Mietin onko täällä paljon muita tanssin harrastajia, ois kiva tutustuu :)
Jos laitat mitä tanssilajia harrastat ja kuinka kauan olet harrstanu?
Itse harrastan lavatansseja (3 vuotta jo) ja olen 17
Muita tanssin harrastajia?
5
175
Vastaukset
En ole harrastanut mitään tanssiin liittyvää.
En myöskään ole harrastanut tanssia.
En ole harrastanut tanssia sekuntiakaan. Eli en yhtään.- Tanssilainen
Juu, oon harrastanu n. puol vuotta nykyjazz ryhmässä, siinä siis nyky ja jazz samalla tunnilla. Kun syksyllä siirryn I tasolle niin on sitten tunnit erikseen :)) Ja oon 12v
- goretonkivoja
ite harrasatn koreografioitten tanssimista C:
Oon tanssinut pienen ikäni, mut en silleen dance Mons tyyliin, vaan ihan casuaalisti. Aloitin satubaletista ja sitten on tullu kokeiltua yhtä sun toista. Tanhusta en tykännyt vaan oon enempiä just Street tyyppisen ystävä. Ja no baletissa on aina ollu puolensa, vaikka täällä ei siihen tänätalvena ollutkaan hyvää ryhmää.
- Dreamgirl17
Harrastin kolme vuotta Dicko&show-tanssia (10-12v), mutta lopetin. Itse tanssi oli mukavaa, ryhmäläiset vaan tyhmiä niin ei oikein huvittanut olla siellä. Nyt 17vuotiaana tekisi kovasti taas mieli harrastaa tanssia mutta en millään ehdi kun oon lukiossa ja opiskelen tosi paljon, koska haluun olla hyvä. Onneksi on wanhojen tanssit! :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1034847Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852989- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1091350- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141049Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991