Ja sille autoveroministerille turnus kurkkuun
Minun mielestä autovero olisi lopetettava
4
153
Vastaukset
Sammoo mieltä
- kuis-on-
Vaihdatko sinä autoja useinkin, kun autovero haittaa noin paljon. Minun mielestäni ajoneuvoveron voisi lopettaa, ja siirtää sen polttoaineisiin.
- TasaVerotLiikaa
Minun mielestä käyttömaksut alas, ( noi trafi tasa verot alas ).
- Ja uusille autoille saa jatkua kohtuu autovero.
Tässä ideana se, että ne maksaa veroa, joilla on varaa.....
- joten myös traktorit, ka. yms. työkoneet kohtuu verolle myös.
- lentoliikenteelle jarru-vero, kun se oin tuhlausta !!
afrikan turisteja lennätetään ikuisille kela lomille suomeen !! - JTK-TAMPERE-
Yli 10v vanhoja autoja ei tarvitsisi verottaa ollenkaan, laitetaan uusiin autoihin veroa lisää ja ökyautoihin korkein verotus, niin on tasapuolista. Vanhemmilla autoilla ajetaan 5-15000km vuodessa ja uusilla 50-100 000 vuodessa, niin se maksaa, jolla on varaa ostaa uusi auto ja euroopasta tuotaville käytetyille autoille lisää veroja niin, että ostohintaa verrataan keskimäärin nettiauton myyntihintoihin ja erotus maksetaan verona, niin jokainen voi hakea sieltä paremman ja vähemmän ajetun samalla hintaa, kuin täällä 200-400000 ajetun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772