Meniköhän hovioikeuden tuomio ihan oikein? Poika ajoi kevytmoottoripyörällä sille kiellettyä ajoväylää kovaa vauhtia sillan yli matkailuyrityksen virittämään köyteen.
Yrityksen johtajalle ja työntekijälle tuomio kuolemantuottamuksesta.
Minusta syyllisiä ei ole kuin yksi ja hän valitettavasti kuoli tuossa onnettomuusessa.
Köysiviritys
18
418
Vastaukset
- kiikkuukiikkuu
Viritä urpo itelles köysi katotaan kuinka kiikut siinä
- hgjjgdfdhg
Ennustus: Katso, mikä on oma tilanteesi kahden vuoden päästä.
- korkeinoikeus
Ei mennyt!
Syyttömiä kuolemantuottamukseen.
Syyllisiä vaaratilanteen aiheuttamiseen ja luvattomaan kevytliikenneväylän sulkemiseen.- mustamaalausta
Kyllä näitä paskanjauhajia riittää no sehän on selvä kun oma elämä perseestä
- JotainRotia
Ei noita köysiä saa viritellä ihan miten ja mihin sattuu.
- tyhmämikätyhmä
Katos kun hokasit viritä itelles köysi hyvinkö kiikkuu
- trafic
Pitäis tuntea liikennemerkit eikä ajaa ylinopeutta. Liikennesääntöjen rikkomisesta ei koskaan seuraa mitään hyvää!
- Näinnön
Eihän siinä saanut edes moottorikäyttöisellä ajoneuvolla edes ajaa. Eli turhaa vikinää taas.
So simplu!- voijännää
Katos saakeli junttia kun hokas
- Näinnön
Mä en Laukaalaisena paljon juntiksi muita kutsuisi, heh heh. Päivän naurut!
- bbnnmmqq
No ei siihen köysiäkään saa viritellä,ääliön hommia vi..u jos olis ollut mun poika olisi virittäjä evakossa tai enkelikuorossa.
- saunasimppa
Ei ne ole laukaalaisia kun kukaan ei puhu löylykauhoista mitään!
- cvbbbbb
No ei nyt niinkään, siinähän olis joku voinut ajaa vaikka kilpapyörällä, olisi käynyt yhtä huonosti, kyllähän köyden laittajalla oli vastuu katsoo ettei kukaan törmää siihen.
- skootterikuljettaja
Kyllähän se pitää katsoa eteensä mihin ajaa!
- hölmölähöh
Mitäs olet niin uusavuton tampio,ettet katso
- tunturipapparainen
Pitäähän se nyt köysi nähdä jos se on tien poikki laitettu. Muutoin ei ole asiaa liikenteeseen!
- nuuhkinuuhki
Niih kyllä puskaradio tietää änkee nokkansa joka reikään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600