Miten kirjoitat?

Bambl

Laitetaan hieman gallupia pystyyn, kirjoitatko mestariteokseksi käsin vai koneella? Luin erään kirjailijan haastattelua ja yllätyin kun tämä kertoi kirjoittavansa käsin. Itse toki luonnostelen tarinan vihkoon käsin mutta itse kirjoittaminen tapahtuu koneella.

6

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyaikaa

      Koneella. Käsin kirjoitettu teksti pitäs kuitenkin siirtää koneelle (vai ottaako joku kustantamo vihkoja vastaan?) enkä itse jaksaisi sitä kirjoittaa kahteen kertaan eli kopioida vihkosta.

    • varmuusparasta

      tietokoneella, ja muistan myös välitallennukset, siis koneen muistiin JA MUISTITIKKUUN saman tien, ja muutaman päoivän välein teen kopiota kahteen muuhu´n muistitikkuun, kun yksi tikku päättyi nelijalkaisen sensuurivahdin eli koiran hampasiin ja se oli heippa ja hyvätit, onneksi oli noita rinnakkaisversoita ettei täystyoa tullu kui parillekymmenelle sivulle

    • valkoinen.tikku

      En kirjoita ollenkaan, haudon vaan.

      • Hautova

        Mihin kustantamoon ajattelit tarjota vai haudotko vaan omaksi huviksi?


    • Suurivaiva

      Lähetän kirjoitukseni aina illan lopuksi omaan sähköpostiin, olkoon siellä tallessa. Edellisen poistan sitä mukaa....

    • g390jgerigj34jgvsl23

      Koneella. Se jota työstän on pilvipalvelussa (Dropbox) ja siitä kopiot koneen kovalevyllä ja muistitikulla.

      Ja ennen kuin joku ehtii sanomaan miten uskallat laittaa romaanisi pilvipalveluun, niin totean, että KUKAAN ei ole kiinnostunut meidän räpeltäjien ja taukkien käsikirjoituksista. Tietoturva on aivan riittävä. Ihan oikeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe