Olen siis koulussa kavereideni kanssa ja meillä on hauskaa yhdessä. Mutta. Kukaan kavereistani ei ikinä pyydä minua heille, ja he menevät keskenään jollekkin toiselle, sopivat tapaamisia kuulteni muttei pyydä minua mukaan. He järjestävät tapaamisia, puhuvat yleisesti koulussa, ja tää tuntuu musta pahalta. 😭 olen siis 6lk. En edes oikein tiedä, haluavatko he olla seurassani tms.?
Mistä tää johtuu?!?!
13
286
Vastaukset
No jos pyydät vaikka yhtä heistä lähtemään kanssasi kahdestaan teille tai jonnekin muualle viettämään aikaa, niin mitä sinulle vastataan? Se kertonee jo jotain.
- onksnäätosiystävii
Vastataan yleensä että "En ehdi, mul on treenit" tms.
- Jepppp
Ne ei tykkää susta, mutta kukaan ei uskalla sanoa sitä suoraan.
- Likka01
Mutta aattelkaas positiivisesti ihmiset, ens vuonna yläaste. Uudet ihmiset. Onha seki hurja paikka, ja paikoin paska, mutt kyll sen voi mukiin menevällä munalla elää.
- dfssdfds
Jotenkin tulee mieleen omat ala- ja yläasteajat, olin liian kiltti ja mun kaverit pompotteli mua miten sattuu. Nyt oon 23-vuotias ja pahalla mielellä kyllä muistelen noita aikoja, kun ei osannut vielä pitää puoliaan. Tuon ikäiset osaa kyllä olla raakoja toisilleen. Eräs pahimmista kiusaajista tuolloin on nykyään paras ystäväni, joten aloittajalle tsempit, yläasteella kuviot muuttuu ja saat uusia ystäviä, tutustu rohkeasti kaikkiin ja ehdota itsekin hengailua vaikka teidän luonanne.
Kohta pääset ylä-asteelle, se oli omasta mielestä mukavampi kuin ala-aste, ja siellä saa uusia kavereitakin.
AIDS kirjoitti:
Se kirjoitetaan yläaste. Ei saatana kuinka noloa...
Anteeksi herra, ei tule toistumaan, lupaan sen.
- starynotthe
AIDS sen voi kirjottaa kummin vaan... kuinka noloa tulla pätemään kun sen voi tehdä monella tavalla...😣 myötähäpeää AIDS 😧
- HeIsOurJesus
Ja työnnäs pääs sinne mihi ei aurinko paista. Jos AIDS sanoo nii, sillon se on niin.
The end.
(Ps. Ja kyll meidän äikänopetki on sitä mielt, ett yhteen on oikein kirjotettu. (Huom. Monikko ollu monta vastikää)) - Jepppp
Kuinka noloa tulla pätemään kun ei osaa vastata viesteihin.
- degdfg
Mistä johtuu että Donald Trump muistuttaa naamaltaan sekä Venäjän entistä presidenttiä Boris Jeltsiniä että USA:n entistä presedenttiä Jimmy Carteria?
- Heipilluhoro
Susta ei tykätä koska olet vittumainen ärsyttävä haiseva tyrkkypaska Vitun lutka mee myymään pilluas sillä sä ystäviä saat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654