Mistä vauhtia?

Epätietoinen88

MIstä nämä Joutsan jätkät oikeen vauhtia saavat?

12

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipipää99

      minä olen hakenut aina leivonmäeltä.

    • Idioottioot

      No jos et tiedä niin ei sulle kerrota. Pistä pää takasin pensaaseen mieluiten vaikka ruusupuskaan.

    • Dingeli

      Epätietoinen88 jos et tiedä niin ei sei se sulle kuulukkaan. Vedä vittu päähäs ja lähe joutsata pois. Ei sua täällä kaivata.

    • Ootidiootti

      Vauhtia? No vaikka ravintolasta ku ravintolasta. Menee itteensä 2 kertaa isommalle aukoo päätään niin varmaan löytyy vauhtia. Varmaan pitää olla idiootti kun ees kysyy. Varmaan kannattaa pysyy kotona jos on noin pässi

    • fjkplkk

      nakkikioskillahan aikoihnaan ratkottiin kuka painaa lyyliä yöllä, napakka isku palleaan ja voitto kotiin. tosin olinkin valmistautunut suojakumipakkauksella ja serveteillä yön tohinoihin.

    • hanuristako

      OTA hitos se gummi pois päästäsi , alkaa jösse näyttää aateliselta kun sinistyy.

    • koksulainen

      no nyt laitetaan joutsaan tulemaan vauhtia .jakelu alkaa ensi viikolla .tarkemmat tiedot tulee teille henkilökohtaisesti.

    • hurlumheips

      Joutsenlammen diskosta haetaan vauhdit ennen oravakiveä.

    • ajomieseikiirehdi

      lentokoneiden varalaskupaikalla hieman sormipillua ennen oravakiveä
      sitten hampurilaisen jälkeen kotiin tytön kanssa, aina ne tullessa oli neitsyeitä muttei enää aamulla,laadulla on leimansa

    • EiMitäänTasoa

      Edellä olevat viestit kertovat, joko älykkyysosamäärän olevan nollatasoinen, tai henkisestä rappiotilasta.

    • rupiKullitt

      Edellinen kuulunee saman sortin soikeisiin !!!! Mutenhan hÄÄÄÄ ei seilailisi näll palstoil . Nosta ny ees omaa egoas

    • Naatittavaakin

      Sängyn päädystä jaloilla !!! Niin johan painuu vaimoon et lopsahtelee vaaaaaaaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe