Vältä Finnairin lomalentoja, jos haluat istua koneessa perheesi kanssa. Meidän perhe joutui jokainen istumaan aivan erilleen eri puolille konetta.
Me ainakin katsomme tarkkaan, ettemme joudu enää Finnairin lennolle.
Älä käytä Finnairia perheen kanssa
15
402
Vastaukset
Eikös netissä ole mahdollisuus paikkavarauksiin?
- liiankallistalomailua
Mutta kun ne mieleiset paikat maksaa
- holtsa_ja_pertsu
liiankallistalomailua kirjoitti:
Mutta kun ne mieleiset paikat maksaa
vitun perseaukiset. pysykää maalla!
- Eioleongelma
No meidän perheelle ei ole mikään katastrofi istua eri puolilla konetta. Teinit on opetettu käyttäytymään ja pitkät lennot menevät muutenkin lähinnä nukkuessa ja lukiessa ja nuorilla älylaitteiden parissa.
- HintaNoussut
Olitko oikeasti "lomalennolla" niitä kun ei enää paljoa ole...
Aurinkomatkojen pakettimatka ei tarkoita automaattisesti lomalentoa.
Itse joudun ostamaan polvitilan takia etukäteen paikat, valitettavasti kaikkien bisnesväleillä (kapearunkokoneessa) olevien penkkien hinnoittelu oli nostettu eturivin/hätäpoistumisteiden penkkien hintoihin eli hinta noin 4-5 kertainen. Mutta istumme sitten vierekkäin ja samoilla paikoilla mennen tullen. - Meneitseesi
Meinaatko että Finnair on tarkoituksella ripotellut teidät ympäri konetta? Älä ylläty jos sanon että näin tuskin on tapahtunut. Vaikka omasta mielestäsi olet maailman napa niin Finnair tuskin käyttää resurssejaan siihen että miettii missä sinä istut.
Ehkäpä hieman sinua viisaammat ihmiset olivat maksaneet hieman ja varanneet paikkansa ja näin ollen jäljelle oli jäänyt vain hajapaikkoja joihin te sijoituitte.
Turha valittaa jos ei ole valmis maksamaan, sinä tässä mokasit, ei Finnair. - PalviainenP
Selityksistänne/kommenteistanne huolimatta en matkusta enää Finnairilla.
- Lennollemennessä
Teitkö chekkauksen vasta kentällä?
- santtu_1975
Jokainen tyylillään. Itse käytän aina sitä lentoyhtiötä jonka reittiaikataulut (suhteessa hintaan) osuvat parhaiten kohdallensa.
Aika järkyttävän tyhmää olisi jättää lentämättä Finnairilla tuon takia jos vaihtoehtona olisi sitten vaikka vaihtolento jollain toisella yhtiöllä Finnairin suoran lennon sijasta. Etenkin kun mitään takeita ei ole sille, ettei tuo sama asia tapahtu myös jonkin toisen yhtiön lennon kanssa - Lufthansa.ei.tee.niin
Lennollemennessä kirjoitti:
Teitkö chekkauksen vasta kentällä?
Viime aikoina on kohdallani usein ollut, että nettilähtöselvityksessä ei ole voinut enää vaihtaa istuinpaikkoja vaikka on tehnyt se 36 tuntia ennen lähtöä ja vaikka vaimon ja mun lento on samalla varausnumerolla, on AY sijoittanut meidät eri puolille konetta. Kyse on siis reittilennoista.
- Ukkos-Pekka
Lähdetään Köpiksestä stadiin ensi kuussa Sas:illa eikä väliä jos istutaan erillään.- Saa korvatkin levätä 1½ tuntia :D
- Norjalaisellakinpääsee
Meille kävi samalla tavalla - tai siis monella samassa koneessa olleella. Meillä kolmen hengen porukka ja kaikki eri puolella konetta. Enpä tullut maksaneeksi paikoista etukäteen, sillä aina ennen ollaan sentään vierekkäin päästy istumaan, mutta tämä taitaa olla Finnairin uusi politiikka laittaa asiakkaat maksamaan paikoistaan. Lähtöselvitys oli tehty hyvissä ajoin, joten ei varmaan olleet meidän paikat ne viimeiset vapaat. Ja kuten sanoin, tätä samaa ihmetteli koneessa useat matkustajat.
- ValitseIstuin
Kokeilitko vaihtaa istumapaikkoja kun chekkasit?
- Narauttajat_ry
Ja sitten kun käy tämä perheen kera:
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/533652-finnair-hylkasi-suomalaisen-elakelaisen-prahan-lentokentalle-olin-ilman-yosijaa#comment-form
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174466
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261414Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201001
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19985- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914