Rodos, Hotelli Athena, kokemuksia?

Reissumies

Olen perheeni kanssa lähdössä toukokuussa Rodokselle ja hotelliksemme valikoitui Athena.

Onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista, mielelläni kuulisin kommentteja.

5

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moussaka

Hmm..Athen? varmaan sopii jollekki lapsiperheelle. tai sitten hotelli Athineon,sitä voisin suositella..loistavaa krääsää pentuja mukaan ottaville vanhemmille. Kuhan vaan pysytte niissä lapsihotelleissa,ihan omaksi hyväksenne. Ei me muut jakseta kuunnella valitusta ku "riehutaan" liikaa,melutaan....et sillä periaatteilla. siis...UNOHTAKAA hotellit missä pääosin on nuoria..inohottaa tollaset kulahtaneen perheet...hyi yök..mut hauskaa lomaa.

• jopas

Athena sijaitsee turistihotellialueella, omasta mielestäni hyvällä paikalla lähellä keskustaa ja etenkin tuulista rantaa. "Takapihalla" on tosin baarikatu, josta saattaa kantautua hieman älämölöä. Tosin meno on rauhoittunut huomattavasti 90-luvun puoliväliin verrattuna. Toukokuussa on toki aika rauhallista vielä, joten en usko, että baarikadusta on ongelmaa.

Athena on ihan siisti hotelli. Perushuoneet, joissa jääkaappi, tv yms. peruskamppeet. Hotellin aamupala oli hyvä, tosin omasta mielestäni viereisen hotelli Manoussoksen aamupala on hitusen parempi (nämä nyt ovat näitä makukysymyksiä). Hotellilla on myös kiva uima-allas alue. Hinta-laatusuhde mielestäni kohdallaan tässä hotellissa.

• hyvä valinta

Olin muutamia vuosia sitten tässä hotellissa, ei mitään pahaa sanottavaa!!! Aamupala hyvä, sijainti hyvä, ystävällinen henkilökunta!! Ainut että uima-allas oli todella kylmä...

• kannattaa mennä!!!
        hyvä valinta kirjoitti:

Olin muutamia vuosia sitten tässä hotellissa, ei mitään pahaa sanottavaa!!! Aamupala hyvä, sijainti hyvä, ystävällinen henkilökunta!! Ainut että uima-allas oli todella kylmä...

Niin eli mielestäni ihan hyvä valinta!!! Meillä oli huone merellepäin,sitä tosin aika vähän hotellista näkyy!!!Kyllä siellä meteliä välillä pihalta kuului,mutta ei niin että se olisi häirinnyt!Mukavan lähellä kaikkea,´tuulinen ranta ihan vieressä,eikä ellin rantaankaan matka ollut mikään!!Baareja ja ravintoloita oli kadunvarret täynnä ja pieni kauppa oli hotellia melkein vastapäätä. Hotellissa oli pieni baari,olimme tosin hiljaisena aikana rhodoksella joten ei ollut missään ikinä tungosta!Muistaakseni meillä oli jääkaappi johon sai kylmät juomat..Huone oli tosi yksinkertainen,mutta siisti.Ei mitään pahaa sanottavaa hotellista tai henkilökunnasta. Aina hymyilivät ja auttoivat jos oli kysyttävää!!!!! Aamupala oli mielestäni tosi hyvä,pienet yleiset tilat aulassa. Vesi oli todellakin kylmää altaassa,siellä ei kauan viihtynyt!Ai niin, muistakaa lukita parvekkeen ovet kun nukutte tai lähdette johonkin...kissoja on paljon,mutta vielä enemmän puluja jotka iloisesti kävelevät parvekkeiden kaiteita pitkin suoraan huoneisiin ja sotku voi sen jälkeen olla mahtava..;)Muistan jonkun oppaan sanoneen ettei rhodoksella ole varkaita,siellä ei kyllä kertaakaan tullut edes mieleen pelätä niitä!! Iloista matkaa,voisin itse lähteä uudestaan samaan paikkaan ja jopa samaan hotelliin!!!!!!!

• kimmo

itse en ole kyseisessä hotellissa käynyt mutta kesällä olen menossa. ystäväni on käynyt rodoksella lähemmäs kymmenen kertaa ja melkein aina athena hotellissa. joten valittamista tuskin ainakaan löytyy :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe