11v tosiaa...

Tyttö05

Oon 11v/05 tyttö. Mul on masennus, en tii mistä seki tuli vrmaa siittä että mun iso veli ehkä otetaan meilt pois... tai sitte siittä että tykkään yhest tyypist joka vaikuttaa silt että vihais mua yhe ison riidan jälkee joka kyl jo sovittii mut silti muistan ne hetket ku halailtii ja härnäsin sitä yhellä karkki jutul... Mutt tosiaa se on sanonu ennen sitä riitaa että se tykkää musta jne... Ja tiiän että nyt tonne kommentteihi tulee jotai hei oikeesti oot 11v tai jotai tälläst mutta täs se juttu oliki että itken joka ilta siittä että must tuntuu silt että mul ei ois paljoo oikeit kavereit, kaikki valehtelee tai vitsailee mun asioist. Tää o johtanu viiltelyy ja itsemurha yrityksii mutta mu perhe ei tiiä mitää. Mitä teen?

15

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei itsemurhaa

      • Sitä00sarjaa

        Odota. Koeta ajatella elämän pieniä iloja. Kovaa lenkkiä ja sen tuomaaa hurmiota. Suklaata. Puhu sille jätkälle ett sua harmittaa ku teijän välit o viilenny. Juttele veljes kans. Vaikka tappelisitte veljes kaas toisinaa, jaatte saman perheen ja koette yhes kaikki sen ongelmat. Kunniallinen veli yrittää auttaa pikkusiskoaan aina.

        Toisinaan menee kauankin, ett hormoonitasot aivoissa tasoittuu, itellä 7 vuotta, eikä vieläkää olla kuoleman halust päästy, mutta sitte se on ihan okei. Murrosikä tapaa sekoittaa aivojen tuotanto tasot mikä saa maailman lähes ilman syytä mullinmallin.
        Tsemppii


    • vrmaa

      Juttele jollekin luotettavalle aikuiselle sun huolista. Puhuminen auttaa kummasti.

    • Älä tee itsemurhaa, siten aiheutat vain enemmän harmia. Koeta kestää, ja voithan vaikka puhua jollekin aikuiselle, sillä he ottavat tälläiset asiat vakavasti.

      • Oman kuoleman aiheuttaminen aiheuttaa surua ja kaipuuta lähimmäisille. Tämä taas voi johtaa lähimmäisen masentumiseen.


    • Sulla mitään masennusta oo. Onko diagnosoitu? Ei varmaan kun juttu on vaan siinä et yrität käyttäytyy niinku uskot masentuneiden tekevän, koska luulet et sun pitäs tehä niin. Ota jumalauta ittees niskasta kii äläkä leiki mielenterveysongelmaista.

      • Ehkei.vielä

        Hei! Ihmisillä on oikeesti ongelmii mä tiiän. Sun ei auta yhtää kuule siinä selittää. Mä ainakin kannustan että kaikki itsetuhoset vaa antaa elämälle vielä yhen mahiksen


      • Ehkei.vielä kirjoitti:

        Hei! Ihmisillä on oikeesti ongelmii mä tiiän. Sun ei auta yhtää kuule siinä selittää. Mä ainakin kannustan että kaikki itsetuhoset vaa antaa elämälle vielä yhen mahiksen

        11v ja muka parantumaton masennus... Ymmärrän et ihmisil on ongelmii mut oon aika varma et tää tapaus on psyykannu ite ittensä tohon. Se voi olla oikee ongelma, mut toi juttu kuulostaa siltä et se on oma valinta.
        Itel ollu molempii, ongelmia omalla, vaikkakin pitkään alitajuisella valinnalla, ja ongelmia ilman valintaa. Toisista pääsee eroon kun vaan ymmärtää et ne on omaa valintaa, vaikka se onkin hankalaa tajuta, toisten kohdalla täytyy vain odotella.
        kuten sanoit: "SUN ei auta yhtää kuule siinä selittää"...
        Se on vaikeeta mä tiiän, mutta tuo tapaus kuulosti sellaiselta, jossa henkilö on itse ajanut itsensä tuohon tilaan, ja itte saa sieltä ittensä pois kun vaa ymmärtää tilansa.


      • DasDude kirjoitti:

        11v ja muka parantumaton masennus... Ymmärrän et ihmisil on ongelmii mut oon aika varma et tää tapaus on psyykannu ite ittensä tohon. Se voi olla oikee ongelma, mut toi juttu kuulostaa siltä et se on oma valinta.
        Itel ollu molempii, ongelmia omalla, vaikkakin pitkään alitajuisella valinnalla, ja ongelmia ilman valintaa. Toisista pääsee eroon kun vaan ymmärtää et ne on omaa valintaa, vaikka se onkin hankalaa tajuta, toisten kohdalla täytyy vain odotella.
        kuten sanoit: "SUN ei auta yhtää kuule siinä selittää"...
        Se on vaikeeta mä tiiän, mutta tuo tapaus kuulosti sellaiselta, jossa henkilö on itse ajanut itsensä tuohon tilaan, ja itte saa sieltä ittensä pois kun vaa ymmärtää tilansa.

        En muista maininneeni ettei antaisi elämälle uusia mahdollisuuksia, mutta ei niitä ole annettavaksi jos niitä ei jostain itse ota.


    • Ehkei.vielä

      Tiiän täsmällee miltä susta tuntuu. Oon ite 14v ja oon yrittäny itsarii 3 kertaa, viiltelyy ja kaikkee itse tuhosuutta on ollu jo kauan. Mul on paha masennus ja usein tuntuu etrei elämäl oo mitää merkityst. Itelläni oli aika paha ero ja siinä menetin taas elämän halun ja melkee tapoin itteni. Oon päässy hiljattain terapiaan ja se on auttanu, joskus vieläkin tuntuu siltä et mitäs sitte jos mä vaa leikkaan kurkkuni auki, ketä kiinnostaa. Aina ku mul alkaa tulee senmone olo nii aattelen kaikkee kivaa elämäs, kuinka oon käyny veneellä purjehtii perheen kaa, saanu hyvän numeron koulussa, viettäny aikaa pikkusiskon kaa (vaikkei se tiiä mun ongelmista). Luota muhun, anna elämälle toinen mahis, se kannattaa :)

      • Mutta jos totta puhutaan: Ei elämällä useimpien ihmisten kohdalla ole mitään merkitystä. Me eletään, kuollaan, ja kaikki meistä häviää alle sadan vuoden, paitsi nimi rekistereissä ja muissa kirjoissa.
        Sit on ihmiset niinku Winston Churchill, George Patton, Nikola Tesla, Elon Musk, Richard Branson, Alan Turing, Steve Jobs, Linus Torvalds tai Albert Einstein, jotka ei katoa kuoltuaan, mutta niitä ihmisiä on varmaan alle 2%, muut on merkityksettömiä. Käytännössähän meillä ei ole mitään väliä.


      • Poika-01 kirjoitti:

        Mutta jos totta puhutaan: Ei elämällä useimpien ihmisten kohdalla ole mitään merkitystä. Me eletään, kuollaan, ja kaikki meistä häviää alle sadan vuoden, paitsi nimi rekistereissä ja muissa kirjoissa.
        Sit on ihmiset niinku Winston Churchill, George Patton, Nikola Tesla, Elon Musk, Richard Branson, Alan Turing, Steve Jobs, Linus Torvalds tai Albert Einstein, jotka ei katoa kuoltuaan, mutta niitä ihmisiä on varmaan alle 2%, muut on merkityksettömiä. Käytännössähän meillä ei ole mitään väliä.

        Mutta toisaalta jokaisella teolla on väliä oman elämän kannalta. Miten sen nyt ottaa.


      • Pasi.Vaikkukorva
        Poika-01 kirjoitti:

        Mutta jos totta puhutaan: Ei elämällä useimpien ihmisten kohdalla ole mitään merkitystä. Me eletään, kuollaan, ja kaikki meistä häviää alle sadan vuoden, paitsi nimi rekistereissä ja muissa kirjoissa.
        Sit on ihmiset niinku Winston Churchill, George Patton, Nikola Tesla, Elon Musk, Richard Branson, Alan Turing, Steve Jobs, Linus Torvalds tai Albert Einstein, jotka ei katoa kuoltuaan, mutta niitä ihmisiä on varmaan alle 2%, muut on merkityksettömiä. Käytännössähän meillä ei ole mitään väliä.

        Evolutionismi-kultti väittääkin kyllä että kaikki on sattumalta syntynyttä ja merkityksetöntä. Se jos mikä on pohjattoman toivottomuuden lähde


    • Tyttö05

      Mull on vaa koko aja semmone olo ettei jaksa vaa ku mua jotkut haukkuu tosiaa huorakski ja kaverit valehtelee kaikest mutta en silti pysty puhuu aikusille kaikest mitä oon kokenu näil kuukausil, ne o vaa nii raskaita ku tuntuu silt että kehenkää ei voi luottaa tai että kukaa ei ymmärrä.

    • Tyttö05

      Ja mua o tosiaa kiusttu pari kuukautta, haukuttu jatkuvasti huoraks ja lankuks

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      107
      7381
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      6946
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3482
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1262
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1243
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1113
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      218
      1066
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      933
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      881
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      853
    Aihe