Rakastunut korvia myöten

Entiedämitätehdä

Moi!Oon siis ihastunut tosi paljon yhteen poikaan ja haluisin vinkkei siihen miten vois kiinnitää sen huomiota tai vihjailla sille jotain....
Sitte on myös sellane ongelma et mun paras kaveri on ihastunu samaa poikaa ....😒

16

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häräntappoase

Kuinka tuttu poika on? Kuuluuko samaan kaveriporukkaan vai onko se joku 600km päässä asuva jonka olet nähnyt vain kerran?
      Eli pitääkö sen huomata, että olet ihastunut siihen, vai huomata sinut ylipäätään?

• Entiedämitätehdä

Samalla luokalla ollaan eli nähdään melkein joka päivä....

• Mene sanomaan että tykkäät siitä, tai ystäväsi tekee sen.

• asdfdsaf

kysy että mennääx panee?

• Tämä on väärä tapa lähestyä, kysyt pojalta kohteliaasti "Haluatko harrastaa seksiä kanssani" ja sitten lopetat oman elämäsi.

• Joojokutäälespoos

Itekkin oon ihastunu semmoseen nimisee ku Fanny :DD

• Ai Ruotsalaisesta ohjelmasta? Minä ainakin olen <3

• Jokutäälespoos

Ei ei ole mistään ohjelmasta vaan samalta luokalta :)

• Äikänope

Aids pliis, "ruotsalainen" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, ja silta puuttuu viimisen lauseen lopusta piste! Perkele opeteele kirjottaa! En kestä muute!

• Autistinen tekstinkorjaus menee aina kysymättä päälle. Lupaan ettei toistu!

• Joulupukki21

Sä oot perseesees ihastunu! Älä väitä vastaa! Kyl mä tiedän!

• Alastonkuva voisi toimia. :)

• Äikänope

Lauseen lopusta puuttuu piste! Alkakaa käyttää niitä pisteitä! Näin katsokaas: ........
        Ei oo vaikeeta!

• Äikänope kirjoitti:

Lauseen lopusta puuttuu piste! Alkakaa käyttää niitä pisteitä! Näin katsokaas: ........
        Ei oo vaikeeta!

Eihän puutu?

• saegsrhhrhr

Ei lausetta tarvitse lopettaa pisteeseen tai mihinkäään muuhunkaan lopetusmerkkiin. Lauseen voi lopettää myös välimerkillä. Virke alkaa isolla alkukirjaimella ja päättyy lopetusmerkkiin. Jos pitää alkaa päteä oikeinkirjoituksessa niin kannattaa itsekin tarkastaa faktat, eikä suoltaa sontaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      340
      38580
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      7136
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5540
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4058
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      57
      3242
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3219
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      63
      2410
    8. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2181
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2154
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      501
      2066
    Aihe