Ilkeä sossu

näinhänsemenee

Sossu vaihtui vuosi sitten. Edellistä voi sanoa jopa mukavaksi, vaikka en koskaan häntä nähnytkään.

Nykyinen huusi kimeällä äänellä ja vihaisena jo ensimmäisessä puhelussa. Kysymys oli tilanteesta, jossa olin itse aiheesta soittanut sossun virheen vuoksi.
Kimeä-ääninen huuto jatkui, kun soitin toisen kerran kuukausia myöhemmin. Hän otti jotenkin henkilökohtaisesti asiat eikä mitenkään sovellu kyseiseen työhön. Kunnalle hän on herkku säästäessään kunnan rahoja ja evätessään tukia sekä purkaessaan omaa mieltään asiakkaan niskaan.

Ajattelin että samaa paskaa saavat mamutkin sietää, mutta ei! Mamuillahan on oma sossunsa joka ei varmasti ääntään korota ettei tule rasistiksi leimatuksi.

23

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millef

      Sossurouvan pitääkin säästää kunnan varoja ja pitää kukkaron nyörit tiukalla. Oikein toimittu.

      • näinhänsemenee

        Mikä mielestäsi on sossun tehtävänimike? Kunnan talousjohtajan apulainenko?
        Oikea ja aito sossu palvelee asiakkaiden tarpeita, ei kunnan.


      • millef
        näinhänsemenee kirjoitti:

        Mikä mielestäsi on sossun tehtävänimike? Kunnan talousjohtajan apulainenko?
        Oikea ja aito sossu palvelee asiakkaiden tarpeita, ei kunnan.

        Jos rahaa jaetaan kovin löyhäkätisesti, rahat loppuvat lyhyeen. Mites sitten suu pannaan? Kyllä sossutädin täytyy katsoa, että vähästä rahasta riittää monelle, ei vain yhdelle tai kahdelle.

        Sossutädin kuuluu myös opastaa asiakasta säästäväisyyteen ja ohjata omatoimiseen toimeentuloon eli töihin, kun on kyse työikäisestä terveestä ihmisestä.

        Kyllä se tiedetään, että jos sossusta jaetaan rahaa helposti ja paljon, kaikki menevät sinne. Mistä sitten rahat kaikille, vaikka rahaa ei enää tule mistään, kun kaikki vain ottavat? Mistä edes palkka sossutädille?

        Rupeapa itse jakamaan rahaa kaikille tarvitsijoille! Niitä riittää, sitä enemmän mitä enemmän jaat. Veikkaan, että sinulta loppuu rahat.


      • näinhänsemenee
        millef kirjoitti:

        Jos rahaa jaetaan kovin löyhäkätisesti, rahat loppuvat lyhyeen. Mites sitten suu pannaan? Kyllä sossutädin täytyy katsoa, että vähästä rahasta riittää monelle, ei vain yhdelle tai kahdelle.

        Sossutädin kuuluu myös opastaa asiakasta säästäväisyyteen ja ohjata omatoimiseen toimeentuloon eli töihin, kun on kyse työikäisestä terveestä ihmisestä.

        Kyllä se tiedetään, että jos sossusta jaetaan rahaa helposti ja paljon, kaikki menevät sinne. Mistä sitten rahat kaikille, vaikka rahaa ei enää tule mistään, kun kaikki vain ottavat? Mistä edes palkka sossutädille?

        Rupeapa itse jakamaan rahaa kaikille tarvitsijoille! Niitä riittää, sitä enemmän mitä enemmän jaat. Veikkaan, että sinulta loppuu rahat.

        Minä olen hallinto-oikeudessa voittanut monen monta kertaa. Kenen rahoja on silloin tuhlattu?


      • adfafddfafadsf
        millef kirjoitti:

        Jos rahaa jaetaan kovin löyhäkätisesti, rahat loppuvat lyhyeen. Mites sitten suu pannaan? Kyllä sossutädin täytyy katsoa, että vähästä rahasta riittää monelle, ei vain yhdelle tai kahdelle.

        Sossutädin kuuluu myös opastaa asiakasta säästäväisyyteen ja ohjata omatoimiseen toimeentuloon eli töihin, kun on kyse työikäisestä terveestä ihmisestä.

        Kyllä se tiedetään, että jos sossusta jaetaan rahaa helposti ja paljon, kaikki menevät sinne. Mistä sitten rahat kaikille, vaikka rahaa ei enää tule mistään, kun kaikki vain ottavat? Mistä edes palkka sossutädille?

        Rupeapa itse jakamaan rahaa kaikille tarvitsijoille! Niitä riittää, sitä enemmän mitä enemmän jaat. Veikkaan, että sinulta loppuu rahat.

        Sossutäti saa proteiininsa mustan kyrvän nokasta!


      • 167-176
        näinhänsemenee kirjoitti:

        Minä olen hallinto-oikeudessa voittanut monen monta kertaa. Kenen rahoja on silloin tuhlattu?

        Samoin, 3 kertaa on sossu saanut HaO:ssa "pataan". Lisäksi on tullut moitteita Eduskunnan oikeusasiamieheltä ja aluehallintovirastolta kaksi kertaa kummaltakin. Muistutuksia ole thenyt useita joihin on vastattu vittuilemalla ja väittämällä selvästi laittomia virkatoimia laillisiksi mitä ihmeellisimmillä tarinoilla. Selvästi täysin tahllinen kyykytys on jälkeen päin väitetty vahingoksi vaikka se ei voi mitenkään olla mahdollista ja kaikesta näkee ettei mitään laillista ole edes yritetty tehdä. Nimim. "millef":lle tedoksi: Senttiäkään ei ole säästynyt, päin vastoin kuluja on tullut.

        On todella vaikea käsittää että verovaroin kustannetun julkisen palvelun toimintaperiaate on valehtelu, asioiden vääristely, laiton toiminta ja vittuilu asiakkaalle. Tuollaista ei pitäisi tapahtua pian 100 vuotta täyttävässä sivistys- ja oikeusvaltioksi itseään väittävässä maassa. Sitkeässä on noilla virkanilkeillä venäjän vallan aikainen virkamiesasenne.


      • harmaaturkki
        167-176 kirjoitti:

        Samoin, 3 kertaa on sossu saanut HaO:ssa "pataan". Lisäksi on tullut moitteita Eduskunnan oikeusasiamieheltä ja aluehallintovirastolta kaksi kertaa kummaltakin. Muistutuksia ole thenyt useita joihin on vastattu vittuilemalla ja väittämällä selvästi laittomia virkatoimia laillisiksi mitä ihmeellisimmillä tarinoilla. Selvästi täysin tahllinen kyykytys on jälkeen päin väitetty vahingoksi vaikka se ei voi mitenkään olla mahdollista ja kaikesta näkee ettei mitään laillista ole edes yritetty tehdä. Nimim. "millef":lle tedoksi: Senttiäkään ei ole säästynyt, päin vastoin kuluja on tullut.

        On todella vaikea käsittää että verovaroin kustannetun julkisen palvelun toimintaperiaate on valehtelu, asioiden vääristely, laiton toiminta ja vittuilu asiakkaalle. Tuollaista ei pitäisi tapahtua pian 100 vuotta täyttävässä sivistys- ja oikeusvaltioksi itseään väittävässä maassa. Sitkeässä on noilla virkanilkeillä venäjän vallan aikainen virkamiesasenne.

        Eikä pitäisi tapahtua pian 100 vuotta täyttävässä Suomessa, että jotkut ovat vain ottamassa ja päälle päätteeksi käräjöimässä ja haukkumassa. Miten vain enemmän olisi vaivaksi ja rasitteeksi yhteiskunnalle. Voi V!


      • Anonyymi
        millef kirjoitti:

        Jos rahaa jaetaan kovin löyhäkätisesti, rahat loppuvat lyhyeen. Mites sitten suu pannaan? Kyllä sossutädin täytyy katsoa, että vähästä rahasta riittää monelle, ei vain yhdelle tai kahdelle.

        Sossutädin kuuluu myös opastaa asiakasta säästäväisyyteen ja ohjata omatoimiseen toimeentuloon eli töihin, kun on kyse työikäisestä terveestä ihmisestä.

        Kyllä se tiedetään, että jos sossusta jaetaan rahaa helposti ja paljon, kaikki menevät sinne. Mistä sitten rahat kaikille, vaikka rahaa ei enää tule mistään, kun kaikki vain ottavat? Mistä edes palkka sossutädille?

        Rupeapa itse jakamaan rahaa kaikille tarvitsijoille! Niitä riittää, sitä enemmän mitä enemmän jaat. Veikkaan, että sinulta loppuu rahat.

        Sossutätien palkat leikkuriin.


    • bmnvbm

      Vai ohjata jonnekin...ja mitäs itse tehdään. Voi Vittu näitä natseja. KYLÄHULLUT.

    • nmbnb

      Pyörittele niitä paska vitun papereitas aina asuntoa hakiessakin niin on siinä kyrvän touhua vittu. Työnnä ne liittees persereiiikääääääääääääääs.

    • LOLOMGLOL

      Hullut liikenteessä. Juokaa vähemmän viinaa, niin rupeaa asiat sujumaan.

      • hullujen.huone

        Kylähullut .


    • jhhjgj

      Joo sossu tuloilla varmaan vaihettaskin paikkakuntaa...hyvä vitsi hahhah.

      • 167-176

        Kun on tarpeeksi vittumainen niin sossu kyllä myöntää muuttoauton ja kantajatkin. Viime vuoden lopulla tuli varsin nopeasti myöntävä päätös ja on ollut varmaan sossussa isot juhlat sen kunniaksi kun pääsivät minusta eroon xD


    • sdhsd

      Minäpä olen tarpeksi vittumainen ja pysyn missä olen...hah hah hah !!!!

      • 167-176

        Niin minäkin nykyisin olen vittumainen uuden kotipaikan virkanilkeille enkä ole nyt enää muuttamassa kun muutin sinne minne haikara aikoinaan minut viskasi ja sen lisäksi vielä omistusasuntoon. No hautuumaalle joskus muutan mutta sekin on tässä kunnassa ja paikka sieltäkin on jo ostettu.


    • hkjgghj

      Rupee riittämään jo noi asunnon ettimiset....siinäpä KYRVÄN hommaa vittu. Yksityiselle ei voi mennä kun ei niistä tiedä koska joudut pihalle...huh huh...Joo mä haluisin myydä tän...sä lähet nyt kävelee siit...huh huh vittu joo...

    • hkjj

      Tulot ne kysyy sitä paitsi kuitenkin...joo vittu...vakituinen työpaikkakin EHKÄPÄ kysytään...joo vittu...jee vittu joo....huh huh...

    • hgllghhg

      Vai rasitteeksi yhteiskunnalle...lol...miks laissa on sitten sosiaaliturva...;Xd

    • Voudi

      Trollin paskat ne täällä trollaa pahaa oloaaaaaan kun on itekin siellä käräjillä ja ulosotoissa.

    • Anonyymi

      Ne ei oikaise virheitään ja sit hermostuvat.

    • Anonyymi

      Peli on raakaa ja taatusti epärehellistä, noiden persläpien muroihin kuseminen päivittäin on kansalaisvelvollisuus.
      Kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös kaikki paha.

    • Anonyymi

      Hallintokantelua kehiin epäasiallisesta sosiaalitoimen käytöksestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe