MIstä nämä Joutsan jätkät oikeen vauhtia saavat?
Mistä vauhtia?
12
679
Vastaukset
- pipipää99
minä olen hakenut aina leivonmäeltä.
- Idioottioot
No jos et tiedä niin ei sulle kerrota. Pistä pää takasin pensaaseen mieluiten vaikka ruusupuskaan.
- Dingeli
Epätietoinen88 jos et tiedä niin ei sei se sulle kuulukkaan. Vedä vittu päähäs ja lähe joutsata pois. Ei sua täällä kaivata.
- Ootidiootti
Vauhtia? No vaikka ravintolasta ku ravintolasta. Menee itteensä 2 kertaa isommalle aukoo päätään niin varmaan löytyy vauhtia. Varmaan pitää olla idiootti kun ees kysyy. Varmaan kannattaa pysyy kotona jos on noin pässi
- fjkplkk
nakkikioskillahan aikoihnaan ratkottiin kuka painaa lyyliä yöllä, napakka isku palleaan ja voitto kotiin. tosin olinkin valmistautunut suojakumipakkauksella ja serveteillä yön tohinoihin.
- hanuristako
OTA hitos se gummi pois päästäsi , alkaa jösse näyttää aateliselta kun sinistyy.
- koksulainen
no nyt laitetaan joutsaan tulemaan vauhtia .jakelu alkaa ensi viikolla .tarkemmat tiedot tulee teille henkilökohtaisesti.
- hurlumheips
Joutsenlammen diskosta haetaan vauhdit ennen oravakiveä.
- ajomieseikiirehdi
lentokoneiden varalaskupaikalla hieman sormipillua ennen oravakiveä
sitten hampurilaisen jälkeen kotiin tytön kanssa, aina ne tullessa oli neitsyeitä muttei enää aamulla,laadulla on leimansa - EiMitäänTasoa
Edellä olevat viestit kertovat, joko älykkyysosamäärän olevan nollatasoinen, tai henkisestä rappiotilasta.
- rupiKullitt
Edellinen kuulunee saman sortin soikeisiin !!!! Mutenhan hÄÄÄÄ ei seilailisi näll palstoil . Nosta ny ees omaa egoas
- Naatittavaakin
Sängyn päädystä jaloilla !!! Niin johan painuu vaimoon et lopsahtelee vaaaaaaaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267