Kertokaapa millainen hotelli on? ja millainen huone on junior sviitti? Mitä kannattaa huomioida kun majoittuu sinne ensimmäisen kerran ja yleensäkin Krabille?
Asiallisia vastauksia, kiittäen. Olemme menossa kyseiseen hotelliin maaliskuun alussa.
PAKASAI RESORT
2
192
Vastaukset
- Klmno79
Pakasai on hyvällä paikalla ja se ehkä hotellin paras puoli. Meille ainakin hotelli oli täysi pettymys, kuvat netissä antavat ihan eri kuvan. Jokainen tietysti on omaa mieltä, mutta mielestäni huoneet kaipaavat remontointia, home haisi ja muutenkin oli sellainen nuhjuinen, kulunut huone. Aamupala ihan ok. Itikoita hotellin alueella paljon, siihen kannattaa varautua, jos on esim allerginen. Paljon ollaan matkusteltu ja valitettavasti Krabin hotelleista, missä me ollaan käyty (10 kertaa) oli Pakasai surkein valinta. Kannattaa googlettaa, hotellista löytyy paljon tietoa!
- santtu_1975
Itselläni samat kokemukset kolmen vuoden takaa. Ennakko-odotukset ja todellisuus ei tuossa hotellissa kohdanneet, mainoskuvat antavat toisen käsityksen hotellista kuin mitä se on.
Hotellin sijainti kyllä on ihan hyvä, mutta siihen hyvät asiat hotellissa jäävätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023