Nyt on loistava hahmo Putouksessa. Niin negatiivinen kun ihminen vaan voi olla. Ja niin tuttu. Lesken
Aina Inkeri Ankeinen
103
2196
Vastaukset
Menehän lasten aloituksiin.
Tämä on 60
H.- 1lesken
hunksz:lle
Putous on perheohjelma.
L - putous-syrjitetty
Outoa kyllä, että mainostavat perhe-ohjelmana. Luulen kyllä että siellä tapahtuu paljon sellaista mikä ei olisi lasten kuultavaa.
En katsonut kun minulla ei ole niin pieniä lapsia, eikä kotona muutenkaan enää. - 1lesken
putous-syrjitetty kirjoitti:
Outoa kyllä, että mainostavat perhe-ohjelmana. Luulen kyllä että siellä tapahtuu paljon sellaista mikä ei olisi lasten kuultavaa.
En katsonut kun minulla ei ole niin pieniä lapsia, eikä kotona muutenkaan enää.putous-syrjitty:lle
Ymmärsinkö oikein? Et katsonut koko ohjelmaa ja silti luulet tietäväsi. Eilisessä Putouksessa oli jopa lasten osuus. Olisiko niin, että kun viimevuoden voittaja" "Pikkuvanhanen" on nyt ohjaajana, meno on enemmän koko perheelle sopivaa. Itse tykkäsin todella. Lesken - ainaoikeassaa
putous-syrjitetty kirjoitti:
En katsonut kun minulla ei ole niin pieniä lapsia, eikä kotona muutenkaan enää.Jos on joutunut kadulle asuun niin kotona on tosiaan vaikeaa hengata.
Minusta Abdul Tuisku oli paras, Aika uskottava oli myös tämä Aino Inkeri.
Negatiivisuutta olen vaistoavinani täällä palstallakin.- seontiina
putous oli taas niin hyvä
posket tuli kipeeks kun nauroi
hahmot oli tosi hyviä
vielä ensi katsomalta en osaa sanoo kuka oli paras mun mielestä. - Siilimuorikka3
Aina Inkeri Ankeinen on tositv-hahmo :D.
- putoufani
Aina Inkeri Ankeinen oli kaikkein paras. Isä Nitro oli myös hyvä. Muut sähläsivät aika paljo. En pitänyt Abdul Tuiskusta, ylinäytteli ja noita on ennenkin nähty.
- Vitaplus
Surullista, että hahmo on loistava, koska on niin negatiivinen ja todellinen. Kivampaa tietysti olisi, että todellisuus olisi vähän valoisampi eläkeläisnaisen kuvan osalta. Jos ei muuten, niin siksi, että näiden Aino-Inkereiden kanssa on tosi vaikeaa elää ja olla, silloin kun he ovat elävässä elämässä.
Miten tällaisiin ihmisiin todelllisessa elämäsää pitää suhtautua? Kiertää kaukaa, nauraa vai mitä? Vai onko hahmo tuttu siksi,että se tosiaan sisältää paljon piirteitä nykyisistä eläkeläisistä yleensä, kukaties jopa sinusta ja minusta? Karrikointi on vaikea asia, sille nauraa,mutta ei huomaa, että se kukaties onkin kuvaus naurajasta itsestään. Mitähän varten nämä valittajat muuten aina ovat naisia? - kierränkaukaa
Aina Inkeri on paras, sillä on niin luonnollinen, olen nähnyt näitä tyyppejä paljon, ihan oikeasti jo työssä ollessa :)
Johtuneekohan siitä että Aina Inkerin hahmossa oli paljon tuttua että en ensin oikein tahtonut sulattaa sitä. Olen nähtävästi saanut tarpeekseni noista maailman murjomista valittajista että teki mieli paeta sketsihahmoakin.
- Ainafani
Tykkäsin myös Aina Inkeri Ankeisesta. Ihan huippu hahmo. Toivottavasti voittaa hahmokilpailun. Otan hahmon ihan opetuksena, etten ikinä itse ala samanlaiseksi. :D
- kintuille.kusijat
Kannattaa tosiaan ottaa opikseen. Olikos se viime vuonna Riku Niemisellä kanssa mummohahmo? Taitaapi olla notta naisten on vaikeampi näytellä papparaista.
- 1lesken
kintuille.kusijat kirjoitti:
Kannattaa tosiaan ottaa opikseen. Olikos se viime vuonna Riku Niemisellä kanssa mummohahmo? Taitaapi olla notta naisten on vaikeampi näytellä papparaista.
Aina Inkeri ihan parasta jälleen Putouksessa. Ja se laulu. Räjäytti kyllä nyt potin. Mieletön, erittäin hyvä näyttelijä takana. Mikä pokerinaama. Jes. Lesken
- 111222333
En pystynyt katsomaan Putousta kuin alkuosan kun muut halusivat uutisille. Tämä hahmo Ankeinen voi mielestäni loukata joitakuita iäkkäitä. Miksi pilkata pitsikappojansa ja seinävaatteitansa ym. Valittajia voi ottaa, mutta ei pilkata.
Minusta tällä palstalla löytyy pahimmat valittajat ! Ilkeää löytyy vastaukseksi joka asiaan. Miksi siis etsiä muualta kun hallitsette hahmon !
Täytynee katsoa netistä loppuosa ko ohjelmasta.- Munaisetlehdet
Oi Luojaaaaaa ota SINUt poiiiiiiis tältä palstaltaaaaaaaaaaa. Vie vitosiiiiiiiiin tai satasiiin.
- aina-ilonen
Kuten totesi Hunks tuolla ylempänä oli samaa mieltä kanssasi kun H on n-i-i-n vanha, Ankeinen voi mielestäni loukata joitakuita iäkkäitä!!!
- 1lesken
111222333:lle
Minulle kolahti kuin metrin halko päähän nuo Aina Inkerin pitsikapat ja seinäraanut. En ole ikinä kuulunut noihin pitsinnypläys- juorukerhoihin, joihin käsittääkseni kuuluu Aino Inkerin tapaisia valittavia, elämäänsä tyytymättömiä akkoja. Eivät ole uskaltaneet elää ja ovat sitten helkutin katkeria elämättömästä elämästä. Jäljellä ovat isot tuhkimoraanut seinillä ja valtavat kasat virkattuja liinoja, päiväpeitteitä ja verhoja. Siihenkö se nuoruus ja keski-ikäisyys meni. Ihminen katuu eniten iäkkäänä, istuessaan nakkilalaisessa keinutuolissa, elämätöntä elämää. Kuka nyt voisi loukkaantua totuudenpuhujalle. Hyvä Aina Inkeri Lesken - 111222333
Sinä juuri olet tuon AIA:n esikuvia, ei kodin sisustuksella ole väliä. Myös Muinaisetlehdet on tyypillinen valittaja ja työpaikkakiusaaja.
Kun ei ole kykyä nähdä mitään moitittavaa itsessä, se on työpaikka/koti/koulukiusaajan tuntomertti.
Itse en ole missään kerhoissa, mutta ne eivät uskoakseni kenestäkään kiusaajaa tee vaan luonne. - 1lesken
111222333 kirjoitti:
Sinä juuri olet tuon AIA:n esikuvia, ei kodin sisustuksella ole väliä. Myös Muinaisetlehdet on tyypillinen valittaja ja työpaikkakiusaaja.
Kun ei ole kykyä nähdä mitään moitittavaa itsessä, se on työpaikka/koti/koulukiusaajan tuntomertti.
Itse en ole missään kerhoissa, mutta ne eivät uskoakseni kenestäkään kiusaajaa tee vaan luonne.111222333:lle
Minä, Aina Inkerin esikuva. Anna mun kaikki kestää. Kodin sisustuksella on väliä. Seinilläni ei riipu tuhkimoryijyt eikä gobeliinit. Eikä yhtään pitsiliinaa ole missään. Nahkadivaani, baaripöytä ja saaristolaispöytä löytyvät. Aino Inkeri tuulettaa oivasti pölyisiä vanhoja sisustuksia, ja tekee sen huumorin keinoin. Ei pidä loukkaantua, jos osuu kohdille. Kerhoista puheenollen kerhot eivät tee ihmistä, mutta ihmiset tekevät kerhot. Lesken
- Tuttu.hahmo
Ainalla ihana beessi villatakki, tuli ihan palsta mieleen :D
- Pulp-fictio
No se some-ryhmä.....nytkö vai tulevaisuudenkuva.
Isä Nitron silmät ja selitykset...pyrskähdyksiä ja millä vempaimella hän liukuu. Tulee mieleen venäläiset naiskansantanssijat joltain 1970-luvulta, kun ikäänkin liukuivat, mikä tietenkin oli ihan vaikuttavaa ja taitavaa. - 1lesken
Pulp-fictio kirjoitti:
No se some-ryhmä.....nytkö vai tulevaisuudenkuva.
Isä Nitron silmät ja selitykset...pyrskähdyksiä ja millä vempaimella hän liukuu. Tulee mieleen venäläiset naiskansantanssijat joltain 1970-luvulta, kun ikäänkin liukuivat, mikä tietenkin oli ihan vaikuttavaa ja taitavaa.Isä Nitrolla on kaavun alla tasapainoskootteri. Hän tasapainoilee polviensa varassa. On siinä polvet kovilla. Lasken
- Pulp-fictio
1lesken kirjoitti:
Isä Nitrolla on kaavun alla tasapainoskootteri. Hän tasapainoilee polviensa varassa. On siinä polvet kovilla. Lasken
Ja ruvella, jos "viilettää " koko kisan....
- mitenosuvaa
Ei loukkaa, tunnistin itseäni ja tuo kansanradion kuuntelukin eli juuri noin minäkin elän :)
- suvenelli1
Voi, Aina Inkeri Ankeinen on kuin kopio minusta. Erotuksena se, että minulla on harmaa villatakki.
Isä Nitrolla tosiaankin hyvä katse. Muut olivat aika kliseisiä hahmoja, mutta ehkä petraavat. Ikävä ihan Raisa Reikänaamaa.- voi.ymmi
Minulla taas on ikävä Leena Hefneriä os. Herppeenluoma tai vaikkapa Ymmi Hinaajaa. Todellakin, todellakin.....
- suvenelli1
Toivotaan, että kevään kuluessa nämä uudet "herppeen luomat" puhkeavat kukkaan. Kyllä meidän tulisi saada enempi naurua vaikka naurettavuuksien kautta :)
Oikeastaan minussa on paljon Aino Inkeriä. Minulla on myös yhden huoneen seinällä joutsenlampi seinävaate. Meillä oli sellainen aikoinaan kotona, näin Tori.fi sivulla ja tilasin. Tytär oli haltioissaan kun alkuperäinen seinävaate tuli kotoani meille hänen lapsuudessaan ja hävisi jonnekin aikojen saatossa.
Tykkään myös pitsiverhoista, en pitsinvirkkuusta.
Asunto on oikea tyylien sekamelska, mutta moni on kehunut viihtyisäksi. Tässä vastapäätä on seinävaate missä on Buddan kuva, patsas on myös tuolla hyllyssä.
Tykkään yhä Abdul Tuiskusta, Aino Inkerikin on hyvä samoin isä nitro.- suvenelli1
Aika monen lapsuuden kodeissa ja mummoloissa on varmaan ollut noita ryijyjä ja seinävaatteita. Mä muistan ruskean sängynpeitteenkin lapsuudenkodista.
Ja jokainen on varmaan jonkin sortin Aina Inkerin kohdannut. No, mä näen peilistä joka päivä. Mulla ei ole kyllä niin hyvä lauluääni. - Lapsuuden-aito-koti
Meillä oli tapettiin tapettuja kärpäsiä seinäryijynä, aitoa liveä, ei ollenkaan huono ratkaisu. Joskus niitä oli kaksi päällekkäin, sai kolmiulotteisen vaikutelman. Lutikoista olisi saanut hyvän kontrastin mutta sellaiset eivät suvainneet kotiimme saakka. Perhosia en liimannut tapettiin.
- Pulp-fictio
Musta Abdul Tuiskun kohteliaisuus on vertaansa vailla....
- suvenelli1
"Musta Abdul ". Kiitos :)
- Pulp-fictio
suvenelli1 kirjoitti:
Aika monen lapsuuden kodeissa ja mummoloissa on varmaan ollut noita ryijyjä ja seinävaatteita. Mä muistan ruskean sängynpeitteenkin lapsuudenkodista.
Ja jokainen on varmaan jonkin sortin Aina Inkerin kohdannut. No, mä näen peilistä joka päivä. Mulla ei ole kyllä niin hyvä lauluääni.No, Aino Inkeriä minusta ei saisi tekemälläkään, mutta siihen läpitunkevaan ääneen, mikä hyydyttää korvat, olen kyllä törmännyt.
Eräällä tuttulla, joka nauttii pari pikaria liikaa, ääni korottuu oktaavin....ehkä toisenkin, mutta jokuhan voisi sanoa, että sekin onhan taito. - ent.siivoojaparka
Pulp-fictio kirjoitti:
No, Aino Inkeriä minusta ei saisi tekemälläkään, mutta siihen läpitunkevaan ääneen, mikä hyydyttää korvat, olen kyllä törmännyt.
Eräällä tuttulla, joka nauttii pari pikaria liikaa, ääni korottuu oktaavin....ehkä toisenkin, mutta jokuhan voisi sanoa, että sekin onhan taito.Piti ihan viime yönä etsiä juutuupilta, mikä se sellainen Aina Inkeri Ankeinen on.
Voihan miten riivattu ääni voi ihmisen kurkusta purkautua. Melkein kun Saara Aalto pahimmillaan. Ulkonäössä ei mitään vikaa hänelläkään.
Huomasin myös, että Suomessa on jo valittu Euroviisuedustaja. Ihan mukavan kuulonen kappale, mutta noihin kisoihin ...
Ruotsissa on ensimmäinen osakilpailu vasta ensi lauantaina. - Pulp-fictio
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Piti ihan viime yönä etsiä juutuupilta, mikä se sellainen Aina Inkeri Ankeinen on.
Voihan miten riivattu ääni voi ihmisen kurkusta purkautua. Melkein kun Saara Aalto pahimmillaan. Ulkonäössä ei mitään vikaa hänelläkään.
Huomasin myös, että Suomessa on jo valittu Euroviisuedustaja. Ihan mukavan kuulonen kappale, mutta noihin kisoihin ...
Ruotsissa on ensimmäinen osakilpailu vasta ensi lauantaina.Ihan ok. Tyylikäs paketti.
En ole tänä vuonna muutoin seurannut yhtään. En tykkää tästä UMK-tyylisestä kilpailusta ja varsinkin, kun oli se jonninjoutava ns. asiantuntijaraati. Aina valitsivat sellaiset, joista löytyi se häviäjä takuuvarmasti. Joku nuorisoryhmä menestyi kivasti. Useana vuonna olen mieluummin seurannutkin Ruotsin karsintoja. Jotenkin upeat raamit kilpailulle. Tuohan on yhden ryhmän ammatti, musiikki, soittaminen ja laulaminen.
Sain vatsanväänteitä aikoinaan, kun siinä raadissa oli joku hattarapää, joka muka vastasi koko fiaskon toteutumisesta.
- uuuuiih
Hupaisaa kun ei sanoa mitään etteikö olisi juuri minua itseäni koskevaa. Voihan asioista puhua ilman että juuri olisi jotain mieltä siksi kun itsellä näin. Että yksi närkästyi kun itsellä muka on gobeliini tai pitsiverhot tai niin edelleen. Jokaisella saa olla ihan mistä pitää.
Toivoisin että voisi keskustella asioista ilman sinä sitä minä tätä. Eikö maailma ole liiaksi oman navan ympärillä ?
Jotkut täällä haluavat ajaa joitakin pois. Miksi he itse ovat palstalla ? - Heikunkeikku
Saako tehdä putkahduksen ja putkahtaa palstalle. Mä tein niin.
En ole Putous-ohjelmaa katsonut aikaisemmin, mutta nyt aloin.
Oikeastaan ihan hauska ohjelma.
Nuo "hahmot", ne ovat veikeitä. Näyttelijöillä etten sanoisi vähäköku vaativa homma.
Minua naurattaa tuo Aina Inkeri Ankeinen. Näyttelijän suoritus suorastaan huikea. Ainakaan tähän asti ei ole pokka pettänyt. Sitä ihmettelen. :)
Tuo "hahmo" on kerrassaan hyvin keksitty juttu.
Toinen hahmo on Isä Nitro. Hyvänen aika sentäs, sekin ajateltu aivan viimesen päälle.
Saattaahan olla, että mieleni muuttuu ja alan naureskelemaan jollekin toiselle hahmolle, mutta tähän asti noi on parhaita. Ai niin joo, se hieman vatsakas mies, minkä niminen olikaan, niin hän on erittäin hyvä näyttelijä ja saatan alkaa häntäkin fanittamaan.
Yllätyin, että toi ohjelma oli niin hmmmm..., miten sanoisin, hauskuuden lisäksi älyttömyydessään älykäs. Jotenkin noin sanon.- suvenelli1
Ai niin tämä entinen julkkis :) Onpahan muuten hänkin habitukseltaa niin aito. Ihan uusi näyttelijälahjakkuus minulle, kuten myös tämän Aina Ilonan hahmoa näyttelevä Pilvi.
- Heikunkeikku
suvenelli1 kirjoitti:
Ai niin tämä entinen julkkis :) Onpahan muuten hänkin habitukseltaa niin aito. Ihan uusi näyttelijälahjakkuus minulle, kuten myös tämän Aina Ilonan hahmoa näyttelevä Pilvi.
Kaikki näyttelijät ovt minulle vieraita, mutta mitä siitä sitte:) , ovat hyviä.
Putouksessa aikaisemmin on ollut yhtenä hahmona eräs, joka seurusteli mun nuorimman pojan kanssa, mutta en siitä hänen hahmostaan osaa sanoa mitään, koska en ole putousta seurannut. Nainen ihan hyvä normaalissa elämässään.
Oliko hahmon nimi "entinen julkkis"? Siis se mies. Hän on erityisen rohkean hyvä tyyppi. Tykkään. - suvenelli1
Heikunkeikku kirjoitti:
Kaikki näyttelijät ovt minulle vieraita, mutta mitä siitä sitte:) , ovat hyviä.
Putouksessa aikaisemmin on ollut yhtenä hahmona eräs, joka seurusteli mun nuorimman pojan kanssa, mutta en siitä hänen hahmostaan osaa sanoa mitään, koska en ole putousta seurannut. Nainen ihan hyvä normaalissa elämässään.
Oliko hahmon nimi "entinen julkkis"? Siis se mies. Hän on erityisen rohkean hyvä tyyppi. Tykkään.Katos mä nimenomaan tarkoitin, että on hyvä, kun ei ole tuttu näyttelijä, ei ennakko-odotuksia eikä tule verrattua. Ei sen hahmon nimi ollut "entinen julkkis" :), mä en vaan muista sen hahmon nimeä.
Sinähän olet sitten tavallaan niinku julkkiksen ex-avoanoppi tms. :)
- uuuuiih
Ankeisen esikuvaksi sopisi myös esim. Krista S, vaikka onkin vastakohta.
Perustelut
- ikuinen sössötys puhetapa
- teennäinen esiintyminen
- pukeutuminen mautonta
Ankea juuri näistä syistä.
(Nyt tulee lunta tupaan)- suvenelli1
Joops, ei ole minuunkaan Kristan tuuli "iskenyt". Taitaa kuitenkin olla liian nuori Aina Ilonalle. "Pissaliisaksi" sopiva.
(Hyi minua! Eläköön rumat ja arat!)
- uuuuiih
Vasta tänään katsoin Noin viikon uutiset kakkoselta. Sille sai tosiaan nauraa.
Kunhan maltan, katson tuon Putouksen kokonaan.- 1lesken
Aina Inkeri jatkaa tajutonta rooliaan. Hän ei jämähdä yhteen aiheeseen vaan luo uutta ja erillaista. Oli mahtavaa kun hänellä oli mieskuoro laulamassa tuttua kipaletta. Tänäänkin hän taas pesi tullen mennen muut kilpailijat. Jes Lesken
- suvenelli1
Ei voi muuta kuin kompata. Museossa laulaminen sykähdytti myös.
- Pulp-fictio
Abdul Tuisku eli näyttelijä Ernest Lawson on lahjakas näyttelijä.
Otin tuon pölyisen kristallipallon. Povaan hänelle kansainvälistä menestystä. Tuisku söpöily ja nuo "meillä Afrikassa" heitot hauskoja.
Isä Nitro hartaine ilmeinen = miten pokka pitää? ja Aina Inkerin
karmee ääni.
Ihan hauska. - uuuuuuiiii
Olen varmaan ankeinen, mutta minusta Putous oli tylsä ainakin eilen. Krissen poukkoilu turhaa, mitkään hahmot eivät sykahdyttäneet. Pääsette syyttämään minua, mutta männä vuosina ohjelma oli hauska. Ei ole näyttelijöiden syy vaan hahmoissa ei ole ytyä.
Miksi pitäisi syyttää, ellet pitänyt, niin se on sinun asiasi.
En ole ikinä katsonut Putousta, joten en voi siitä mielipidettä lausua suuntaan enkä toiseen.
Ehkä pitäisin, ehkä en.- Pulp-fictio
Ancelina kirjoitti:
Miksi pitäisi syyttää, ellet pitänyt, niin se on sinun asiasi.
En ole ikinä katsonut Putousta, joten en voi siitä mielipidettä lausua suuntaan enkä toiseen.
Ehkä pitäisin, ehkä en.Harrastan pikakelausta....eläkeläisen pitää olla tarkkana ajankäytön suhteen. (hih).
Tämähän ohjelma on sukua, nyhtää tyhjästä eli ammattinäyttelijät pistetään koitokseen.
- korppis11
Eilen illalla vilkuilin ensimmäistä kertaa ohjelmaa saunomisen ohessa takkahuoneen televisiota. Saunominen ja löylyttely onnistuI hyvin ohjelman aikana kun siinä oli tylsiä osioita ja pitkiä mainostaukoja.
Oikeesti ei mun makuista huumoria.
Jos joku pitää nimetä mielenkiintoiseksi hän on Abdul Tuisku, jonka kommentti osui hyvin suomalaiseen juhlamenoon museon kansallispukuosastolla. - Siilimuorikka3
Ankeinen voittaa.
Ankeudessaan ja todentoisuudessaan hauska, paras :).
Abdul toinen hyvä.- suvenelli1
Aina Inkeri on omantiensä kulkija. Monellako olisi pokkaa laulaa museossa hartaasti. Taidan napata Aina Inkeriltä käyttäytymisideoita omaan elämääni. Huomenna Prisman kassojen takana ensimmäinen julkinen esiintyminen.
suvenelli1 kirjoitti:
Aina Inkeri on omantiensä kulkija. Monellako olisi pokkaa laulaa museossa hartaasti. Taidan napata Aina Inkeriltä käyttäytymisideoita omaan elämääni. Huomenna Prisman kassojen takana ensimmäinen julkinen esiintyminen.
Eikö tuo Aina Inkeri ole roolihahmo, näyttelijä on sen takana.
Mutta esiinny ihmeessä, jos pokka pitää :)- suvenelli1
Ancelina kirjoitti:
Eikö tuo Aina Inkeri ole roolihahmo, näyttelijä on sen takana.
Mutta esiinny ihmeessä, jos pokka pitää :)Kyllä kyllä on roolihahmo, mutta niin elävä. Fanitan Aina Inkeriä. Kunpa pokka pitäisi, varmasti moni ilahtuisi.
suvenelli1 kirjoitti:
Kyllä kyllä on roolihahmo, mutta niin elävä. Fanitan Aina Inkeriä. Kunpa pokka pitäisi, varmasti moni ilahtuisi.
Kerro aika ja paikka, tulen katsomaan ja lujasti aplodeeraamaan.
- Heikunkeikku
Mun mielestä tuo Ankeinen on kertakaikkisen koomillisen hauska.
Kuinka ihminen VOI näytellä noin ankeaa tyyppiä:) Ei pienintäkään naurunvirnettä huulilla, vaan koko ajan esitys pysyy hanskassa.
Ja mikä Ääni:)
Ja mikä kävelytyyli ja koko olemus.
Heitän säkillisen verran plussia tälle roolihahmolle.
Pläts, sinne meni. Ancelina kirjoitti:
"Ancelina"
"Älykäs keskustelu käy yhä vaikeammaksi.
Täältä kun puuttuu se älykkyys."
luv
H.Heikunkeikku kirjoitti:
Kuinka ihminen VOI näytellä noin ankeaa tyyppiä:) Ei pienintäkään naurunvirnettä huulilla, vaan koko ajan esitys pysyy hanskassa.
Pläts, sinne meni."Älykäs keskustelu käy yhä vaikeammaksi.
H.suvenelli1 kirjoitti:
Kyllä kyllä on roolihahmo, mutta niin elävä. Fanitan Aina Inkeriä. Kunpa pokka pitäisi, varmasti moni ilahtuisi.
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
luv
H.hunksz
Ei sinun siis kannata tässä aloituksessa aikaasi tuhlata.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Ei sinun siis kannata tässä aloituksessa aikaasi tuhlata."Ancelina"
Kulta, eikös se vahingon-ilo ole sitä parasta?
Typery(y)ksille nauraminen.
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Kulta, eikös se vahingon-ilo ole sitä parasta?
Typery(y)ksille nauraminen.
H.hunksz
Etkö voi naureskella ihan itseksesi, siinä trimmatussa mediatuolissasi pyörien.
Minulta tuo onnistuu, vaikkapa laatikkoruokia lämmitellessäni.
Ei kaikkea tarvitse näkösälle näpytellä.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Etkö voi naureskella ihan itseksesi, siinä trimmatussa mediatuolissasi pyörien.
Minulta tuo onnistuu, vaikkapa laatikkoruokia lämmitellessäni.
Ei kaikkea tarvitse näkösälle näpytellä."Ancelina"
Tiijät ihahyvi että keskustelu ei hyrisemällä edisty.
Hyvässä-lykyssä vajoaa vain suudelmaksi.
H.- suvenelli1
Ancelina kirjoitti:
Ei, kun esiintymisen täytyy tulla kaikille yllätyksenä :)
- suvenelli1
hunksz kirjoitti:
H.Älä tuu droppaa mun tunnelmaa.
Neljän Emman Vesala
https://www.youtube.com/watch?v=j8WjCATTuk4
(Omia sanojasi käyttäen: Mene heevettiin!) - suvenelli1
Heikunkeikku kirjoitti:
Pläts, sinne meni.Aivan mahtava roolisuoritus!
hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Tiijät ihahyvi että keskustelu ei hyrisemällä edisty.
Hyvässä-lykyssä vajoaa vain suudelmaksi.
H.hunksz
Vai onko tarkoituksesi johdattaa keskustelu siihen, mikä sinä oikeasti oletkaan ja ehkä "piip"-kerjuuseen.
:)
Annahan ihmisten jutustella, ei kaiken aina tarvitse niin älykästä olla.
Aina Inkerinkään.suvenelli1 kirjoitti:
Ei, kun esiintymisen täytyy tulla kaikille yllätyksenä :)
Suvenelli, jään sitten sitä yllätystä paitsi. Ah, mitä menetänkään.
- suvenelli1
Ancelina kirjoitti:
Suvenelli, jään sitten sitä yllätystä paitsi. Ah, mitä menetänkään.
Kannattaa olla tarkkana Prisma-kaupoissa. Kevät saa ja suvenellin reviiri lajentuu ties vaikka kotikonnuillesi.
Juomma paakelsikaffet jos kohtaamma :) - Siilimuorikka3
Heikunkeikku kirjoitti:
Pläts, sinne meni.Todellisessa elämässä tuollainen tyyppi ei jaksaisi hauskuttaa kauan. Siis toiset eivät jaksaisi tuota ankeutta :). Ja kun noita tuollaisiakin tyyppejä todella on :).
suvenelli1 kirjoitti:
Kannattaa olla tarkkana Prisma-kaupoissa. Kevät saa ja suvenellin reviiri lajentuu ties vaikka kotikonnuillesi.
Juomma paakelsikaffet jos kohtaamma :)Jos kiertueesi yltää Lappeenrannan Prismaan, olen takuulla paikalla.
Minä tarjoan kaffeet :)- Siilimuorikka3
suvenelli1 kirjoitti:
Oikeat todelliset ankeiset eivät lähde museoon tai ylipäätään mihinkään :).
- Heikunkeikku
Siilimuorikka3 kirjoitti:
Todellisessa elämässä tuollainen tyyppi ei jaksaisi hauskuttaa kauan. Siis toiset eivät jaksaisi tuota ankeutta :). Ja kun noita tuollaisiakin tyyppejä todella on :).
Toden totta kuulepas Siilimuorikka. Aloin ihmettelemään, että miten saatoinkaan ihastua juuri tuohon hahmoon, kun normaalissa elämässä en suurin surminkaan haluaisi olla noin ankean ihmisen kanssa tekemisissä.
Voiskohan olla niin, että tuo hahmo kolahti sen takia, kun se on näyttelijäsuorituksena niin hyvä. - suvenelli1
Tottahan se on. Tuo on niin helskutin hyvä hahmo ja hyvin vedetty, että uppos kyllä minuun.
Tykkäisin kyllä, että persoonallisia ihmisiä näkyisi siellä täällä, omina itsenään. Aina tykännyt kylähulluistakin.
Hirveetä, kun pitää pidätellä itseensä ettei kukaan katsois "pahalla silmällä". suvenelli1 kirjoitti:
Älä tuu droppaa mun tunnelmaa.
Neljän Emman Vesala
https://www.youtube.com/watch?v=j8WjCATTuk4
(Omia sanojasi käyttäen: Mene heevettiin!)Voi ei, hirveä kimittäjä.
- suvenelli1
korppis kirjoitti:
Voi ei, hirveä kimittäjä.
Noi sanat droppaamisesta ja ISOsta egosta sopi tilanteeseen.
(Paula Vesala on monilahjakkuus.) - HannuLama
Minä käyn museoissa ja ankeudun 24/7
- sadfsdfgsdf
korppis kirjoitti:
Voi ei, hirveä kimittäjä.
https://youtu.be/Ly-jMFFjIbM?t=4 Siinä vastalääkettä joka kumoaa kimityksen tuottaman harmin
Tämä kopio näyttää sopivan tänne:
"Maailman-sodan haudoissa syntyy helposti tarinaa pahasta ja hyvästä.
Etenkin heille, joilla on hyvä mieli-kuvitus ja terve näkemys elämästä.
-
Enää ei kukaan pääse kovinkaan usein loistamaan sanastollaan.
Kaikki kun on kopioitavissa Wikistä.
Tai poliittisesta ohjauksesta.
Älykäs keskustelu käy yhä vaikeammaksi."
Täältä kun puuttuu se älykkyys.
H.- pokkaa
Jos aina löytää ankeisen esikuvan toisista, ei koskaan itsestään... Ettei vain olisi käänteinen juttu. Ankeista vois etsiä ihan omasta persoonastaan.
- pokkaa
En tarkoittanut hunkszia.
- Heikunkeikku
"pokkaa"
Joo, mullekin tuli mieleen, kun pohdin Siilimuorikan kommentin jälkeen, että miks ihastuinkaan Ankeisesta. Ensteks tuli mieleen se näyttelijäsuoritus, mutta nyt kun sun viestisi luin, niin voihan olla, että näin tuos hahmossa itseni ja sen takia ihastuilin.
Hmmm.. nyt tarttee oikein alkaa fundeeraamaan. - Siilimuorikka3
Heikunkeikku kirjoitti:
"pokkaa"
Joo, mullekin tuli mieleen, kun pohdin Siilimuorikan kommentin jälkeen, että miks ihastuinkaan Ankeisesta. Ensteks tuli mieleen se näyttelijäsuoritus, mutta nyt kun sun viestisi luin, niin voihan olla, että näin tuos hahmossa itseni ja sen takia ihastuilin.
Hmmm.. nyt tarttee oikein alkaa fundeeraamaan.Nii-i. Tuotahan voisi itse kukainenkin tykönänsä miettiä. Toisaalta muutama tuollainen ankeinen hoivakodissa voisi kolmenkymmenen vuoden työrupeaman jälkeen naurattaa vähemmän, siis hoitajan näkökulmasta katsottuna :D.
- seontiina
parasta viihdettä ennen ja yhtä hyvää vaikka näyttelijät vaihtuneet
hahmot on hyviä ei ne kaikki oo edellisinä vuosinakaan huippuja ollu
ja parempi ettei toista vanhaa vaan keksii jotain uutta
eilisestä jäi päällimäisenä mieleen
vanha suomalainen sananlasku
parempi pyy pivossa
kun vastaanottokeskus naapurissa
tää on tää ruskettunu tyyppi parhaita
josus kumminkin tulee mieleen että liian paljon tuo
erillaisuuttaan esille
mutta aika näyttää muuttuuko vai pysyköö samoissa
vaihtelevasti ovat hyviä ja huonoja
kukaan ei oikeestaan ole huomattavasti toistaan parempi
aina inkeli ankeisen jutut on hyviä
ja eilen tytär jo sanoi että hän työkaverinsa kanssa toistelee
oi luoja ota minut jo pois täältä
sitäkin hokemaa voi käyttää monessa mielessä :)- Himmelsauge
Kyllä mulla on semmonen tutina että, että, Isukki NITRO voittaa!!! 😃
- Heikunkeikku
Himmelsauge kirjoitti:
Kyllä mulla on semmonen tutina että, että, Isukki NITRO voittaa!!! 😃
Pientä tutinanpoikasta on mullakin kehon syrjäs.
Tuo Isä Nitro on minunkin huulimättäät saanut venymään.
Liukuva "kävelytyyli" on nappikeksintö.
Arvelen, oon melko varma, luulen, tiedän, veikkaan, lyön vaikka vetoa,
että jompikumpikampi voittaa. Joko tää kamalan ankee tai sitten isä Nitro.
Sanoneen mun sanoneen ja tulin sanoneeksikin, että näin käy ja täten tämän tiedoksi teille tänne tallennan.
Voin sitten myöhemmin sanoa, että MÄHÄN SANOIN NIIN (voittajan äänen väristen äänikelloissa). - äskoodeeälmies
Inkeri Ankeinen on aivan kuin SDP kansanedustaja negatiivinen katsantokanta kaikkeen, on niin tätäpäivää! Mutta tavallisen kansan morkkaaminen ja iva ei ollenkaan hyvä juttu, mutta tämä pienikäppänä ohjaaja on aina vähäosaisempia ivaamassa ja pilkkaamassa, kaikissa ohjelmissa joissa tämä tympeä pikku-ukko käsikirjoittajana joonas noortmanni hirveä ihminen! Tällainen juuri aiheuttaa kansankahtiajakautumista? Vihapuhetta.
- pokkaa
Ankeeks käy tämäkin kun päivästä toiseen jauhetaan pätö asiasta. Sulattakaa vaikka pakastin kun pakkaskelillä voi laittaa pakasteet kylmään. Paitsi eihän ankeassa kerrostalossa ellei ole parveketta. Katsokaa sitten kaunista auringonnousua.
Ankeusaihe on tylsyyden huippu!- Heikunkeikku
Pakastinta ei nyt tarvitse sulattaa. Ei kauaakaan aikaa, kun sen homman tein.
Minä tykkään jonkun aikaa jauhaa mistä milloinkin asiasta. Kun hetken on jauhanut tai "leikkinyt sanahelinöitten" kera, niin jaksaa sitten siirtyä niihin tärkeimpiin juttuihin.
On mukava aloittaa työviikko vapaapäivällä:) Vapaapäivinä voi huidella mitä lystää tai olla huitelematta. Tänään lykkään takapuoleni auton istuimelle ja lähden toimittamaan asioita. Haen kaveriksi veljen vaimon.
Pieni pakkasenpoikanen yrittää mukamas uhoilla ja rintaa pöyhistellä, mutta se vaan naurattaa. Ei ole puhtia sen rinnassa. Raukka ressukka. Kohta sen puhti on täysin nollassa ja se vasta naurattaa. Se kevät kun on aina mielessä.
- 1lesken
Aina Inkeri jatkaa tajuntonta roolisuoritustaan. Mahtavaa. Mikä parasta eilen, niin Aina Inkeriä esittävä toinen näyttelijä pudotti mut melkein soffalta. Niin hyvin matki alkuperäistä esitystä. Oli kyllä naurun paikka. Jes, Jes Lesken
- Pulp-fictio
Mutta ohjelmassa tällä kertaa oli mauttomuutta joukossa. Ei ihan huvittanut.
Ankeinen pysyy hyvin kuosissa, miten joku olikin keksinyt laulun, minkä
vibra sopi ääneen.
Mutta taas Abdul yllätti: hänellähän on laulunääntäkin..peräti hyvä. - EInaurata
Hannu Lauermamaista ankeutta ja harmautta.
- suvenelli1
Mikko joka näytteli Aina Inkerin hahmoa viime jaksossa oli habitukseltaan jo niin hyvä, että purskahdin nauruun. Sitten, kun hän kajautti Roopelle "hiljaa" ja näin Inkerin silmät nauroin vedet silmissä :)
Hannu Lauermalla on vahva asiantuntemus ihmismielestä. Kaikki kunnia hänelle ja hänen "pimeälle" työlleen.
- ankeitajuttuja
mitä nuo vähättelyt: eihän ankeassa kerrostalossa jossa ei parveketta tai pakkanen on raukka ja ressukka, kertoo lienee itse kirjoittajista...
- 1lesken
Aina Inkerin laulu on ihan parasta. Heinäluomalla ja Niinistölläkin näytti olevan pokassa pitämistä. Jes. Jes Ainaaaa Inkeriiiiiii. Lesken
- 1lesken
Aina Inkeri jatkaa hyviä suorituksiaan. Näyttelijä Pilvi Hämäläinen hahmon takana, esitti ohjelman alkupuolella todella hyvää imitiointia monesta tutusta hahmosta. Tästä näyttelijästä kuullaan varmasti paljon lisää. Jes Lesken
- 1lesken
Ihana tango Aina ja Aimo. Solistina iki-ihana Amadeus. Aina Inkeri voittaa, se on varma se. Lesken
- Pulp-fictio
Mä fanitan Abdulia, kun hän sanoo aina kiitos, niin kohtelias nuori.
Ja jääkiekkoakin taisi osata. Olen vähän jäävi arvioimaan, koska en ole pelannut kuin jääpalloa nuorna tyttönä.
- hölöä
Putous jää taas ns. hyppimiskatselulle. Edellisessä jaksossa hymyilytti ainoastaan Trump/Putin -osio. Menneinä vuosina pullisteleva Putin oli hauskimpia myös. Sille naurettiin muissa maissa myös.
Tämänvuotiset hahmot ovat lähinnä tylsiä. En ymmärrä tätä ankeisihailua. Yritetäänkö sillä kohottaa omaa hypeä mukamas paremmaksi ? Sehän juuri osoittaa itsestä sitä ankeisuutta.- 1lesken
Aina Inkeri Ankeinen nappasi ansaitun voiton Putouksessa, taitavan näyttelijän Pilvi Hämäläisen luotsaamana. Hänen tämän lauantain suorituksensa sisälsi myös tärkeää sanomaa. Ja laulajana ylsi loistosuoritukseen. Paras voitti. Onnittelut. Lesken
- sdfgsdsdf
A.I.A sopisi asuinpariksi sille Tuomas Kyrön Mielensähapottajalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve173000Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U481995Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1781848SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1031784Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin821483- 711026
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä200988Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11958- 59860
- 18854