onko normi hinta??

pöljäää

Taloyhtiöön tulee kattoremppa..10 huoneistoa 5 kaksiota 61 neliötä ja 5 kolmiota..en tiedä tarkalleen neliöitä. Taloyhtiö ottanut lainaa 110 000 tuhatta. Onko kallista? eli eikö kuitenkin kolmioissa asuville tule enemmän maksettavaa??

9

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallistaseainaon

Riippuu paljon katon pinta-alasta ja katolla olevista härpäkkeistä. Ei tuo niin erikoisen suurelts kuullosta jos on konesauma.

• Kallistaseainaon

Ja tosiaan tottakai ne jotka asuu isommissa asunnoissa maksaa suuremman hinnan. Varmaankin taloyhtiön ottamalla lainalla maksetaan, joten vastikkeeseen tulee nousu. Tai siis vastike on suurempi kolmioilla.

• pöljää

Kirjoitin väärin..eli taloyhtiö tulee ottamaan ENINTÄÄN 110 000 Lainaa. Harmittavinta on se että urakoitsija ei tiedä mitenkä paljon tulee maksamaan.

• Urakkahinta

Kyllähän urakoitsija tietää eurolleen mitä tulee maksamaan. Urakkahinta pitää olla thats it. Onko katto missäpäin?

• äikän.ope

Kyllä se on missäpäin.

• asiantuntemuksella

Työstä pitää ottaa useita tarjouksia jotta hintataso saadaan selville. Tarjouspyyntö on oltava niin tarkka että hintaan ei tule korotuksia jälkikäteen.

• huomioitavaa

Ennen tariouspyyntöjä pitää työstä tehdä riittävän tarkka työselitys. Silloin lisäveloituksilta vältytään. Samoin urakkasopimuksessa pitää olla valmistumisen lisäksi määräys viivästyssakoista sekä tietysti maksuerät niin että maksetaan tehdystä työstä, ei mitään etukäteen.

• Raksatiimii

Pystytkö laittamaan lisätietoa? Riippuu monesta asiasta, eroja on hinnoissa ja katoissa. [email protected]

• kattokuntoon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe