HD,BMW ja Triumph

Uggi

Mikä näistä arvo pyöristä on järkevin ja mikä malli??

7

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

HD JA Bemu on useasti käytettynäkin hinnoissaan, Trumppa sen sijaan usein lähtee halvalla käytettynä. Mutta fiilis pelejä kaikki tyynni. Ei se ajo-nautinto sitä jälleenmyynti arvoa katso.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

• Kultaakinarvokkaampaa

Ei tuo trumppa mikään halpa peli ole, nämä on niitä ns. Arvopyöriä, tietty voi japskillakin olla tiettyjä malleja, eikä vanhemmista bemareista kuin R mallit vain

• Veteraanipyöräilijä

Noitten ylläpito on kallista, jos ei itse osaa tehdä mitään. Enemmän HD JA TRUMPPA fiilistelypyöriä, killotusta ja huoltoa himoitseville, ei niinkään matka-ajoon enemmän kulman ja kioskinkiertoon. BMW:n boxerilla voi jo uskaltautua reissuun, K-mallia vaivaavat kiusalliset pikkuviat. Noista valitsisin siis BMW:n.

• MopooOoo

Ei ne hd:n öljyn vaihdot tai renkaat vie enempää kuin muissakaan pyörissä ja samaa bensaa syövät.
        Museoikäiset on erikseen ja silloin huollettavaa tulee merkistä riippumatta.

• Merkinpäälle

Joku vois vielä lisätä Ducatin ja Motoguzzin?

• vastauson

Tyhmä kymysys?

• Räyheepeli

Iso Guzzi alle vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1752
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1581
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1122
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe