Huollossa ei kannata käyttää eikä traktoria ostaa. Ostin traktorin ei kertonut vioista, väitti huoltavansa myös, ei ollut sitäkään tehnyt. Helpommalla pääsee kun välttää kaukaa koko paikan.
Välttäkää Keminmaan Traktoria
6
3697
Vastaukset
- aarne4
Kierrän sen itäpuolelta.
- näinontosiii
Äläkää ostako käytettyjä traktoreita ! Ne on SUSIA kaikki ! Maajussien ja urakoittioiden loppuun rääkkäämiä romuja ! Kaupassa vain viksattu . Halvemmalla saa uuden !
- massikkaa
No ei läheskään kaikki, mutta on niitä romujakin.
- SeJokaTietää
Kyllä se on pojat semmonen homma, että koneet, joita Keminmaan Traktorin kautta myydään on pääosin käytettyjä, vanhoja koneita. Perushuollot tehdään aina kun uusi kone saapuu liikkeeseen ja asiakkaan toiveesta voidaan asentaa etukuormaajia ja vastaavia lisälaitteita. Turha jauhaa täällä internetin foorumeilla paskaa että "ei kertonut vioista" tai "väitti huoltaneensa"... Jokaisen tulee ymmärtää, että käytetyissä koneissa ilmaantuu usein monenlaisia vikoja(ominaisuuksia) joita kukaan ei voi ennalta arvata. T. Joku joka tietää.
- Nuukaerkki
Vanhalle traktorille saa tehdä kerran vuodessa remontttia, ei käytettykään traktori voi yhtä vuotta ilman remonttia toimia. Perushuolto on perushuolto ja piileviä vikoja ei oikein voi löytää, ne tulee kun on tullakseen, monesti käytetyn traktorin ostaja ostaa ensimmäistä omaa traktoriaan ja huollon tarve yllättää totaalisesti omistajan, kun rahaa ei ole varattu traktorin korjaukseen.
ostappa kåytetty auto tai kone, jos ei ole varaa uuteen ja huuda sitten täällä palstoilla ja hauku myyjä. ja sitten vielä kehitä ittelles luulo ,että muutamalla tonnilla olis pitäny saada uusi kone ja elinikäinen takuu. katoppa peiliin ja myy traktori pois ja kaikki mikä häirittee ja mene kattoon munasilleeen revontulia ja rentoudu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483