Hei! Teen tarot-tulkinnan viidelle ensimmäiselle kysyjälle.
Voit kysyä joko yleistulkintaa tai jotain spesifimpää.
Käytän Crowleyn korttipakkaa.
Jään odottelemaan kysymyksiänne!
– M.K.V.
Tarjolla viisi tulkintaa
10
290
Vastaukset 10
- 2017SA
Hei MKV! Kerrotko mitä uusi vuosi tuo elämääni? Ihmissuhteet/rakkaus- ja työasiat kiinnostavat erityisesti. Viime syksy oli ikävä. Onko valoa tunnelin päässä?
Kiitos vastauksestasi. - blind_H
Moi!
Katsotko minulle yleisesti tähän vuoteen? En rajaa mitenkään, jos jotain tiettyä vaikka nousisikin.
Kiitos Sinulle :) - Työtärahaajahyviäystäviä
Hei, voisitko minulle katsoa taloudellisesta tilanteesta, sekä ihmissuhteista. Ihmissuhteista lähinnä naisista, tuleeko suhteet paranemaan tummaan ja ristiveriseen naiseen.
Kiitos.- Yksinäisyysikävä
Hei, minulle rakkaus, työ, rahaasiat . Nainen eronnut vuosia sitten.
- Sielunkumppani_62_63
Hyvä M.K.V.
Voisitko valaista ja ohjeistaa ihmissuhdetilannettani? Vahva netti-ihastus sai kummallisia käänteitä vuodenvaihteessa. Mitä silloin oikeasti tapahtui? Tähän liittyy myös ihmeellinen rahakuvio. Mikä mies hän on? Ja mitä on edessä?
Mikä hänen tyttären tilanne on? - Joutsenensiivin
Heippa.Mitä näkyisi työelämään ja rakkauteen?Kaikki tuntuu menevän päin honkia.Kiitos.
- Rikkitotaalisesti
Miten pääsen pois tästä suhteesta?
- kungodeiauta
Toivottavasti katsot myös minulle, olen vaalea 40 onneton nainen, ei ole työtä,rakkautta eikä ystäviäkään ja toivoisin vain että löytäisin oman paikkani tässä maailmassa. Mutta löytyykö se? Yleistä tulkintaa toivon kuitenkin..
- MKV87
Hei kaikille! Kiitos tulkintapyynnöistä. Voin tehdä tulkinnan teille kaikille, mutta valmistautukaa odottamaan niitä hetkinen. Yhteen tulkintaan menee aikaa n. tunnin verran ja minulla alkaa nyt harmillisen kiireinen viikko. Mutta palaan linjoille piakkoin. Teen tulkinnat pyyntöjärjestyksessä.
Ihanaa talven jatkoa! :) - Jotainjossakin
Voisitko katsoa vielä minulle? Olen työtön aikuinen nainen. En saa oikein mitään aikaiseksi tuntuu että elämä valuu oikeasti ohi. Tapasin miehen ihan kiva mies tuntuu etten oikein kiinnostu hänestäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35619- 69606
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43561- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338