Olen 11v tytsy. 8v painoin 24kg 9v 26kg 10v 27kg ja 11v eli nyt noin 32kg ja murrosiän muutokset on alkanut jo. Olen noin 139.5cm pitkä ja kuukautiset on jo ovella. Viime terkkaritarkastuksessa olin kasvanut 9.6cm olenko alipainoinen??? Voitteko auttaa?
Alipainoinen!!???!??!?!?!??
9
332
Vastaukset
- Aivannormaalia
Voin ilokseni todeta, että et ole alipainoinen :). Itse olen 13v tytteli ja painoin ikäisenäsi saman verran kuin sinä. Täysin normaalia :).
- Alipaino
Olet selvästi alipainoinen. Lääkäri auttaa.
- Samahämmentynytteini
Tässä minä "Hämmentynytteini" nyt olen :D 12.5v 141cm ja 42kg 😂 Kuukautiset alkoi vasta tän vuoden maaliskuussa, joten ei ollutkaan aivan ovella 🤣. Aattelin olevani alipainoiten kun oon tämmönen pitkä ja kapea keppi. Tarkemmin ajateltuna on kaikki muutkim sisarukset 🤔 Joten terkkuja kai 😅
- Hämmentynytteini
Ja tässä minä sama "hämmentynytteini" taas olen. 161cm, 43kg. Kuukautiset on perseestä. Mut tosiaan vähän alle 2 vuodessa 12cm pituutta. Ei paha (: Mulle kuuluu siis hyvää, olin turhan harhaluuloinen 2 vuotta sitten x)
- Anonyymi
Hämmentynytteini kirjoitti:
Ja tässä minä sama "hämmentynytteini" taas olen. 161cm, 43kg. Kuukautiset on perseestä. Mut tosiaan vähän alle 2 vuodessa 12cm pituutta. Ei paha (: Mulle kuuluu siis hyvää, olin turhan harhaluuloinen 2 vuotta sitten x)
Ei hemmetti. Tässä edelleen hämmentynytteini. Näköjään pituuskasvu jäi siihen 160cm paikkeille :D en oo tästä venähtäny enää
- homoilija
Enemmin ylipainoinen,,,
- Mantalive
Et ole alipainoinen ei huolta kaverini on 13 ja painaa sinun verran joten no hätä
- Anonyymi
ruipelo paska voisin heittää sut yhellä kädellä seinää!!!!
- Anonyymi
hahhaa mä oon 11,5v 142cm 33kg ja en ees oo alipainonen, oon vaan tämmönen hoikka ja tällee... toisaalta mä treenaan 5krt viikossa 3h kerrallaan :)) (ihanku en tietäis et tää on liian vanha ketju xdd)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746