikää kuinka sairas jopa psykopaatisen ihmisen toimintaa on tuollainen toiminta Kouvolan lasulta.

• Uskaltakaapyytääapua

Meillä taas on pelkkiä hyviä kokemuksia. Kun ei hölmöile, niin ei ole mitään hätää.

• onneavaanteille

Teille on sattunut ammattitaitoinen sosiaalityöntekijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      137
      823
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      629
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      485
    9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      472
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      265
      462
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      411
    13. 21
      402
    14. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      34
      400
    15. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    17. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      376
    20. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    Aihe