Älä käytä Finnairia perheen kanssa

PalviainenP

Vältä Finnairin lomalentoja, jos haluat istua koneessa perheesi kanssa. Meidän perhe joutui jokainen istumaan aivan erilleen eri puolille konetta.
Me ainakin katsomme tarkkaan, ettemme joudu enää Finnairin lennolle.

15

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös netissä ole mahdollisuus paikkavarauksiin?

• liiankallistalomailua

Mutta kun ne mieleiset paikat maksaa

• holtsa_ja_pertsu
        liiankallistalomailua kirjoitti:

Mutta kun ne mieleiset paikat maksaa

vitun perseaukiset. pysykää maalla!

• Eioleongelma

No meidän perheelle ei ole mikään katastrofi istua eri puolilla konetta. Teinit on opetettu käyttäytymään ja pitkät lennot menevät muutenkin lähinnä nukkuessa ja lukiessa ja nuorilla älylaitteiden parissa.

• HintaNoussut

Olitko oikeasti "lomalennolla" niitä kun ei enää paljoa ole...
      Aurinkomatkojen pakettimatka ei tarkoita automaattisesti lomalentoa.

Itse joudun ostamaan polvitilan takia etukäteen paikat, valitettavasti kaikkien bisnesväleillä (kapearunkokoneessa) olevien penkkien hinnoittelu oli nostettu eturivin/hätäpoistumisteiden penkkien hintoihin eli hinta noin 4-5 kertainen. Mutta istumme sitten vierekkäin ja samoilla paikoilla mennen tullen.

• Meneitseesi

Meinaatko että Finnair on tarkoituksella ripotellut teidät ympäri konetta? Älä ylläty jos sanon että näin tuskin on tapahtunut. Vaikka omasta mielestäsi olet maailman napa niin Finnair tuskin käyttää resurssejaan siihen että miettii missä sinä istut.
      Ehkäpä hieman sinua viisaammat ihmiset olivat maksaneet hieman ja varanneet paikkansa ja näin ollen jäljelle oli jäänyt vain hajapaikkoja joihin te sijoituitte.
      Turha valittaa jos ei ole valmis maksamaan, sinä tässä mokasit, ei Finnair.

• PalviainenP

Selityksistänne/kommenteistanne huolimatta en matkusta enää Finnairilla.

• Lennollemennessä

Teitkö chekkauksen vasta kentällä?

• Ensisijaisesti pyrin aina matkustamaan Finnairilla. Laatu ja palvelutaso ennenkaikkea.

• santtu_1975

Jokainen tyylillään. Itse käytän aina sitä lentoyhtiötä jonka reittiaikataulut (suhteessa hintaan) osuvat parhaiten kohdallensa.
        Aika järkyttävän tyhmää olisi jättää lentämättä Finnairilla tuon takia jos vaihtoehtona olisi sitten vaikka vaihtolento jollain toisella yhtiöllä Finnairin suoran lennon sijasta. Etenkin kun mitään takeita ei ole sille, ettei tuo sama asia tapahtu myös jonkin toisen yhtiön lennon kanssa

• Lufthansa.ei.tee.niin
        Lennollemennessä kirjoitti:

Teitkö chekkauksen vasta kentällä?

Viime aikoina on kohdallani usein ollut, että nettilähtöselvityksessä ei ole voinut enää vaihtaa istuinpaikkoja vaikka on tehnyt se 36 tuntia ennen lähtöä ja vaikka vaimon ja mun lento on samalla varausnumerolla, on AY sijoittanut meidät eri puolille konetta. Kyse on siis reittilennoista.

• Ukkos-Pekka

Lähdetään Köpiksestä stadiin ensi kuussa Sas:illa eikä väliä jos istutaan erillään.- Saa korvatkin levätä 1½ tuntia :D

• Norjalaisellakinpääsee

Meille kävi samalla tavalla - tai siis monella samassa koneessa olleella. Meillä kolmen hengen porukka ja kaikki eri puolella konetta. Enpä tullut maksaneeksi paikoista etukäteen, sillä aina ennen ollaan sentään vierekkäin päästy istumaan, mutta tämä taitaa olla Finnairin uusi politiikka laittaa asiakkaat maksamaan paikoistaan. Lähtöselvitys oli tehty hyvissä ajoin, joten ei varmaan olleet meidän paikat ne viimeiset vapaat. Ja kuten sanoin, tätä samaa ihmetteli koneessa useat matkustajat.

• ValitseIstuin

Kokeilitko vaihtaa istumapaikkoja kun chekkasit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      22
      6606
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4110
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      31
      2982
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2973
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1848
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1744
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1614
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1478
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1440
    Aihe