kaivaisko joku kiltti sielu kortit esiin ja kertoisi tulkinnan siitä, mitä mun rakkauselämässä näkyy tällä hetkellä. on massiivinen sydänsuru ja pelko. onko tämä suhde katsottu ja onko "maito läikkynyt maahan"? jos muutkin kuin tarot-lukijat saa jotain fiboja niin kertokaa.
sydänsuruja
rakkaussattuu
1
882
Vastaukset
- PROFEETTA
Älä etsi elämääsi onnea korteista,
Kortit kertoo kohtalosi.elämäsi on itse isän perkeleen käsissä.Etsikää ensin Jumalaa,niin kaikki muukin teille annetaan.Hakeudu jonkun seurakunnan elämään sisälle,sieltä löytyy varmasti sinulle ongelmiin vastauksia,sieltä löytyy rakkaita ystäviä sinulle,jotka rakastaa.(rukoilen puolestasi)♡♡♡♡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481250
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56590
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472