Konnevesi
Aselupia asukasta kohden: 0,67
Aselupia yhteensä: 1883
Haulikot: 818
Yhdistelmäaseet: 41
Kiväärit: 517
Pistoolit: 45
Revolverit: 17
Merkinantopistoolit: 1
Pienoiskiväärit: 328
Pienoispistoolit: 104
Pienoisrevolverit: 10
Kaasuaseet: 0
Mustaruutiaseet: 2
Muut aseet: 0
Ollaanks myä hyväst aseistettu
6
238
Vastaukset
- Turvaton
No ei minun pienoiskivääri luo turvaa. Vain turvattomuutta häkkiin elsyvälle minkille.
- muslimii
Minulla on lisäksi kolme jotka eivät ole tuossa rekisterissänne.
- Puolustanvettä
Jo tuntuu turvattomalta kun ei ole asetta ihan jokaiselle... Tietty tosimies tarvitsee aina kaksi...
- armotonmaa
On ollut tälläkin kylällä aikoja, kun aseista on koitunut suurta surua ja järkytystä. Vanhemmat paikkakuntalaiset kyllä muistavat tapauksia.
- pöllömpi
Aseista puheenollen: Hänniskylän perukoilla ammuttiin takavuosina huuhkaja. Tapausta selvitettiin poliisin toimesta laajalti. Kyläläisista, saati metsästysseurasta ei kukaan tiennyt tapauksesta mitään. Tai ei uskaltanut puhua. Saatiinko tähän tapaukseen koskaan selvyyttä?
- hiiripöllömpi
Tässä huuhkajaepisodissa muistaakseni luvattiin palkkio sille, joka antaa ratkaisevan vihjeen. Tulikohan sitä vihjettä koskaan vai painuiko asia unhon yöhön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356