Metsästelyalueiden tavat tulivat julkisuuteen, kun joku kertoi lehdille "miehen" panettaneen itseään karjulla. Samalla ilmeisesti selvisi huvimetsästäjien intohimoinen suhde koiriinsa. Lintu- jänis- ja hirvikoira astuu isäntänsä (vai pikemminkin koiraspuolisen emäntänsä) myös jahtikausien ulkopuolella, kun metsästely pusikoissa poikien kesken laantuu. Susiviha on valtava ja pelko suuri, että hukka vie sulhasen...
Vastaukset 4
- No_sanottiinko_jossain
että kyseessä oli metsästäjä? Vaikutti elin- ja muiden tapojensa perusteella metsästyksen vastustajalta kun halusi vain tuoretta kasvatettua possunlihaa ja päälle päätteeksi ajoi juovuksissa ojaan.
- niinpähän
Niinpä. Nythän metsästäjät voisivatkin käydä itse asiaan vaikkapa Prisman pakastekinkuilla! );
- wulfvulvo
Vaan mitähän nyt puuhaillaan sudenjahtia häiriköimään valmistuvien hundsabotöörien huvi-metsästyksenvastustuslaavuilla, sikailla voi monin keinoin, vaikkapa henkilökohtaisin bioasein huvi-metsästyksenvastustuslaavuilla taikka piipahtamalla sikaloissa.
- RuotsissaTallilla
Metsästyksenvastustaja-kasvisyöjämies tyydytti lihanhimoaan nuolemalla hevosen fittuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480