Tarjolla viisi tulkintaa

MKV87

Hei! Teen tarot-tulkinnan viidelle ensimmäiselle kysyjälle.

Voit kysyä joko yleistulkintaa tai jotain spesifimpää.

Käytän Crowleyn korttipakkaa.
Jään odottelemaan kysymyksiänne!

– M.K.V.

10

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2017SA

Hei MKV! Kerrotko mitä uusi vuosi tuo elämääni? Ihmissuhteet/rakkaus- ja työasiat kiinnostavat erityisesti. Viime syksy oli ikävä. Onko valoa tunnelin päässä?
      Kiitos vastauksestasi.

• blind_H

Moi!

Katsotko minulle yleisesti tähän vuoteen? En rajaa mitenkään, jos jotain tiettyä vaikka nousisikin.

Kiitos Sinulle :)

• Työtärahaajahyviäystäviä

Hei, voisitko minulle katsoa taloudellisesta tilanteesta, sekä ihmissuhteista. Ihmissuhteista lähinnä naisista, tuleeko suhteet paranemaan tummaan ja ristiveriseen naiseen.
      Kiitos.

• Yksinäisyysikävä

Hei, minulle rakkaus, työ, rahaasiat . Nainen eronnut vuosia sitten.

• Sielunkumppani_62_63

Hyvä M.K.V.

Voisitko valaista ja ohjeistaa ihmissuhdetilannettani? Vahva netti-ihastus sai kummallisia käänteitä vuodenvaihteessa. Mitä silloin oikeasti tapahtui? Tähän liittyy myös ihmeellinen rahakuvio. Mikä mies hän on? Ja mitä on edessä?
      Mikä hänen tyttären tilanne on?

• Joutsenensiivin

Heippa.Mitä näkyisi työelämään ja rakkauteen?Kaikki tuntuu menevän päin honkia.Kiitos.

• Rikkitotaalisesti

Miten pääsen pois tästä suhteesta?

• kungodeiauta

Toivottavasti katsot myös minulle, olen vaalea 40 onneton nainen, ei ole työtä,rakkautta eikä ystäviäkään ja toivoisin vain että löytäisin oman paikkani tässä maailmassa. Mutta löytyykö se? Yleistä tulkintaa toivon kuitenkin..

• MKV87

Hei kaikille! Kiitos tulkintapyynnöistä. Voin tehdä tulkinnan teille kaikille, mutta valmistautukaa odottamaan niitä hetkinen. Yhteen tulkintaan menee aikaa n. tunnin verran ja minulla alkaa nyt harmillisen kiireinen viikko. Mutta palaan linjoille piakkoin. Teen tulkinnat pyyntöjärjestyksessä.

Ihanaa talven jatkoa! :)

• Jotainjossakin

Voisitko katsoa vielä minulle? Olen työtön aikuinen nainen. En saa oikein mitään aikaiseksi tuntuu että elämä valuu oikeasti ohi. Tapasin miehen ihan kiva mies tuntuu etten oikein kiinnostu hänestäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      190
      5120
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      19
      1840
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      63
      1636
    4. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      11
      1541
    5. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1527
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      53
      1200
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1094
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      308
      993
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      196
      945
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      860
    Aihe