HYMYÄ PYLLYYN :)

Onpa tänäänkin Kokkola tosi palsun pilven alla ja vesikin tippuu räystäistä. Saattaisi saada monenkin mielen apeaksi, mutta mä en ole tänään sortunut siihen. :)

Massu täynnä epäterveellistä ruokaa ja kaffeeta päälle. Joskus auttaa myös, kun vaan väkisinkin pistää itsensä ajattelemaan mukavia asioita ja sitä kuinka hyvin loppujen lopuksi asiat on.
Tällä palstalla kohtaa monenlaista ihmistä päivittäin. Välillä isketään yhteen ja toisinaan taas leppoisasti jutellaan.
Mietin sitä, että kun me kaikki eletään eri vaihetta elämässä ja ollaan eri ikäisiäkin ja on myös koettu jokainen eri juttuja omassa elämässä...tämä taas muokkaa meidät sellaisiksi kuin nyt olemme, joten yritetään tulla toimeen ja hyväksyä toisemme sellaisina kuin olemme...vikoinemme päivineen. :)

Olettekos ulkoilleet tänään tai tehneet jotain muuta mukavaa? Mä en ole tehnyt mitään..en ees ulkona ole käynyt. Ahdoin vaan massun täyteen epäterveellistä ruokaa ja nautin olostani..;)

Repesin ku luin tämän : Rakkaus on kuin löysä paska jota ei voi estää tulemasta :)))))

30

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole olemassa palsuja pilviä.. ;))

• En minä ainakaan mitään riitaa halua aiheuttaa, vaan puhuin tunteen ja ajatukset julki, ja sitten tulee urpot siitä haukkumaan.. Sitten ärsyttää tuo että Arielia kyllä tuetaan, mutta muita ei...😔

Kotosalla on tämä sunnuntai rennosti sujunut, söin aikas terveellisesti ja katselen game of thrones sarjaa..

• Elä sinä noista urpoista välitä..kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia :))

Kyllähä me rekatut sua tuetaan..Arielilla nyt sattuu vaan olemaan noita faneja enempi :)) Mulle riittää ihan se, kun te ootte täällä ja mä olen kylläki nii koulittu eri palstoilla ja muutenki täs elämässä, niin pysyn kyl pystyssä. ;) Ei kannata ottaa murheita tollasista asioista. :)

• tinttu-liina kirjoitti:

Elä sinä noista urpoista välitä..kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia :))

Kyllähä me rekatut sua tuetaan..Arielilla nyt sattuu vaan olemaan noita faneja enempi :)) Mulle riittää ihan se, kun te ootte täällä ja mä olen kylläki nii koulittu eri palstoilla ja muutenki täs elämässä, niin pysyn kyl pystyssä. ;) Ei kannata ottaa murheita tollasista asioista. :)

Joskus ei vaan jaksa noita urpoja.. Ja minut on kasvatettu lapsena hyväksymään lievästi vammainen siskoni ja kavereiksi lihavan, laihan, nätin tai taviksen.

Ja etten kiusaamistilanteessa ajattele kiusatun ulkonäköä.. Joten onhan nuo fanit aika tyhmiä loppujenlopuksi?

• KittieChi-81 kirjoitti:

Joskus ei vaan jaksa noita urpoja.. Ja minut on kasvatettu lapsena hyväksymään lievästi vammainen siskoni ja kavereiksi lihavan, laihan, nätin tai taviksen.

Ja etten kiusaamistilanteessa ajattele kiusatun ulkonäköä.. Joten onhan nuo fanit aika tyhmiä loppujenlopuksi?

No..en mä ny tiiä niitä tyhmiks sanoa, kun en tunne..Nuoret miehet nyt vaan on semmosia ku on..miksikäs niitä muuttais :))

Ja tietenkään ei ulkonäöllä ole merkitystä sille ketä puolustetaan. Kaikki ihmiset ovat puolustamisen arvoisia....tai no ei murhaajat ja muut rikolliset.

No..en mä ny tiiä niitä tyhmiks sanoa, kun en tunne..Nuoret miehet nyt vaan on semmosia ku on..miksikäs niitä muuttais :))

Ja tietenkään ei ulkonäöllä ole merkitystä sille ketä puolustetaan. Kaikki ihmiset ovat puolustamisen arvoisia....tai no ei murhaajat ja muut rikolliset.

No minun mielestä se on tyhmää..😊 Ja kyllä, kaikkia pitää puolustaa, jos siihen on aihetta. Mutta olen samaa mieltä että rikollisten tulee kärsiä rangaistuksensa.

Tiedätkö, muistan kun ala-asteell kävin koulua, siskoni oli samassa rakennuksessa, alakerrassa oli erityiskoulu, minä kävin siellä usein moikkaamassa siskoani ja oppilaita ja leikin heidän kanssaan välitunneilla.❤ Kyllä nuo normi oppilaat oli silmät tapillaan ja ihmettelivät miten voin seurustella erityisoppilaiden kanssa..😄

No minun mielestä se on tyhmää..😊 Ja kyllä, kaikkia pitää puolustaa, jos siihen on aihetta. Mutta olen samaa mieltä että rikollisten tulee kärsiä rangaistuksensa.

Tiedätkö, muistan kun ala-asteell kävin koulua, siskoni oli samassa rakennuksessa, alakerrassa oli erityiskoulu, minä kävin siellä usein moikkaamassa siskoani ja oppilaita ja leikin heidän kanssaan välitunneilla.❤ Kyllä nuo normi oppilaat oli silmät tapillaan ja ihmettelivät miten voin seurustella erityisoppilaiden kanssa..😄

Lapset eivät ehkä vielä ymmärrä tuollasia asioita, jos heille ei ole kerrottu, tai eivät ole saaneet kokemusta esim. omassa perheessä :)

Lapset eivät ehkä vielä ymmärrä tuollasia asioita, jos heille ei ole kerrottu, tai eivät ole saaneet kokemusta esim. omassa perheessä :)

Juu, eivät ymmärrä, valitettavasti.. Minä ajattelin jo silloin ala-aste ikäisenä, että aikuisten pitäisi heti opettaa lapsensa hyväksymään kaikenlaiset luokkatoverit.

Juu, eivät ymmärrä, valitettavasti.. Minä ajattelin jo silloin ala-aste ikäisenä, että aikuisten pitäisi heti opettaa lapsensa hyväksymään kaikenlaiset luokkatoverit.

Juu, mut tuo kaikki pitää alkaa jo ihan pienestä, että opetetaan lapset ymmärtämään että meitä on monenlaisia ihmisiä.

Juu, mut tuo kaikki pitää alkaa jo ihan pienestä, että opetetaan lapset ymmärtämään että meitä on monenlaisia ihmisiä.

No niin pitäisi..😐

näytit semmosta hyvää esimerkkiä muillekki.. :)

• No mun sunnuntai on mennyt perinteisen kaavan mukaan mikä on suunnilleen tällainen: Penkkiurheilua, syöntiä, penkkiurheilua, urheilua, penkkiurheilua. Loppuilta taitaa mennä sitte kaavalla penkkiurheilua, penkkiurheilua ja lopuksi ennen unia penkkiurheilua.

Monipuolinen päiväohjelma vai mitä;)

• No on..;) Eikä sun tartte ku kerran syödä..;) Se on tuo penkkiurheilu miehille kuitenki aika vaativa laji..Mitä oon nähny, niin siinä tulee usein semmosta liikettä et ylös tuolista..alas tuolille..muutama askel kohti telkkua..peruutus..takas tuolille jne..joten muista tonttu tankata ;)

No on..;) Eikä sun tartte ku kerran syödä..;) Se on tuo penkkiurheilu miehille kuitenki aika vaativa laji..Mitä oon nähny, niin siinä tulee usein semmosta liikettä et ylös tuolista..alas tuolille..muutama askel kohti telkkua..peruutus..takas tuolille jne..joten muista tonttu tankata ;)

Et lukenu näköjään tarkasti, siellä oli joukossa myös kerran pelkkä urheilu ilman penkkiä:)

• HerraToljanter kirjoitti:

Et lukenu näköjään tarkasti, siellä oli joukossa myös kerran pelkkä urheilu ilman penkkiä:)

No katoppas..niinpäs olikin..kerran...Se siis tarkottaa omaa liikuntaa..Mitäs se on? Käyt jääkaapilla ja vessassa? ;)

• Ehkä minuakin hymyilyttäisi enemän palstalla olo, jos tonttu juttelisi minullekin..?😐

• Oon kyllä nyt ihan pihalla, osallistuin tähän yleiseen keskusteluun missä myös sinä olet mukana...

Oon kyllä nyt ihan pihalla, osallistuin tähän yleiseen keskusteluun missä myös sinä olet mukana...

No vastasit kyllä tintulle. Ja ei tuo minun avaus saanut kommenttia. Sori, mutta kyllä täällä on fiilis muuttunut..😞

Oon kyllä nyt ihan pihalla, osallistuin tähän yleiseen keskusteluun missä myös sinä olet mukana...

Munkin sormessa on muuten tooooooooooooooooooooooooooooooosi PAHA pipi :(( Jos et puhalla sitä ihan heti kuntoon, aion ryömiä mun peittoluolaan mököttämään ja olla siellä siihen asti, kunnes multa loppuu happi ja muutun siniseksi. Niin ja tällä kertaa en siis narraa sua... (◔_◔✿)♫♪♫♪

• valmista_kauraa
        KittieChi-81 kirjoitti:

No vastasit kyllä tintulle. Ja ei tuo minun avaus saanut kommenttia. Sori, mutta kyllä täällä on fiilis muuttunut..😞

Pikkupimuki tuli sulle vittuilemaan hah hah hahaaha.

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Munkin sormessa on muuten tooooooooooooooooooooooooooooooosi PAHA pipi :(( Jos et puhalla sitä ihan heti kuntoon, aion ryömiä mun peittoluolaan mököttämään ja olla siellä siihen asti, kunnes multa loppuu happi ja muutun siniseksi. Niin ja tällä kertaa en siis narraa sua... (◔_◔✿)♫♪♫♪

No näköjään mun sormen terveydellä ei ollut sitten mitään väliä :(( Ja mun viestin lähettämisestä on kulunut jo AINAKIN puoli tuntia...

https://astoldbylaura.files.wordpress.com/2016/09/50380-animation-reaction-disney-crying-cry-alice-in-wonderland-walt-disney.gif

• Höh tää ei oo kivaa:(

Kyllä mä puhaltelen pipit kuntoon ja huomion kaikki kunhan ei nyt vaan tulisi turhaa riitaa ihan tyhjästä...

Höh tää ei oo kivaa:(

Kyllä mä puhaltelen pipit kuntoon ja huomion kaikki kunhan ei nyt vaan tulisi turhaa riitaa ihan tyhjästä...

Hahaha ;)) Kastuit mun kyynelistä...

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Okei, minulla on paha mieli ja tulet kääntämään huomion sinuun? Ystävä olisi edes sanonut jotain..😞

Höh tää ei oo kivaa:(

Miksi arielin "pipi" saa vastauksen, mutta minä en? Olen nyt todella surullinen ja loukattu..😞

• valmista_kauraa kirjoitti:

Pikkupimuki tuli sulle vittuilemaan hah hah hahaaha.

Täällä ei osata kuin vattuilla, onko nyt kiva fiilis?

• temmirauta
        KittieChi-81 kirjoitti:

Miksi arielin "pipi" saa vastauksen, mutta minä en? Olen nyt todella surullinen ja loukattu..😞

no jospa sitte vähäsen auttaapi ku jäbä koittaa lohduttaa veipijongin myyrää :) oot kuules jäbälle tärkeä tyttö ja semmonen mukava kaveri. murhemielellä ei saa olla ku kevätki on koittamassa.. :)

Kurja fiilis minullakin täällä palstalla nykyään ku yhden urpon aloitukset ärsyttää mm. Kokkoojärvi

• Se siitä hymystä sitten... :( Unohtakaa koko juttu. Tämä aloitus saa nyt sit mennä huitsin nevadaan!

• se on sitte uusi päivä jokaisella et jospa ne suupielet sitte tänään nykii taas sinne ylöspäinki.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8369
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2318
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2162
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1687
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      34
      1546
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      16
      917
    Aihe