Moi!Oon siis ihastunut tosi paljon yhteen poikaan ja haluisin vinkkei siihen miten vois kiinnitää sen huomiota tai vihjailla sille jotain....
Sitte on myös sellane ongelma et mun paras kaveri on ihastunu samaa poikaa ....😒
Rakastunut korvia myöten
16
355
Vastaukset 16
- Häräntappoase
Kuinka tuttu poika on? Kuuluuko samaan kaveriporukkaan vai onko se joku 600km päässä asuva jonka olet nähnyt vain kerran?
Eli pitääkö sen huomata, että olet ihastunut siihen, vai huomata sinut ylipäätään?- Entiedämitätehdä
Samalla luokalla ollaan eli nähdään melkein joka päivä....
Mene sanomaan että tykkäät siitä, tai ystäväsi tekee sen.
- asdfdsaf
kysy että mennääx panee?
Tämä on väärä tapa lähestyä, kysyt pojalta kohteliaasti "Haluatko harrastaa seksiä kanssani" ja sitten lopetat oman elämäsi.
- Joojokutäälespoos
Itekkin oon ihastunu semmoseen nimisee ku Fanny :DD
- Jokutäälespoos
Ei ei ole mistään ohjelmasta vaan samalta luokalta :)
- Äikänope
Aids pliis, "ruotsalainen" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, ja silta puuttuu viimisen lauseen lopusta piste! Perkele opeteele kirjottaa! En kestä muute!
- Joulupukki21
Sä oot perseesees ihastunu! Älä väitä vastaa! Kyl mä tiedän!
Alastonkuva voisi toimia. :)
- Äikänope
Lauseen lopusta puuttuu piste! Alkakaa käyttää niitä pisteitä! Näin katsokaas: ........
Ei oo vaikeeta! Äikänope kirjoitti:
Lauseen lopusta puuttuu piste! Alkakaa käyttää niitä pisteitä! Näin katsokaas: ........
Ei oo vaikeeta!Eihän puutu?
- saegsrhhrhr
Ei lausetta tarvitse lopettaa pisteeseen tai mihinkäään muuhunkaan lopetusmerkkiin. Lauseen voi lopettää myös välimerkillä. Virke alkaa isolla alkukirjaimella ja päättyy lopetusmerkkiin. Jos pitää alkaa päteä oikeinkirjoituksessa niin kannattaa itsekin tarkastaa faktat, eikä suoltaa sontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421660- 1541134
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi345977- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7621Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591