Nostaako joku palkkaa tekemättömästä työstä vai eikö Viitasaarella olla kuultu sellaisesta koneesta kuin tiekarhu?
Teiden auraus
3
299
Vastaukset
- sdp.läinen
Tiekarhut ovat vanhanaikaisia romukasoja. Talvetkin kun ovat tällaisia, että lunta ei tule kuin nimeksi asti, niin eihän noita lumiaurojakaan kohta tarvita. Viitasaarella on erittäin hyvin talvihoidetut tiet. Se on aina nähty kun Vappujuhlia vietetään että ei sitä lunta enää silloin ole.
- vassariakannattava
olen sdp.läisen kanssa samaa mieltä. ei rahaa kannata tuhlata liikoihin aurauksiin.meillä on kadut hyvässä kunnossa.
lunta ei ole vappuna...se on tosi.sen olen vaan huomannut ja ihmettelen että miksi läheskän kaikki ihmiset eivät vedä Suomen lippua salkoon Vappuna?
- ei.tuu.ääntä
Mitä hyvää ne sossut ovat Viitasaarella saaneet aikaan, voisiko joku kertoa minullekin? Eihän kukaan järkevä äänestä kyseistä porukkaa tulevissa kuntavaaleissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740