runescape klaaani juttuja/pk juttuja

ranqe on mun ukon nimi

tiätääkö kukaan mistä löytää hyviä klaaneja tai pk retkiä vastatkaa

27

6687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fenro (ff7 master)

      väärällä palstalla on tää sun juttu...

      mutta paras paikka tohon on että meet googleen ja kirjoitat runescape clans ja otat yhteyttä yks hyvä on runepoli

      • pk erno 2

        jos oot pure eli def 1-20 ja iso str level niin addaa kaveri listallesi pk erno 2 ja lähetä attack,streght.defense ja combat levelisi klaanin nimi on green dragoons itse olen 61 levelinen ukko ja str on 76 ja def 10. PS:combat levelisi pitää olla 50-68 ja tarwitset jonkun vihreän kaman esim:green capen tai green dragonhide studded legsit.


      • unique pk3r
        pk erno 2 kirjoitti:

        jos oot pure eli def 1-20 ja iso str level niin addaa kaveri listallesi pk erno 2 ja lähetä attack,streght.defense ja combat levelisi klaanin nimi on green dragoons itse olen 61 levelinen ukko ja str on 76 ja def 10. PS:combat levelisi pitää olla 50-68 ja tarwitset jonkun vihreän kaman esim:green capen tai green dragonhide studded legsit.

        no lol pls mulla on 56 lvl attt 42 def 1 str 87 nii et aika paska ukko sulla on mullla sit viel semmonen 114 lvl 89blind89:S:S


      • Dj.mummo0 jr
        pk erno 2 kirjoitti:

        jos oot pure eli def 1-20 ja iso str level niin addaa kaveri listallesi pk erno 2 ja lähetä attack,streght.defense ja combat levelisi klaanin nimi on green dragoons itse olen 61 levelinen ukko ja str on 76 ja def 10. PS:combat levelisi pitää olla 50-68 ja tarwitset jonkun vihreän kaman esim:green capen tai green dragonhide studded legsit.

        Pääsekö purerangeri? def:1 range:73 hp:koht 63 str 20=) att:1 mage:61 cb: 52


      • masterpure 2
        pk erno 2 kirjoitti:

        jos oot pure eli def 1-20 ja iso str level niin addaa kaveri listallesi pk erno 2 ja lähetä attack,streght.defense ja combat levelisi klaanin nimi on green dragoons itse olen 61 levelinen ukko ja str on 76 ja def 10. PS:combat levelisi pitää olla 50-68 ja tarwitset jonkun vihreän kaman esim:green capen tai green dragonhide studded legsit.

        mulla on kyllä 46 lvl tyyppi ja str 57 hitpoint 48 ja def 1.


    • me1

      jos haluut klaaniin, tule mukaan. minimi lvl raja on 60. mageilla magen täytyy olla 50.
      rangeilla 50.

      muieluiten membu

      • me1

      • ,,,

        paasenko tiimin (combat 51) jos paasen niin addaa korppu 6


      • cartman12
        me1 kirjoitti:

        eli siis tässä oli virhe.... sähköposti unohtui

        [email protected]

        kysele!

        mun nimi on cartman12 ja mun combat on 59


      • purescape1

        nimi on runessa purescape1
        compat 89.
        def 70
        atack 71
        strenght 76
        pray 47
        ranged 60
        magic 50


      • xonic1

        mä liityn! mun combu on 84! kysyn viel ootteko membuja? et mennääkö pk:lle membuwilduu? jos vastaatte ni mailatkaa toho.. rune hahmon nimi on xonic1


      • Aragorn10011
        purescape1 kirjoitti:

        nimi on runessa purescape1
        compat 89.
        def 70
        atack 71
        strenght 76
        pray 47
        ranged 60
        magic 50

        KLAANIN NIMI ON KABANOSSI KLAANI
        MEE SIVUUN KU WWW.FREEWEBS.COM/KABANOSSIKLAANI


      • raakarane

        pääseenkö teijän klaanii mun cb on 70 ja ranged on 51


    • korppu 6

      Jos joku hluaa yli lvl 45 klaaniin niin addaa korppu 6 oon itte lvl 51


      Vaatimukset:Yellow cape ja lobbyja tai swordeja mukana wilessa

      Tiimin nimi on (s) kulli

      • Inhoon näit noobei tääl foo...

        Voi *****! Mix ******* pitäis käyttää just yellow capee? ja kaikki muutki tääl on witun noobei. noil leveleil ei pääse mihinkää kunnon klaaniin. ylensä klaanien combat lvl raja on 85 ja jos on mage tai range pure ni raja on 85.
        kehittäkää levelei ja sitte vast pytääkää pääsyä johonki klaaniin


      • Inhoon näit noobei tääl foo... kirjoitti:

        Voi *****! Mix ******* pitäis käyttää just yellow capee? ja kaikki muutki tääl on witun noobei. noil leveleil ei pääse mihinkää kunnon klaaniin. ylensä klaanien combat lvl raja on 85 ja jos on mage tai range pure ni raja on 85.
        kehittäkää levelei ja sitte vast pytääkää pääsyä johonki klaaniin

        Miksei sinine viitta, ku me ollaan suomalaisia, btw. Mun nick on dim sum1
        ja combat 87 ja total 950 (nonmemb)


    • korppu6.Etsiiruneklaania

      Korppu 6 etsii runessa klaania olen combat lvl 51,jos joku haluu mun kanssa klaaniin niin combu sais olla 50-55

      • cartman12

        silla ehdol et voi ottaa wilsuu myos salmoneit


      • keij0
        cartman12 kirjoitti:

        silla ehdol et voi ottaa wilsuu myos salmoneit

        toi on niin tyhmää... "sil ehdol et saaottaa myös salmoneita wilduun"...v***n noob


    • munu kon nimi gerilla

      mun klaanii pääse minimi 95 siitä ylöspäin pääse mun klaanii oon ite 108 lvl T_gerilla

      • test466

        Liittykäää mun klaanii ohjeet ja vaatimukset näätte sivulla www.freewebs.com/lkof


    • suomi ukko6

      liittykää mun klaanii se on tosi hyvä klaani netti sivu on www.freewebs.com/nikoeetu

    • jalle

      joo www.freeweps.com/lorditdragons

    • break bonez

      moi... Kuulin yheltä frendiltä et sul on semmonen 61 str:ränen tyyppi? 10 def? Tunnekko muuten ketään hyvää pk ukkoo ku mul on vain 3 pk tyyppii?! Vastaa pian... Ja sano sen ukon nimi sitte kans!

      • lordi rk1

        voinko liittyy johonki klaanii ku oon 32lvl str 30 mage 50 range 2 deffa 20 attack 26 hitpointsit 30


    • ota kamuks sn3aky d3ath

    • djw

      good times

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe