en saa unta

uneton475

Hei en saa mitenkään unta olen niin kyllästynyt tähän että itken mikä tähän voisi auttaa

15

1566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksinäinkäyjokailta

      Mulla on tismalleen sama ongelma uni ei tule vaikka mitä tekis ja vaikka kuinka monta tuntia valvois mikään ei auta tässä lähtee järki

    • uyw56u6

      Minä kärsin kymmenkunta vuotta unettomuudesta. Mirtazapin-lääkitys vaikuttaa korjanneen ongelman pysyvästi. Sain ensimmäisen reseptin käväistessäni yksityisellä psykiatrilla juuri tuon unettomuuden vuoksi.

      • Samaamieltä91337

        Täytyy sanoa kans että mirtazapin lääkitys kannattaa jos pakko jotai ottaa . Ei ole samanlaisia koukuttavia vaikutuksia kuin bentsoissa. Zopinoxit auttavat nukahtamaan mut unenlaadusta en osaa sanoa.


      • eTwgtwg

        Nukahtamislääkkeet ovat ok kun ei käytä jatkuvasti. Mirzapiini on neurolepti joilla on myös omat riskinsä.


      • tarkista.faktasi

        Se on antidepressantti, ei neurolepti!


      • sdfghjgf
        tarkista.faktasi kirjoitti:

        Se on antidepressantti, ei neurolepti!

        Lihotuslääke se on.


    • kavala_lääke

      Ottakaa selvää mirtazapinista ennen kuin alatte käyttämään sitä. Kaikille se ei sovi. Alkuun voi tuntua hyvältä, pettävän hyvältä.

      • Sipeko1970

        minulla meni pää sekasin lääkkeestä.3.75mg


    • Mjaahasja

      Kannattaa mennä vain suoraa lääkäriin hakemaan uni lääkkeet. Ihan vaan kokemulsesta voin sanoa ite kun en menny vastaku 2 viikon patjalla makaamisen jälkee niin sen jälkee ollaanki oltu pitkän aikaa sairas eläkkeellä toipumassa..

    • Unettomuus johtuu usein foolihapon ja biotiinin,jotka ovat B-vitamiineja,sekä koliinin puutteesta.
      Kivennäisaineista unettomuutta aiheuttavat kalsiumin,magnesiumin sekä myös kuparin puute.
      Aminohapoista tryptofaani.
      B-vitamiinit kannattaa käyttää tuotteina jotka sisältävät kaikki B-vitamiinit yhdessä pillerissä,koska ne vaikuttavat usein yhdessä eri toiminnoissa.
      Kokojyväviljan korvaaminen valkoisella viljalla on yleisin syy vitamiinien ja kivennäisaineiden puutteeseen.
      Koliinia on lesitiinissä jota löytyy luontaistuotteita myyvistä kaupoista.Tarkasta
      parasta ennen päiväys ja lue kuinka tuotetta on käytettävä ja säilytettävä.

    • Magn_ak

      Reilusti illalla Magnesiumia. Jotain muuta kuin oksidi-muotoa. Moni B-viamiinia ja D-vitamiinia sekä E-EPA:a myös.

    • Tämä-satsi-antaa-unen

      95%:n varmuudella (ilman sivuvaikutuksia);
      - teaniini 200-500mcg
      - tryptofaani 200-500mcg
      - kauranversouute (Avena Sativa) 10 20tippaa iltateehen
      - b12 vitamiini 1-5mg, mielellään suussa sulavaa
      (https://www.tokmanni.fi/terveystuotteet/vahva-b12-100kpl-imeskelytab-vadelma/6430051515446/dp)
      - melatoniini (1-5mg), tavallista ja/tai pitkävakutteista
      kaikki nuo aineet ovat elimistön omia tuotoksia lukuunottamatta kauranversouutetta, joten ne eivät vahingoita elimistöä.
      kaikkea ei tarvitse ottaa normaalisti, voi kokeilla mikä auttaa parhaiten.. kannattaa aloittaa vaikka; kauranversouute, b12 vitamiini, melatoniini

      Tuolla muualla mainitttu magnesium lisää unta. Hyvä magnesium on voide;
      https://www.sinunapteekki.fi/catalog/magnesium-strong-magnesiumvoide-p-5618.html
      esim polven takapintaan, siellä on ohut iho ja imeytyy suoraan verenkiertoon.

    • BatmanForever

      Kannattaa kuunnella Cheekkiä, niin jo uni tulee:DDDDD

    • Myös-tässä-hyvä-unilääke

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe