Ajattelin vain heittää ajatuksen, että oliskos se jo Kuopionkin aika saada kevään korvalla miitti? Joku vois laittaa korvan taakse ja alkaa junailla, mie oon messis ainaski jos oon kaikissa ruumiin ja sielun voimis.. ;o)
Kuopioon 30+ Miitti?
6
1714
Vastaukset
- Jaa
30 lla alkaa olemaan jo liikaa miittejä.
Hellittäkää hiukan! - kaaos
alaappas piärynä sinä puuhoomaan sitä. oot niin hyvä niissä touhuissa. huhtikuu olis kiva...
- Piäry (eijaksarekkaantua)
En varmana ala puuhoomaan kun Iisalmen miittikin männöö penkin alle ennenkun on ees alakannakkaan..*MÖKS*
Puuhatkoon joku kuopiolaenen, minä oun vuan taastatukena *wirnottaa* Piäry (eijaksarekkaantua) kirjoitti:
En varmana ala puuhoomaan kun Iisalmen miittikin männöö penkin alle ennenkun on ees alakannakkaan..*MÖKS*
Puuhatkoon joku kuopiolaenen, minä oun vuan taastatukena *wirnottaa*Miks just 30 ? miks ei nuoremmillekin?
Zidih kirjoitti:
Miks just 30 ? miks ei nuoremmillekin?
Enhän minä yhtään vonkoo (no en) mutta että tuota tullooko sitä miittiä....? Minä en sua kuulemma järjestee Iisalamessa ennen terassikaaven avajaisia... *miettii millonkahan nekkii avajaiset sitten muka on, kun Kuopio on kuulemma jo avannu...Luki Savon Sanomista*
*enkelinä*
- Anonyymi
Kuopio miettinyt ja esitellyt matkus ymmärtänyt B se harhauteen sormi jälki ottaa esittely.
Kuopio on myös miettinyt Drone itärajan puheluita.
IT liike myy puhelinta, tekee välisivuja .
Drone rajavartioston koira puhelut .
Vaade soittaa omalle maalle meniaika naispoliisi seksi.
Kuopio on miettinyt , ollut seksi naapurissa ei työt paina vaihto puheessa.
Venäjä ammattilaisuus herää.
FI mies soittaa rajapuhelun ei meillä mitään näy.
Kuopio pääty ajanmukaista psykiatrian synnytys oston kahtapyokta Pää kainalossa oltava.
Kaksoset
Venäjä ne emme ole vierailleet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030