Valtos beach hotelli

matkallepian

Hei! Parga mahdollinen uutuuskohde meillä, saaria on koluttu ja nyt ajateltiin tutustua Pargaan. Huoneistohotelli etsinnässä ja Valtos beach erottunut edukseen muutoin kuin huoneidensa puolesta. Hotellihuoneet siellä ilmeisesti todella kivat ja uudistetut, kysymys kuuluukin nyt näistä kaksioista. Minkälaisina olette ne kokeneet, meillä olisi tarkoitus majoittua peruskaksioon kun tuo parvisysteemi ei ole kiva lasten kanssa. Kokemuksia? Missä sijaitsevat, alhaalla? Onko keittiö/varavuoteet ahdas yhdistelmä? Mistä parvekkeelle meno jne.
Toki muitakin huoneistohotelleja Pargassa saa suositella, vaatimuksena kaksio.
Kiitos jos joku vastaa:)

5

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beach17

Meillä kahden viikon loma varattuna Valtos Beach hotelliin 5.8.17. Eka kerta myös Pargaan, joten olisi kiva kuulla kokemuksia hotallista.

• Elena35

Parga on aivan ihana paikka. Kyseisessä hotellissa en ole ollut, parissa muussa. Kannattaa vuokrata auto, hyvät tiet ja upeat maisemat. Camping-alueen lähellä mahtava ruokapaikka, hieman kävelymatkaa mutta laatu korvaa vaivan.

• henkkohtkeskustaan

Kannattaa harkita myös vaihtoehtoa lähempänä keskustaa. Tuolta on aikamoinen hikoilu kuumaan aikaan rappusia ja rinteitä pitkin, mikäli haluaa käppäillä keskustan alueella esim. iltaisin. Veneelläkin toki pääsee, mutta sehän maksaa. Uimaranta on kyllä tuolla puolen mäkeä paras.

• KreikkaFaniy

Tämä on ikuisuuskysymys täällä ja muillakin palstoilla. Jos olette hyväkuntoisia terveitä ihmisiä, no problem. Onhan iltasella hotellipaluu alamäkeä. Toisin kuin sim. Rezi-hotellista, jossa paluu on ylämäkeä :)
        Parga kohteena on erittäin viehättävä. Tykkäsin!

• kerranollut
        KreikkaFaniy kirjoitti:

Tämä on ikuisuuskysymys täällä ja muillakin palstoilla. Jos olette hyväkuntoisia terveitä ihmisiä, no problem. Onhan iltasella hotellipaluu alamäkeä. Toisin kuin sim. Rezi-hotellista, jossa paluu on ylämäkeä :)
        Parga kohteena on erittäin viehättävä. Tykkäsin!

No jos ei jaksa kävellä "ylämäkeä" Reziin, ei kannata tosiaankaan haaveilla Valtos hotellista. Rezihän sijaitsee noin 100 m rantakadulta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      243
      1776
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1182
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      198
      1132
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1085
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      873
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      864
    7. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      806
    8. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      58
      775
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      753
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      747
    Aihe