Mahtavat luisukelit sivuteillä!

iiiihanaaaa

Onneks eivät pilanneet niitä hiekottamalla.

19

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä vissii, hiekkaa oli kyllä mut se on uponnu tiellä olevaan lumi-jää-sohjoon.

    • turvallista.lenkkeillä

      Näyttää olevan se tien hiekottaminen miehestä kiinni. Nyt on sivuteille ja "isolle" tielle tuotu kunnollinen hiekkakerros ja monttukohtia paikattu. Liekö kyseessä eri urakoitsija tai Karvian oma poika. Joka tapauksessa osaa hommansa.

      KIITOS KELTAISEN KUORMA-AUTON KULJETTAJALLE!!

      • vois.tuoda.lisää

        Saisi taas tuoda hiekkaa sivuteille ja pikitielle. Todella liukasta ollut jo monta päivää.

        Pikitie on tosi vaarallisessa kunnossa.


    • JOUNIZI

      Älkää pojjaat luisutelko ens yönä, työssäkäyvät tarvitsevat unta toisin kuin joutomiehet!

    • NYLOPPUUUUUU

      KUKA VITTU SIÄL URKIN PIHAL TÄÄS RÄSSII?
      POLIISILLE ILMOITAN TÄSTEDES JOKAISEN REKKARIN JA KUVAAN LAITTOMUUDEN
      TODISTEEKSI!

      • niiiiiiiin

        Sähän kuvasit jo viime vuonna!!!


      • Karvianmafia

        Niin ja kuvaukset ei tuottanu tulosta :D :D :D


    • asian.vierestä

      Koska karviatalo on muuttunut sivutieksi?? Täällä keskustellaan sivuteiden (eli hiekkateiden) hiekoituksesta.
      Kirkonkyläläisten karviatalo ei kuulu mitenkään aihepiiriin.

    • MyösVittuuntunut

      Kyllä poliisi siihen on puuttunut ja puuttuu jatkossakin viranomaisen virkavastuulla.
      Itse kuvaan myös kaikki laittomuudet ja tein 4 rikosilmoitusta ajeluista viime vuonna.
      Jokaisesta seuraamuksena sakkoja pikku rallikuskeille. Täysillä vaan päälle ja kaikki videolle ja sitten Kankaanpäähän rikosilmoituksen tekoon (onnistuu muuten netisssäkin).

      • koomajokeen

        Miten asia liittyy sivuteiden hiekottamiseen???

        Hieno asia on, että myös ME syrjässä asuvat saimme kerrankin nauttia siitä, että tiestöön ajettiin kunnolla liukkauden estoa. Nyt on mukava ja turvallinen olo lähteä koiran kanssa iltalenkille.


      • Vissiin posti sit hukkas sakkolapunku ei oo näkyny?!?! Turhaan suutas klonksutat, ei tommonen paskakasa saa mitään muuta aikaan kuin kitistyä suoli24:ssä ja esitetettyä kovaa jätkää.


    • kotiinRAUHA

      Kaikki videolle ja kytille ilmoitus, ny lopetetaan tää häiriköintiajo.
      Mää kuvaan kaikki...........LOL.........LOL.......

    • katajainenkansa

      manne nähty sivuluisus tällin pihas, äijä ja volvo aika lintass.
      mitä tehdään?

    • suhteellista

      On tää Karvia vaan kumma paikka. Täällä on ihan hyväksyttävää ajaa kännissä, kukaan ei puhu mitään. Jos jotain sattuu silitellään päätä ja ollaan hiljaa. Kukaan ei ole nähnyt eikä kuullut mitään. Ei huomata, että nämä rattijuopot voivat ajaa lasten ja vanhusten päälle ja tehdä vaikka mitä sabotaasia kaahatessaan humalassa.

      Mutta kun jonkun parikymppisen klopin auton perä vähän lentää, se on Karviassa täysi katastrofi!!!!

      Kannattaisi kuvata näitä rattijuoppoja ja soitella virkavaltaa niiden perään.

    • Vilma_67

      Meinasin eilen iltalenkillä jäädä ruskean Corolla DX:n yliajamaksi kirkonkylällä.
      Poliisiasiahan tämä on.

      • ooooxoooo

        ...entä suojatie?


      • Vilma_67

        Suojatie Lastulan pihassa?


    • Autoilija-

      Onhan se ny iha saatananmoinen katastrofi ku nuori ajaa kylällä ehtoolla. Heti ollaan kirjottelemassa Suomi24:n foorumeille. Kumma ku autojen bensat ei oo viä tullu teidän ehtooviileihinne(viitaten Traktoriralli ketjuun) .
      Sit ku joku ajaa kännissä autolla nii ei sanota mitää.

      • sitä.odotellessa

        Totta...rattijuopot hilluu kylällä ja nuoret saa niiden toilailuista syyt niskoilleen!

        Sais varmaan ST1:n omistajakin lyödä laudat laseihin, jos nuoriso ei grillille ehtoisin rahojaan kantaisi.

        Milloin löytyy viestiketju rattijuoppojen toilailuista....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      767
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe