Ja sille autoveroministerille turnus kurkkuun
Minun mielestä autovero olisi lopetettava
4
163
Vastaukset
Sammoo mieltä
- kuis-on-
Vaihdatko sinä autoja useinkin, kun autovero haittaa noin paljon. Minun mielestäni ajoneuvoveron voisi lopettaa, ja siirtää sen polttoaineisiin.
- TasaVerotLiikaa
Minun mielestä käyttömaksut alas, ( noi trafi tasa verot alas ).
- Ja uusille autoille saa jatkua kohtuu autovero.
Tässä ideana se, että ne maksaa veroa, joilla on varaa.....
- joten myös traktorit, ka. yms. työkoneet kohtuu verolle myös.
- lentoliikenteelle jarru-vero, kun se oin tuhlausta !!
afrikan turisteja lennätetään ikuisille kela lomille suomeen !! - JTK-TAMPERE-
Yli 10v vanhoja autoja ei tarvitsisi verottaa ollenkaan, laitetaan uusiin autoihin veroa lisää ja ökyautoihin korkein verotus, niin on tasapuolista. Vanhemmilla autoilla ajetaan 5-15000km vuodessa ja uusilla 50-100 000 vuodessa, niin se maksaa, jolla on varaa ostaa uusi auto ja euroopasta tuotaville käytetyille autoille lisää veroja niin, että ostohintaa verrataan keskimäärin nettiauton myyntihintoihin ja erotus maksetaan verona, niin jokainen voi hakea sieltä paremman ja vähemmän ajetun samalla hintaa, kuin täällä 200-400000 ajetun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206006Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233331Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612760- 292660
- 821704
- 1471582
- 1481531
- 91333
- 961108
- 121088