Laitetaan hieman gallupia pystyyn, kirjoitatko mestariteokseksi käsin vai koneella? Luin erään kirjailijan haastattelua ja yllätyin kun tämä kertoi kirjoittavansa käsin. Itse toki luonnostelen tarinan vihkoon käsin mutta itse kirjoittaminen tapahtuu koneella.
Miten kirjoitat?
6
250
Vastaukset
- Nykyaikaa
Koneella. Käsin kirjoitettu teksti pitäs kuitenkin siirtää koneelle (vai ottaako joku kustantamo vihkoja vastaan?) enkä itse jaksaisi sitä kirjoittaa kahteen kertaan eli kopioida vihkosta.
- varmuusparasta
tietokoneella, ja muistan myös välitallennukset, siis koneen muistiin JA MUISTITIKKUUN saman tien, ja muutaman päoivän välein teen kopiota kahteen muuhu´n muistitikkuun, kun yksi tikku päättyi nelijalkaisen sensuurivahdin eli koiran hampasiin ja se oli heippa ja hyvätit, onneksi oli noita rinnakkaisversoita ettei täystyoa tullu kui parillekymmenelle sivulle
- valkoinen.tikku
En kirjoita ollenkaan, haudon vaan.
- Hautova
Mihin kustantamoon ajattelit tarjota vai haudotko vaan omaksi huviksi?
- Suurivaiva
Lähetän kirjoitukseni aina illan lopuksi omaan sähköpostiin, olkoon siellä tallessa. Edellisen poistan sitä mukaa....
- g390jgerigj34jgvsl23
Koneella. Se jota työstän on pilvipalvelussa (Dropbox) ja siitä kopiot koneen kovalevyllä ja muistitikulla.
Ja ennen kuin joku ehtii sanomaan miten uskallat laittaa romaanisi pilvipalveluun, niin totean, että KUKAAN ei ole kiinnostunut meidän räpeltäjien ja taukkien käsikirjoituksista. Tietoturva on aivan riittävä. Ihan oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1812463Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä611208Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775132Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353750Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963574Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503189Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092914Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132528Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie552195Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985