Minä ehdotan Vanhimmat ja Viisaimmat -satin tilalle Pitäydytään omissa asioissa -sattia. Lähetetään kaikille yli 7 800 minuutin sattaajille, varjonikeille ja keskustelupalstanikeille, seksin ja juttuseuran vonkaajille ja alle ja yli neljäkymppisille hyvissä ajoin pikkuposti taikka mikä sisäinen kirjelaatikko se nykyisin on. Siinä kerrotaan ne päivät, jolloin on turha tulla kaappiin koputtelemaan, eli aina. Ihan turha soitella taikka punastella taikka huudella isoilla kirjaimilla nikkiä, tai luultuja nikkejä. Ja sama takaisin, että minä annan olla rauhassa jos sinä annat olla. Minä aion hakea tälle EU-rahaa ja Sipilän siunauksen.
Ei, kyllä tästä vielä iloisia aikoja seuraa
3
182
Vastaukset
- naerornot
On se taas räksy räksyttämässä täällä,ei mitään tapoja ,lakkaisit muita haukkumasta ja kertoisit miten sun pää voi.Yritä keksittyä olennaiseen ja vaihda vaikka nikkiä.
- bööööööööööööööh
Kyllä bella vaihtaa päivittäin ja useammankin kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104758- 47674
- 36633
- 47623
- 30611
- 40605
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506