Hei! Teen tarot-tulkinnan viidelle ensimmäiselle kysyjälle.
Voit kysyä joko yleistulkintaa tai jotain spesifimpää.
Käytän Crowleyn korttipakkaa.
Jään odottelemaan kysymyksiänne!
– M.K.V.
Tarjolla viisi tulkintaa
10
225
Vastaukset
- 2017SA
Hei MKV! Kerrotko mitä uusi vuosi tuo elämääni? Ihmissuhteet/rakkaus- ja työasiat kiinnostavat erityisesti. Viime syksy oli ikävä. Onko valoa tunnelin päässä?
Kiitos vastauksestasi. - blind_H
Moi!
Katsotko minulle yleisesti tähän vuoteen? En rajaa mitenkään, jos jotain tiettyä vaikka nousisikin.
Kiitos Sinulle :) - Työtärahaajahyviäystäviä
Hei, voisitko minulle katsoa taloudellisesta tilanteesta, sekä ihmissuhteista. Ihmissuhteista lähinnä naisista, tuleeko suhteet paranemaan tummaan ja ristiveriseen naiseen.
Kiitos.- Yksinäisyysikävä
Hei, minulle rakkaus, työ, rahaasiat . Nainen eronnut vuosia sitten.
- Sielunkumppani_62_63
Hyvä M.K.V.
Voisitko valaista ja ohjeistaa ihmissuhdetilannettani? Vahva netti-ihastus sai kummallisia käänteitä vuodenvaihteessa. Mitä silloin oikeasti tapahtui? Tähän liittyy myös ihmeellinen rahakuvio. Mikä mies hän on? Ja mitä on edessä?
Mikä hänen tyttären tilanne on? - Joutsenensiivin
Heippa.Mitä näkyisi työelämään ja rakkauteen?Kaikki tuntuu menevän päin honkia.Kiitos.
- Rikkitotaalisesti
Miten pääsen pois tästä suhteesta?
- kungodeiauta
Toivottavasti katsot myös minulle, olen vaalea 40 onneton nainen, ei ole työtä,rakkautta eikä ystäviäkään ja toivoisin vain että löytäisin oman paikkani tässä maailmassa. Mutta löytyykö se? Yleistä tulkintaa toivon kuitenkin..
- MKV87
Hei kaikille! Kiitos tulkintapyynnöistä. Voin tehdä tulkinnan teille kaikille, mutta valmistautukaa odottamaan niitä hetkinen. Yhteen tulkintaan menee aikaa n. tunnin verran ja minulla alkaa nyt harmillisen kiireinen viikko. Mutta palaan linjoille piakkoin. Teen tulkinnat pyyntöjärjestyksessä.
Ihanaa talven jatkoa! :) - Jotainjossakin
Voisitko katsoa vielä minulle? Olen työtön aikuinen nainen. En saa oikein mitään aikaiseksi tuntuu että elämä valuu oikeasti ohi. Tapasin miehen ihan kiva mies tuntuu etten oikein kiinnostu hänestäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657295Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142668Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk491968Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901375Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.571171Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711147
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 1111029