Maaliskuussa

verdellekö

Olen katsellut matkoja Kap Verdelle.Meille täysin uusi kohde,mutta olen kuullut siitä hyvää.
Ajankohta olisi maaliskuu ja aikuisten lisäksi kaksi 11vee poikaa mukana.
Loma olisi vain viikon,joten kovin paljoa ei aktiviteettia siihen tarvita.
Mites tuo keli yleensä tuohon aikaan?Rakastamme aurinkoa ja lämpöä.Onko siellä aina tuulista niin kuin olen ymmärränyt?
Toinen erittäin iso asia on uinti.Ilmeisesti siellä on altaiden vesi kylmää?Moni hotelli on aika hieno ja allas alueet mukavat ja näyttävät.Mitä niillä tekee jos ei tarkene uida?Entä meri?
Tähän asti reissattu Thaimaassa,mutta nyt halutaan uutta ja kun on vain viikon loma niin ei yhtään tuota kauemmaksi.Toinen vaihtoehto ois Kanaria,mutta sekin jo nähty ja oisko tuo Verde kuitenkin lämpimämpi ja varmempi?

3

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiisaanneli

      Tulimme kotiin tällä viikolla. Merivesi oli lämmintä ja ihanat aallot. Ajoittain punaiset liput, niin ettei uimaan pässyt. nimimerkki. Inhoan kylmää vettä.

    • FunanaFanit

      Suosittelisin teille Tui matkojen Riu-Funanaa, olemme olleet muutamana talvena ja tykästyneet kohteeseen ja hotelliin. Varsinkin kun olette viikon matkalla, Funanassa on todella hyvä hinta-laatusuhde. Hotellialue on suuri, mutta suljettu, joten 11v pojat voi huoletta antaa painella pitkin aluetta, aktiviteettia löytyy. Mereen voitte sitten mennä koko perheen voimin. Itse käydään aina meressä uimassa ja sitten mennään "lämmittelemään" uima-altaalle. Tuossa hotellissahan on myös altaaseen upotettu baaritiski, mistä saa lämmintä kaakaota ...aikuisille vaikka rommilla höystettynä. Ei siellä palele. Altaalta löytyy hyviä tuulettomia kohtia, jos sellaista kaipaa. Hotellissa on todella mahtava all in clusive joka pyörii 24h. Eri ravintoloita mistä valita, jo ihan "perus"buffet on todella hyvä ja laadukas. Kyseisessä hotellissa on aina uskaltanut syödä ihan kaikkea...myös erilaisia majoneesipohjaisia salaatteja. Jos menee altaan viereen lounaalle, löytyy varmasti poikien mieleen ruokia, pizzoja, pastaa, ranskalaisia, hamppareita..... Laadunvalvonta sekä ruuan että uimaveden suhteen on korkea, mitataan päivittäin arvoja. Henkilökunta on todella mukavaa ja tunnet todellakin olevasi LOMALLA. Siitä hyvä kohde ettei tarvi "arpoa" onko aurinkoista, kuten canarian suhteen ja tänä talvenahan Canarialla on ollut riesana se vaarallinen meduusa, eikä uimaan ole voinut mennä. Funanasta on 1,5km paikalliseen SantaMarian keskustaan, mihin ihan kiva kävellä ja tulla vaikka taksilla takaisin. (ei montaa euroa maksa) Mitään kummoisia ostospaikkoja ei siellä ole, (pieniä halpoja afrikkalaisia krääsäliikkeitä) joten siinäkin säästätte huomattavasti canariaan verrattuna ja voi senkin satsata vaikka tuohon Funanaan. Ps: meillä oli tutuilla mukana sellaiset perus radiopuhelimet, joilla pidettiin yhteyttä, hyvin toimi hotellialueella ja oli helppo kysyä missä kukakin oli. Sijoitus ei ole kallis ja saatte poikiin helposti yhteyden tarvittaessa, mikä parasta ette tietenkään maksa käytöstä mitään toisin kuin normi puhelimesta ...

    • FunanaFanit

      Vielä jatkoa edelliseen.....Itse ollaan "lutrattu" altaalla päivittäin, joten ei se kylmää ole, itse käyn aamu-uinnilla jo ennen kuin aurinko porottaa ja hyvin tarkenee. Minäkin inhoan kylmää vettä :-)
      Päivisin altaalla pelataan vesipalloa ja myös allas-jumppaa löytyy, sekä muita pelejä allas-alueelta. Iltaisin hotellissa on todella upeat Show-esitykset....
      Iltaisin kaipaa jotakin pitkähihaista päälleen jo senkin takia että on koko päivän viettänyt auringossa, joten kannattaa ottaa vaikka fleesetakit mukaan.
      Itse oltiin 2 viikkoa thaimaassa tammikuussa ja koko ajan verrattiin Kap Verdeen....ja Funanaan. Täällä tarjolla ihania salaatteja, paljon erilaisia hedelmiä...ihan melkein mitä vaan...ilman että kärpäset pörräis pinnalla, eikä kaikki ole vaan uppopaistettua .....Nyt jo katselemme ensi talven KapVerden varausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe