Meniköhän hovioikeuden tuomio ihan oikein? Poika ajoi kevytmoottoripyörällä sille kiellettyä ajoväylää kovaa vauhtia sillan yli matkailuyrityksen virittämään köyteen.
Yrityksen johtajalle ja työntekijälle tuomio kuolemantuottamuksesta.
Minusta syyllisiä ei ole kuin yksi ja hän valitettavasti kuoli tuossa onnettomuusessa.
Köysiviritys
18
459
Vastaukset
- kiikkuukiikkuu
Viritä urpo itelles köysi katotaan kuinka kiikut siinä
- hgjjgdfdhg
Ennustus: Katso, mikä on oma tilanteesi kahden vuoden päästä.
- korkeinoikeus
Ei mennyt!
Syyttömiä kuolemantuottamukseen.
Syyllisiä vaaratilanteen aiheuttamiseen ja luvattomaan kevytliikenneväylän sulkemiseen.- mustamaalausta
Kyllä näitä paskanjauhajia riittää no sehän on selvä kun oma elämä perseestä
- JotainRotia
Ei noita köysiä saa viritellä ihan miten ja mihin sattuu.
- tyhmämikätyhmä
Katos kun hokasit viritä itelles köysi hyvinkö kiikkuu
- trafic
Pitäis tuntea liikennemerkit eikä ajaa ylinopeutta. Liikennesääntöjen rikkomisesta ei koskaan seuraa mitään hyvää!
- Näinnön
Eihän siinä saanut edes moottorikäyttöisellä ajoneuvolla edes ajaa. Eli turhaa vikinää taas.
So simplu!- voijännää
Katos saakeli junttia kun hokas
- Näinnön
Mä en Laukaalaisena paljon juntiksi muita kutsuisi, heh heh. Päivän naurut!
- bbnnmmqq
No ei siihen köysiäkään saa viritellä,ääliön hommia vi..u jos olis ollut mun poika olisi virittäjä evakossa tai enkelikuorossa.
- saunasimppa
Ei ne ole laukaalaisia kun kukaan ei puhu löylykauhoista mitään!
- cvbbbbb
No ei nyt niinkään, siinähän olis joku voinut ajaa vaikka kilpapyörällä, olisi käynyt yhtä huonosti, kyllähän köyden laittajalla oli vastuu katsoo ettei kukaan törmää siihen.
- skootterikuljettaja
Kyllähän se pitää katsoa eteensä mihin ajaa!
- hölmölähöh
Mitäs olet niin uusavuton tampio,ettet katso
- tunturipapparainen
Pitäähän se nyt köysi nähdä jos se on tien poikki laitettu. Muutoin ei ole asiaa liikenteeseen!
- nuuhkinuuhki
Niih kyllä puskaradio tietää änkee nokkansa joka reikään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998