Metsästelyalueiden tavat tulivat julkisuuteen, kun joku kertoi lehdille "miehen" panettaneen itseään karjulla. Samalla ilmeisesti selvisi huvimetsästäjien intohimoinen suhde koiriinsa. Lintu- jänis- ja hirvikoira astuu isäntänsä (vai pikemminkin koiraspuolisen emäntänsä) myös jahtikausien ulkopuolella, kun metsästely pusikoissa poikien kesken laantuu. Susiviha on valtava ja pelko suuri, että hukka vie sulhasen...
Koiraharrastusta
4
174
Vastaukset
- No_sanottiinko_jossain
että kyseessä oli metsästäjä? Vaikutti elin- ja muiden tapojensa perusteella metsästyksen vastustajalta kun halusi vain tuoretta kasvatettua possunlihaa ja päälle päätteeksi ajoi juovuksissa ojaan.
- niinpähän
Niinpä. Nythän metsästäjät voisivatkin käydä itse asiaan vaikkapa Prisman pakastekinkuilla! );
- wulfvulvo
Vaan mitähän nyt puuhaillaan sudenjahtia häiriköimään valmistuvien hundsabotöörien huvi-metsästyksenvastustuslaavuilla, sikailla voi monin keinoin, vaikkapa henkilökohtaisin bioasein huvi-metsästyksenvastustuslaavuilla taikka piipahtamalla sikaloissa.
- RuotsissaTallilla
Metsästyksenvastustaja-kasvisyöjämies tyydytti lihanhimoaan nuolemalla hevosen fittuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265788- 554762
- 964716
- 633705
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432671